• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Ik giechelde even toen hij een likje aan mijn wang gaf, en ging comfortabeler liggen. Hij legde zijn hoofd op mijn borst neer. ''Weltrusten'' fluisterde hij zachtjes, en ik streek met mijn vingers door zijn gitzwarte haren. ''Slaap lekker'' antwoordde ik, en ook ik sloot mijn ogen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    "Sasha, je zei zelf dat je een zware dag had. Ga naar bed of slaap buiten, kies maar."
    Zonder nog iets te zeggen sta ik op en loop naar binnen met mijn gitaar én sigaretten. Best jammer dat Cassia de uitdaging niet aannam, knap ding wel. Ik ben net mijn kleren aan het uittrekken wanneer Danny uit de badkamer komt en in zijn bed kruipt. Ik leg het pakje sigaretten onder mijn kussen en kruip zelf ook in bed.
    "Fijne eerste dag gehad?" vraag ik Danny in vloeiend Sarcasme.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny

    "Fijne eerste dag gehad?" Hoor ik Sasha aan me vragen, ik hoor sarcasme.
    "Ik kan me er niets van herinneren." Zeg ik eerlijk.
    Ik kijk even Sasha's richting op en ik glimlach even kleintjes.
    Ik heb geen idee wat zich allemaal op dit Kamp afspeelt maar ik ga me er neit te veel mee bemoeien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jace Dream Duval
    Mijn nacht is koud en snel, hoewel ik maar moeilijk in slaap kan vallen. zodra ik wakker word voel ik me best belabberd. toch dwing ik mezelf om op te staan en de badkamer in te schieten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wat heb ik gemist?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Ik kan me er niets van herinneren," antwoordt Danny.
    Ik zucht even.
    "Nou, wees er blij om," antwoord ik.
    Ik draai me om en trek de dekens over mijn hoofd. Mijn lichaam is doodop, mijn geest is klaarwakker. Wat ben ik toch een lul, ik kan niet eens met mezelf opschieten. Ik begin maar te plukken aan mijn deken terwijl ik heel veel moeite doe elke gedachte buiten te houden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny

    "Nou, wees er blij om," Zegt Sasha en draait zich om.
    Ik draai me ook om en kijk naar de houten muur.
    Ik ga er even langs met mijn hand en voel dan uit eindelijk mijn ogen sluiten.
    Ik val in een lichte waakzame slaap.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rajah schreef:
    [Wat heb ik gemist?]


    uh, We zijn op het moment aan eht overgaan naar de ochtend en jace en Julian zijn awkward en Sasha is boos? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [I missed really much O.O
    Mensen, ik ging naar Zeeland vandaag, kan iemand me bijpraten?]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Escritura schreef:
    (...)

    uh, We zijn op het moment aan eht overgaan naar de ochtend en jace en Julian zijn awkward en Sasha is boos? ^^

    Dank kruipt Mignon haar bedje maar eens in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Peacekeeper schreef:
    [I missed really much O.O
    Mensen, ik ging naar Zeeland vandaag, kan iemand me bijpraten?]


    What the fuck, waarom kwam je niet langs? D:

    uh, everyone was drugged. Tijdens het feest. we zijn nu de ochtend van dag 3. en Patrick ging knock out. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Zuchtend hijs ik mezelf uit het ijskoude water. Ik ril van de kou en mijn tenen en vingers zijn blauw gekleurt. Van de grond vis ik mijn kleding en klappertandend loop ik richting de slaapzaal. Zodra ik mijn bed zie merk ik pas hoe moe ik eigelijk ben. Ik vis een handdoek uit mijn tas en droog mezelf voorzichtig af waarna ik in mijn bed duik. Het duurt niet lang voordat ik slaap.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    Naar mijn idee wordt ik vijf minuten later alweer wakker. Ik lig helemaal opgerold onder de dekens en mijn haar zit voor mijn ogen, maar ik ben zelfs te moe om die weg te vegen. Ik mag toch hopen dat ze voor vandaag niet weer zoiets in de planning hebben als een wandeling, want dat hou ik nooit vol.
    Onbewust gaat mijn blik naar het bed van Jace, maar die is leeg, met teruggeslagen dekens. De badkamerdeur is op slot, dus daar zal hij dan wel zijn.
    Ik trek mijn iPod tussen de rand van het bed en het matras vandaan, doe de oortjes in en zet wat zachte, rustige muziek op terwijl ik mijn ogen weer sluit. Maar de slaap komt niet meer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Escritura schreef:
    (...)

    What the fuck, waarom kwam je niet langs? D:

    uh, everyone was drugged. Tijdens het feest. we zijn nu de ochtend van dag 3. en Patrick ging knock out. :'D

    Ik ga altijd naar Scharendijke en morgen ga ik weer, kom me maar halen(cat)
    Okai, ik maak zo post, als mijn broertje goede en snelle computer weer vrij wil geven(no_chears)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Yo, ik ga zo naar de bioscoop :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''