• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    "Ik kijk áltijd uit," verzeker ik hem met een grijns. Ja nu wel. Nu zit ik veilig op de grond, omvallen is erg moeilijk zo.
    "Ik denk het, het smaakte als cola. Maar ik voel me... ik weet het. Niet echt dronken, maar iets anders," zegt Jace dan. Iets anders dan dronken? Oké, dus dit was niet hoe het voelde als je dronken was? Ik had daar geen ervaring mee. Maar goed, waar had ik wél ervaring mee? Hier in dit kamp voelde ik me zo jong, vooral naast Sasha.
    "Even denken," begin ik dan. Waarom zijn we zo wazig? Maar mijn hoofd zit vol watjes. "Nee, oké, vergeet het denken. Geen goed idee."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassia Sterling
    'Juist ja,' zucht ik. Echt ervaring had ik hier niet mee. 'begin maar te vertellen, mignon. Was ehb je er mee gedaan, wat is er met Patrick gebeurt...' ik laat mijn stem stil worden, zodat Mignon het eindelijk kan uitleggen.
    'Ze probeerde mij te drogeren maar gaf per ongeluk het glas aan Patrick. De redenen waarvoor hebben we net besproken en die houden we tussen ons,' zegt Sasha plotseling. ik knik langzaam en weet dat ik haar nu eigenlijk de isoleercel meot in gooien.
    'Okay, Mignon, daar word je zeker voor gestraft,' zucht ik. 'Waarom deed je dit?'

    Jace Dream Duval
    'En normaal ben je zo goed in denken!' lach ik, waarna ik op mijn zij rol zodat ik met mijn gezicht naar Julian toellig.
    'Zal wel overgaan,' ga ik verder.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 15:52 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    Uiteindelijk kom ik toch overeind en loop -scheef en telkens bijna omvallend- naar een van de zalen. Ik weet niet meer welke van mij is.
    Ik open een deur en zie drie mensen.
    "Dit is niet zaal 2 hè?" Vraag ik terwijl ik bijna over mijn woorden struikel.
    Ik leun tegen de deurpost.
    "Ik weet niet meer waar mijn zaal is." Zeg ik lachend en kijk de drie omstebeurt aan. Raine en Jace, en nog iemand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mignon

    "Begin maar te vertellen, mignon. Was ehb je er mee gedaan, wat is er met Patrick gebeurt..."
    "Ze probeerde mij te drogeren maar gaf per ongeluk het glas aan Patrick. De redenen waarvoor hebben we net besproken en die houden we tussen ons," hoor ik Sasha zeggen.
    Ik schud mijn hoofd. Niemand mag me nu nog redden.
    Ik zucht even en draai me weer naar het raam.
    "Toen ik hier aankwam. Het sloeg op mijn keel," begin ik voorzichtig. "Het benauwde me. Het bos herinnerde me aan de ver-," ik doe moeite om het woord uit mijn mond te krijgen. "Aan de verkrachting. Ik kon er niets aan doen. Toen ik Sasha zag. Hij gedroeg zich het zelfde als al die jongens. Ik hate hem meteen, vanaf het eerste moment. Toen ik Patrick zag wist ik het zeker. Dit kamp zou een hel worden. Nadat ik met Maya zoende stopt Patrick me in de Isoleercel. Ik was laaiend en ik moest en zou wraak nemen. Zeker nadat ik Patrick vertelde dat ik een vriend had. Of hij me geloofde weet ik niet maar ik moest blijven. De zelfde afkeer die ik voor Sasha had kreeg ik ook bij Patrick. Ik moest ze krijgt, beide dus ik bedacht een plan. Het plan met de drugs. Ik zou Patrick en Sasha drogeren en verstoppen. Daarna kon ik gewoon weg zonder tegen gehouden te worden. Dan had ik mijn verkrachters terug gepakt, nou ja, een soort van en Patrick laten boeten voor wat hij mij aan deed."
    Er loopt een traan over mijn wang. Het is allemaal zo fout. Ik hou Matthew erbuiten. Ik heb het uitgelokt.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 15:54 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    Ik knijp mijn ogen samen en kijk hem aan.
    "Is dat sarcasme, Jace Duval?" vraag ik in een poging serieus te zijn. Maar op dit moment is serieus zijn echt een heel moeilijke opgave. En waarom zou ik ook?
    Dan komt er een onbekende jongen binnen, die lachend komt vertellen dat hij geen idee heeft waar zijn zaal is.
    "Eh, nee dit is niet zaal 2, dit is 3," antwoord ik.
    "Zaal twee is uhm," ik wijs naar links. Dan naar rechts. "ergens hier op het terrein?" besluit ik aarzelend. Weet ik veel.
    Naast Danny staat nog iemand anders, die ook niet ken. Waarom ken ik mijn kampgenoten nog steeds niet?

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 15:58 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Danny kwam ook binnen. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Raine? Is Raine is er ook dan? En Danny? O wait, dan moet ik even mijn post aanpassen]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Raine Yuliane Highfort
    'Dit is niet zaal 2 hè' vraagt Danny die binnen komt strompelen en moeite blijkt te hebben om op z'n eigen benen te staan 'Ik weet niet meer waar mijn zaal is' zegt hij daarna lachend.'je zit in zaal 3' zeg ik tegen hem. Wat is dat voor stelletje hier. Ik besluit aardig te doen 'zaal 2 is hiernaast, zal ik je anders maar even helpen' vraag ik terwijl ik hem vreemd aankijk.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:00 ]

    Cassia Sterling
    stilletjes luister ik terwijl Mignon haad verhaal doet. sasha probeerde haar duidelijk deels te beschermen. aan de ene kant begrijp ik het meisje heel goed, ze heeft duidelijk verschikkelijke dingen meegemaakt.
    'Okay,' zeg ik met een knikje. 'sasha, je mag gaan. Mignon...' Ik zucht, schud mijn hoofd en ga verder. 'Ik straf je nu nog niet, het is duidelijk dat je veel problemen hebt. Ik zal het met de andere begeleiders bespreken en kijken wat voor milde straf we kunnen geven. '
    De drugs schuif ik de la van het bureau in. wat een rot nacht.

    Jace Dream Duval
    'Misschien,' grijns ik. 'Wat ga je er tegen doen, Julian?' normaal zou ik zijn achternaam er bij hebben gegooid, maar mijn geheugen is wazig. ik weer alleen nog dat ik er mijn tong over zou breken in deze staat. Dan begint Julian te praten tegen twee tottaal onbekende mensen, die ik even raar aankijk. nog nóóit gezien. what the hell.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:01 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik kan haar wel een mep geven als Mignon toch de waarheid vertelt nadat ik haar probeerde redden. Waarom? Het heeft geen nut.
    Ik sta meteen op als Cassia laat weten dat ik weg mag. Misschien is het beter als Mignon haar verhaal kan doen over de verkrachting. Daar hoort geen jongen bij. Ik loop stilletjes het kantoor uit, de deur trek ik zachtjes achter me toe. Wat een avond.
    Ik merk dat ze Patje opgeraapt hebben, misschien maar goed ook, en vraag me even af waarheen. Domme vraag, zijn slaapzaal, natuurlijk. In de hoop dat ik er Hailey en Felix niet aantref, ga ik er heen. Ik zou dolgraag mijn plan om Felix weg te jagen uitvoeren, het is het perfecte moment, maar tegelijk ook niet. Er is vanavond al genoeg gebeurd. Ik sluip de slaapzaal van de begeleiding binnen en ga naast Patjes bed zitten. Het lijkt alsof hij gewoon ligt te slapen. Voorzichtig, bang dat hij wakker wordt, haal ik mijn hand door zijn haren. Ik wil hem alles vertellen zodra hij wakker is.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 16:02 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wacht ._.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nee ik heb al aangepast ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Ik heb koppijn. En geen gewone koppijn, maar een helse koppijn. Urgh. alles is zwart en mijn gedachten zitten vol met watjes. hoe lang lig ik al zo? éEén paar uur misschin. Ik rol als ik iets door mijn haren voel., maar wakker worden lukt niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    'Okay. Sasha, je mag gaan. Mignon... Ik straf je nu nog niet, het is duidelijk dat je veel problemen hebt. Ik zal het met de andere begeleiders bespreken en kijken wat voor milde straf we kunnen geven. '
    Ik knik zachtjes en zie hoe Sasha vertrekt. Mijn maag draait zich om en ik laat me via de muur naar beneden glijden. Ik heb nog nooit iemand erover verteld. Alle stress, angst, woede en frustraties komen er nu in één keer uit. Ik barst weer in huilen uit. Met mijn handen trek ik aan mijn haren. Ik trek zo hard mogelijk. Ik wil echte pijn hebben.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Had iemand iets tegen Catherine gezegt? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''