• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lalalaaaa, ik ga een föhn zoekeeenn]

    Quinn
    Het water was grotendeels uit de piano, maar hij was nog wel vochtig.
    Met een zucht wandelde ik naar de slaapzalen. Ik ging de eerste die ik zag binnen, drie. 'Hey, heeft iemand van jullie toevallig een föhn?' Vroeg ik. Jemig, ik klonk net als een begrafenisondernemer. Zo zag ik er waarschijnlijk ook wel uit, niemand die nu mijn ogen zou zien, vanwege mijn haar. Mijn kleren een en al zwart.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:06 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Danny

    Kijk van de ene jongen naar Raine.
    "Wacht, alles gaat door elkaar. Dit is niet zaal twee maar drie? Dus ik zit verkeerd." Zeg ik dan.
    "Zaal twee is hiernaast, zal ik je anders even helpen?" Vraagt Raine.
    Ik kijk haar aan.
    "Graag, want ik weet niet eens meer waar mijn duim zit." Zeg ik terwijl ik Raine lachend aankijk.
    "Okee, dat sloeg helemaal nergens op."
    Ik keek achter me naar een jongen.
    "Een föhn? Wat moet jij daar nou mee?" Vraag ik en kijk met opgetrokken wenkbrauw naar hem.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rooba schreef:
    [Had iemand iets tegen Catherine gezegt? :3]

    [Waar is ze?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    Als Patrick zich beweegt trek ik snel mijn hand weg. Ik weet namelijk niet in hoeverre ik al tot hem door gedrongen ben, maar ik neem niet het risico dat ik hem voorgoed afschrik. Ik trek mijn knieën op en sla mijn armen er om heen. Ik begin letterlijk te bibberen van angst als ik er aan denk dat ik hem zo meteen moet vertellen wat er gebeurd is.
    De kans is groot dat hij me niet gelooft. En wat dan? Dan zijn we nog verder van huis. Op momenten als deze mis ik Sasha-die-er-geen-moer-om-geeft.
    Onbewust zit ik met mijn voet te tikken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Julian Dan Forli
    "Yep, je zit verkeerd," zeg ik knikkend. De andere onbekende bied aan om hem naar zaal 2 te brengen, wáár dat ook mag zijn.
    "Hé, en meneer Duval," ik herinner me plotseling weer dat hij nog iets tegen me had gezegd. "Als jij sarcastisch tegen mij gaat doen, dan kom ik je aanvallen! Want ik ben héél sterk!" zeg ik zo overtuigend mogelijk. "Maar dan moet je wel even wachten tot ik weer kan lopen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassia Sterling
    Zodra Sasha vertrekt sort Mignon in. Bezorgt ga ik bij het meisje zitten en neem haar handen vast.
    'Rustig aan,' zeg ik zachtjes. 'Rustig ademen, Mignon.' ik vraag verder nog niets, ze heeft eerst de tijd nodig om rustig te worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quinn
    'Een piano föhnen, hij is nat,' Zeg ik kortaf, en haal een hand door mijn haar.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Raine Yuliane Highfort
    Ik kijk over m'n schouder naar de twee jongens die nu gestopt zijn met praten en me allebei aankijken logisch ze hebben geen idee wie ik ben maar dat komt later wel. Ik kijk snel van de een naar de ander maar besluit eerst Danny even naar z'n zaal te brengen, die is ook niet helemaal lekker. "Je weet niet waar je duim zit, dat slaat inderdaad nergens op' zeg ik en draai met m'n ogen. Ik pak z'n arm vast, stevig want ik ben bang dat ie dadelijk nog eens valt hopelijk doe ik hem geen pijn. Ik trek hem mee naar zaal 2 die heel simpel naast zaal drie ligt "Hier dus, ben je wel helemaal lekker' vraag ik niet zo tactvol. Ik laat nu z'n arm los maar blijf in de deuropening staan

    Mignon

    Ik voel hoe Cassia mijn handen vast neemt.
    "Rustig aan. Rustig ademen, Mignon."
    Ik probeer te doen wat ze zegt. Heel langzaam wordt mijn ademhaling rustiger. De tranen veeg ik uit mijn gezicht en ik kijk haar aan. Mijn hoofd voelt leeg. Geen stress, geen spanning, geen woede of frustraties.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Darryl

    "Een piano föhnen!?" Ik lach om zijn opmerking.
    "Je weet niet waar je duim zit, dat slaat inderdaad nergens op." Zegt Raine en pakt mijn arm vast.
    Dan trekt ze me mee naar de andere zaal, blijkbaar zaal 2.
    "Hier dus, ben je wel helemaal lekker?" Vraagt ze.
    Ik draai me wankelend om. "Lekker? In wat voor zin." Lach ik en laat me op een van de bedden neerploffen, ik weet niet eens meer welke van mij is.
    "Nee, ik voel me echt raar." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patrick Hathaway
    Na wat een eeuwigheid lijkt weet ik mijn ogen te openen.
    'Godver-'
    De hoofdpijn slaat twee keer zo hard toe door eht licht in de kamer en direct knijp ik mijn ogen dicht. Wat is er gebeurt? Het enige wat ik me heriner is dat ik op het feest stond en toen niets. Dat is al geen goed teken, Patrick, helemaal niet. Heel voorzichtig doe ik mijn ogen weer open, zwarte vlekjes dansen voor mijn beeld.

    Jace Dream Duval
    'Oh, ik ben dodsbang,' grijns ik. 'Ik zal je geloven als je het bewijst!' ik besteed geen aandacht aan de vreemde mensen in de zaal of uit de zaal of whatever. door de duizeligheid rol ik zelfs bijna van het bed af.

    Cassia Sterling
    'Gaat het een beetje?' vraag ik bezorgt. Haar wangen zijn nog vochtig van de tranen, maar ze is in elk geval rustig. 'je bent veilig hier, okay? Als je wilt praten dan mag dat. alles op zijn tijd.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Gaat het een beetje? Je bent veilig hier, okay? Als je wilt praten dan mag dat. alles op zijn tijd.'
    Ik knik zachtjes.
    "Wat zou ik moeten vertellen?" vraag ik.
    "Moet ik beschrijven van moment tot moment wat er gebeurend?"
    Mijn laatste woorden kwamen feller uit mijn mond dan ik dacht.
    "Ik heb het nog nooit aan iemand verteld. Zelfs Do weet het niet. Niemand."
    Ik kijk van haar weg en zucht zachtjes.
    "Wat gaat er gebeuren met mij? Wat gaat er gebeuren, je kan het best inschatten."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    "Pas op, jochie!" zeg ik lachend. "I'm coming for you!" Maar dat wordt nog een hele opgave. Ik trek mezelf omhoog aan het stapelbed en wacht even totdat de kamer weer normaal doet en het plafond terug naar zijn plek gaat voor ik de eerste paar stappen zet. Er was écht iets mis met die cola.
    Maar halverwege de kamer raak ik verdwaald, val ik om en kom ik terecht op het lege stapelbed tegenover Jace.
    "Oeps! Verkeerde kant," lach ik en ik duw mezelf weer overeind, naar de overeind, waar ik met een plof op de benen van Jace terecht kom. "Hebbes!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Raine Yuliane Highfort
    "Lekker in wat voor zin" lacht Danny en hij ploft op een van de bedden neer "Nee, ik voel me echt raar" zegt hij daarna. 'zeker dat je niets genomen hebt want zo gedraag je je wel' zuchtte ik en ik besloot zijn eerste vraag te negeren. 'Ik dacht dat een kamp was voor jongeren met een andere seksuele aard niet met een drugsverslaving verkeerd gedacht dus' mopperde ik in mezelf. Alles was beter dan thuis maar ik had er toch nog wel iets meer van verwacht. 'moet ik anders iets voor je halen, een glas water ofzo' vroeg ik bezorgd

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:24 ]

    Sasha

    "Godver-"
    Ik kijk op als ik Patje hoor. Hij lijkt niet door te hebben dat ik er ben. Ik schuif stilletjes achteruit en hou mijn adem in. Ik laat mijn kin op mijn knieën rusten en kijk of het wel in orde is met hem. Je hoort tegenwoordig heel wat over mensen die fucked up raken omdat een ander hen gedrogeerd heeft. Mijn hart begint luid te kloppen en mijn keel lijkt wel dicht te zitten. Eén vervelende, gekmakende zin gaat door mijn hoofd.
    Wat als hij me niet gelooft?
    Die isoleercel kan ik aan, klappen kan ik aan, uithongering kan ik aan. Patje die mij negeert en me weer ziek noemt, dat is een andere zaak.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.