• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quinn
    Toen Catherine niet wakker werd ging ik rechtop zitten, ze leunde nog steeds tegen me aan. Kennelijk was ze net zo moe geweest als ik. Ik tilde haar op en ging heel voorzichtig staan. Zouden de begeleiders boos worden om slapende mensen dragen? Ik moest het er maar op wagen. Zo stilletjes als een jager die zijn prooi niet weg wilde jagen sloop ik lang de rand van het cafetaria, richting de slaapzalen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Mignon

    "Shh, liefje."
    Met grote angstige ogen kijk ik hem aan.
    "Ik ga eraan," jammer ik zachtjes en ik leg mijn hoofd op de tafel.
    Wat er door me heen gaat is niet te beschrijven. Deze angst is anders. Ik ben niet vaak bang maar dit. Ik schud met mijn hoofd en zucht hard. Met mijnn handen grijp ik weer naar mijn netjes gestylde haren. De angst, woede, frustraties, alles is weer terug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    Ik knik afwezig. 'Dus welke straf heb jij in gedachte voor Mignon?' Drugs was wel iets serieus. Misschien maar gewoon de jeugdpolitie of zo bellen. Bestond dat?

    Jace Dream Duval
    Ik moet even glimlachen als ik zie hoe blij Julian plots is als het woordje zwemmen nog maar valt. Daarna sta ik snel op en kieper de pap weg. Zwemmen in een grote groep, emt deze littekens? Ja, nee dus. ik bleef wel aan de kant.

    [ Ja, maar nog neit iedereen heeft therapie gehad toch?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Negeer mijn ongestelde berenkreet niet ): ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oké, back. Wat is er allemaal gebeurd?]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:27 ]

    Felix Patterson - Begeleider
    'We moeten eerst haar motieven weten, welke drugs het waren, hoe ze eraan gekomen is, enzovoort, enzovoort,' zucht ik. 'Op basis daarvan moeten we de straf bepalen.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sasha

    "Ik ga eraan," jammert ze waarop ze op haar beurt haar hoofd op tafel legt. Ik neem haar handen beet zodat ze zichzelf de haren niet uit het hoofd trekt en steun met mijn kin op tafel. Met mijn andere hand ga ik nu zelf zachtjes over haar haren.
    Ik heb geen idee hoe ik haar moet troosten, maar gezien ik zelf wel een confidence boost kan gebruiken, laat ik de woorden van een van mijn liedjes weer uit mijn mond stromen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:21 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny

    Hoorde ik dat nou goed, zwemmen?
    Maar, dat kan ik niet eens. Oké, ik weet hoe ik boven water blijf maar als het op zwemmen aankomt, ga ik meestal onder.
    Ik tik met mijn vingertoppen op tafel.
    Zou je aan de kant mogen blijven zitten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patrick Hathaway
    'Wat kunnen mij die verdomde motieven schelen, ze heeft me gedrogeerd! ik was voor drie uur buitenwesten en had de helft van de nacht koppijn! Drugs zijn verboden, ze gaat duidelijk gewoon door een rebelse fasen en moet gestraft worden,' snauw ik hem toe. hoorde hij hier niet de strenge begeleider te zijn?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ik voel hoe Sasha mijn handen vast neemt. Ik laat hem gaan. Het maakt me allemaal niet meer uit. Hij gaat over mijn haren heen. Wanneer hij zachtjes begint de zingen kijk ik, met betraande ogen, op. Ik glimlach door mijn tranen heen. Ik snap niet waarom hij nu nog zo lief voor mij is. Ik laat mijn hoofd weer op tafel liggen. Ik bijt op mijn lip om lichamelijke pijn te veroorzaken. Het bloed proeft wat zurig in mijn mond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Felix Patterson - Begeleider
    'Rustig, ze zijn kennelijk nog steeds niet uitgewerkt,' zeg ik. 'Maar, als je niet moeilijk wilt doen, gewoon in de Isolatiecel proppen en daarna verder praten over wat we daarna met haar gaan doen? Dat lijkt me dan het handigst.'
    Goed, ik had een hekel aan alle kinderen hier zo ongeveer, aan sommige iets meer dan andere, maar ik vond wel dat ze eerlijk gestraft moesten worden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Mij lukt het nooit om een bloedlip te bijten, hoe doen jullie dat!?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Volgens mij is Felix een keer te hard in zijn kont gepakt en heeft hij daarom nu schrik van iedereen die op hetzelfde geslacht valt, dat denk ik ervan :Y)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Best.' Zonder nog een woord tegen Felix te zeggen sta ik op en been ik naar de tafel waar mignon zit. Natuurlijk moet Sasha daar ook zitten - wat een verassing, denk ik sarcastisch.
    'Mignon, opstaan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dracy schreef:
    [Mij lukt het nooit om een bloedlip te bijten, hoe doen jullie dat!?]

    [Mij gebeurt dat juist te vaak(no_chears)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.