• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabelle
    "Wat vind je zoal leuk om te doen?" vraagt Danny.
    "Ehm, mensen irriteren, niet luisteren naar regels en roddelen." beantwoord ik zijn vraag lachend.
    "Maar ook dansen en zingen. Ookal kan ik het niet zo goed." voeg ik er serieus aan toe.
    "En jij?"


    Now life has killed the dream I dreamed

    Patrick Hathaway
    de lucht binnen is verstikkend, maar naar buiten gaan heb ik geen zin in. dan kom ik Sasha misschien tegen en de manier waarop hij op me reageerde... zuchtend gooi ik het raam open, waardoor de koude buiten lucht in mijn gezicht geblazen krijgt. Had ik Sasha ooit eerder echt zien huilen? Behalve een paar traantjes tijdens het ijsblok incident niet, volgens mij. ik moet niet zo veel aan hem denken. Geïrriteerd schud ik mijn hoofd, alsof ik zo de jongen uit mijn gedachten kan verjagen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jace Dream duval
    'Oh ja,' zeg ik zachtjes, terwijl ik het me herinner. Ik gaap en zucht, het is al behoorlijk laat, maar...
    'Denk je dat hij de waarheid zegt als we eht hem vragen?' vraag ik zachtjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    "Ehm, mensen irriteren, niet luisteren naar regels en roddelen. Maar ook dansen en zingen. Ookal kan ik het niet zo goed."
    Ik lach eventjes. "En jij?" Vraagt Annabelle dan.
    "God, daar vraag je me wat. Eh... Tja, schrijven doe ik veel. Dansen vind ik ook wel leuk." Zeg ik dan. "Ik heb vroeger vooral veel gedanst." Zeg ik en lach weer even.
    "En niet naar regels luisteren vind ik ook wel leuk." Grijns ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julian Dan Forli
    "Sasha? Geen idee, die jongen is zo onvoorspelbaar," zeg ik eerlijk.
    Ik was Sasha oprecht aardig gaan vinden, maar waarom wilde hij ons drogeren? Ik wist welke reputatie hij had, maar, dat zou toch niet?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Jace Dream Duval
    'Praat me er niet van,' zucht ik. Nu de drugs uitgewerkt leken te zijn, kwam ook de verwardheid over sasha terug en de dingen die hij zei over Julian. Nu ik daar toch aan denk... Snel kijk ik even naar de ogen van de jongen naast me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hoi ik zit even op de pc :'D.
    Had iemand Cath nodig?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabelle

    "En niet naar regels luisteren vind ik ook wel leuk." grijnst Danny.
    "zo te horen hebben we dus wel het een en ander gemeen. Vroeger schreef ik trouwens ook veel verhalen, maar dat was echt heel slecht." zeg ik.
    "Dus je danste vroeger heel vaak? Wat voor stijl?" vraag ik nieuwschierig.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Julian Dan Forli
    Jace keek opzij, recht in mijn ogen en ik had geen zin om weg te kijken. Ik lag best comfortabel zo, waarom zou ik mijn hoofd wegdraaien? Maar de vrolijkheid die Jace gezicht net gesierd had, was nu grotendeels weer verdwenen. Ik had er spijt van dat ik het hem had verteld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik hoor net dat ik ga eten. Ik reageer na het eten wel ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oké, Rose zit hier op de bank, en is te lui om een ipod te pakken, dus heb ik even toestemming om Rani te laten kletsen.]

    Rani
    'Föhn? Wat is een föhn? Ben ik een föhn?' In een poging tot serieusheid zeg ik: 'Neuh, ik weet wel wat een föhn is, maar ik ben het tijdelijk even vergeten, net als mijn naam. Net als jouw naam. Net als de naam van dit gebouw. Wat ís een naam?'

    Quinn
    Geschokt kijk ik het meisje aan. Wat was er mis met die mensen hier? Ze is niet zo zwaar, en ik til haar op. Dit soort mensen kan maar beter gewoon in een bed blijven liggen. Ik had haar een keer slaapzaal twee in zien lopen, ze viel namelijk nogal op met dat oog, anders was het me waarschijnlijk niet opgevallen. Ik gooide haar in een random bed, en begon tussen mensen hun spullen te rommelen, straks ging de piano dood voordat ik een föhn had! Uiteindelijk vond ik een zwarte föhn met vlammetjes, die er niet enorm betrouwbaar uitzag, maar het moest maar.
    Samen met mijn nieuwe vriend föhn, en nu iets vrolijker liep ik terug naar de piano. Halverwege besloot ik dat ik ook best kon huppelen, gezien toch niemand me op leek te merken en ik nou eenmaal graag huppelde.
    Ik stopte de föhn in het stopcontact en ging weer in de piano hangen. Dit moest werken. Vrolijk zong ik met het föhngeluid mee. Misschien had ik toch niet dat restje cola op moeten drinken daarstraks, het was niet veel geweest, maar ik voelde me toch een beetje licht in mijn hoofd. De snaren maakten een grappig geluidje als de luchtroom erlangs ging en ik giechelde, dit moest ik vaker doen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 18:38 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Danny

    "Dus je danste vroeger heel vaak? Wat voor stijl?" Vraagt Annabelle.
    Ik lach eventjes.
    "Ballet." Zeg ik dan. "En Jazz." Zeg ik er snel achteraan.
    "Maar ik ben er vanaf gegaan, sinds ik blessure aan mijn enkel kreeg."
    Zeg ik dan.
    Jammer genoeg kreeg ik die blessure. Ik kijk automatisch naar mijn rechter enkel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rooba schreef:
    [Hoi ik zit even op de pc :'D.
    Had iemand Cath nodig?]

    [Kom je meezingen met een föhn?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Okee nu ga ik echt eten dagh.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Rani was toch al in de cafetaria of whatever met Aislyn? of is dat weer iemand anders? :'D I do not get it anymoree~ 8D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.