• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Is het nu volgende dag?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Yep]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Naar welke film ga je? *inspiratieloos wacht op Catherine-post*]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Nee, fuck, das te ver. D: *Sas van Gent hier*]

    Patrick Hathaway
    De volgende ochtend was ik extra vroeg op. Ik hielp in de keukens, tuimde de cafetaria en het kantoortje op, allemaal voor zeven uur. toen gaf ik een ram op de grote etensbel, zodat ze allemaal wakker zouden zijn. De hoofdpijn was weg en ze mochten het weten ook.
    Met een hol gevoel in mijn borstkas ging ik mijn eigen ontbijt halen. ik wist nog steeds niet wat ik van gister moest denken.

    Jace Dream Duval
    na een belachelijk warme, hete douche kleed ik me aan en loop ik met nat haar de badkamer uit. Julian lijkt zich niet bewogen te hebben, maar dan gaat de etensbel, en wel heel luid. Fijn, pap.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    Ik hoor vogels heel ver weg kwetteren. Langzaamaan open ik mijn ogen en ga half rechtop zitten.
    Ik moest even nadenken om te weten waar ik ben. Het kamp.
    Als ik opzij kijk zie ik dat ze nog slapen, ik klim mijn bed uit en pak wat schone kledij, waarna ik naar de badkamer ga en hem op slot doe.
    Ik doe de douche aan en kleed me uit. Als hij warm is stap ik eronder.
    Niet veel later hoor ik een bel.
    Snel spoel ik me af en droog me af. Dan kleed ik me aan. Haal mijn handen even door mijn, nog, natte haar en ga de badkamer uit.
    Wat hielt die bel in? Ik kijk even richting Sasha. Hij ziet er wakker uit.
    "Wat houd die bel in?" Vraag ik dan aan hem.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oh (:]
    Quinn
    Ik word wakker van de etensbel. Ja, etensbel, dat klinkt alsof we varkens zijn ofzo. Ik kreun even, en geef Catherine dan een kus op haar haar. In onze slaap zijn we omgedraait, waardoor zij nu tegen mij aanligt. 'Wakker worden, mooi meisje,' fluister ik.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Julian Dan Forli
    Verschrikt schiet ik overeind als ik ineens een loeiharde bel in mijn oren hoor en ik ruk de oordopjes uit mijn oren. Jace staat met natte haren in de slaapzaal en zijn gezicht is lichtelijk rood aangelopen, het teken van een hete douche. Ik groet hem mompelend, pak dan snel wat kleren en douchespullen uit mijn koffer en verdwijn de badkamer in.
    Omdat de bel voor het ontbijt al gegaan is, heb ik helaas niet erg veel tijd. Het is dus een gehaaste douche, maar ik neem mezelf voor om vandaag wél te gaan zwemmen. Tenslotte kon dat gisteren ook al niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sasha

    Ik lig al uren naar het plafond te staren wanneer die verdomde bel gaat.
    "Wat houd die bel in?" vraagt Danny.
    "Eten," antwoord ik droogjes.
    Ik sla de dekens van me af en ga douchen, scheren, luchtje op, aankleden. Alles verloopt op automatische piloot. Hoewel ik verwacht had dat mijn oog blauw zou zien door Kapitein Koelkikker met zijn Kille Ijsblok, blijkt het wel mee te vallen. Het ziet zelfs minder rood dan gisteren. Ik heb geen idee hoeveel later na de bel ik naar buiten ga. Mijn voeten brengen me naar de cafetaria, in mijn hoofd speelt zich hetzelfde deuntje van gisteren af. En nog een keer, en nog een keer, en nog een keer... Ik neem een potje prut en ga ermee zitten. Gedachteloos stop ik lepel na lepel in mijn mond.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:52 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Trillend kom ik uit mijn bed. Zowel mijn vingers als mijn tenen zijn nog steeds koud. Even blijf ik op mijn bedrand zitten en ik zucht zacht. Vandaag ga ik er echt aan. Moeizaam hijs ik mezelf omhoog en kleed ik me om. Vandaag iets leuks om voor één keer uit mijn eeuwige sweater te komen. Uit mijn tas vis ik een turkquoise skinnyjeans. Rap trek ik hem aan met een wit shirtje en een rode blazer. Mijn all stars blijf ik dragen. Afscheid nemen van die dingen kan ik nog niet. Voorzichtig sluip ik de slaapzaal uit en loop ik naar buiten. Buiten is het rustig. Langzaam, met lood in mijn schoenen, loop ik richting het cafetaria, de Hel te gemoet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oops, nee Sasha heeft geen oog dicht gedaan.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Awh laat je Danny achter?]
    [Wacht ik pas eerst mijn dingetje even aan okee]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Okay, dunno if I missed stuff, maar ik laat Rani pap eten.]
    Rani
    Met knallende koppijn kwam ik uit bed, nadat ik wakker werd gemaakt door een of ander kuttig rotgeluid dat ik na een tijdje als de etensbel identificeerde. Spijtig, die pap boeide me niet zoveel en dus slofte ik eerst de douches in, ontdekte dat een of andere grapjas de douche op min tien had gezet - of zo voelde het - en stond er vervolgens een half uur onder toen het water weer was opgewarmd. Ik kwam er ook achter dat mijn halve gezicht knalpaars was en opgezwollen, en dat ik echt een kater had of zo. Al met al zat ik een paar minuten later als een paarse zombie met een verkut ochtendkapsel en een kom gore pap in de eetzaal boos te kijken.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:51 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [NEE GRR STOM DING GA NIET AL POSTEN VOOR HET AF IS. *gaat aanpassen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jace Dream Duval
    'Hey,' mompel ik naar Julian, waarna ik mijn haar begint e drogen en te stylen. tegen de tijd dat ik er fatsoenlijk uit zien, is Julian al klaar met zijn douche. Uit de onderkant van mijn koffer pak ik twee graanrepen. Echt niet dat ik die pap weer eet...

    Patrick Hathaway
    Nadat de eerste kinderen hun nest uit zijn ga ik ook maar eten. alles lijkt erg stil, of het lgit aan mij en ik let gewoon nergens op. in de cafetaria flitsen mijn ogen automatisch een paar keer naar Sasha. Daar moet ik écht mee stoppen...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Meh(no_chears). Hoe is het Sasha-Felixgevecht eigenlijk afgelopen? :'D]
    Felix Patterson - Begeleider
    Ik schep mijn eten op en voel aan de bult op mijn achterhoofd, die ik heb opgelopen bij mijn val. Godsamme, wat doet dat ding pijn.
    'Môgge,' mompel ik naar de anderen en ga zitten aan een tafeltje, terwijl ik langzaam mijn voedsel opeet.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.