• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    -

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Catherine, ben je dood? Ö]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Peacekeeper schreef:
    [Meh(no_chears). Hoe is het Sasha-Felixgevecht eigenlijk afgelopen? :'D]
    Felix Patterson - Begeleider
    Ik schep mijn eten op en voel aan de bult op mijn achterhoofd, die ik heb opgelopen bij mijn val. Godsamme, wat doet dat ding pijn.
    'Môgge,' mompel ik naar de anderen en ga zitten aan een tafeltje, terwijl ik langzaam mijn voedsel opeet.

    Ik krijg het echt áltijd voor elkaar om de laatste-pagina-post te hebben:W


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Sasha kreeg een ijsblok in zijn oog, remember?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Nou Felix ging zich toch omkleden en Patje ging heel lief voor Sasha's oogje zorgen. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ik loop met gebogen hoofd het cafetaria binnen. Mijn ogen kijken angstig rond. Patrick. Kut. Een beetje onhandig loop ik richting Sasha die ook niet zo'n goede bui lijkt te hebben.
    "Hi," zeg ik bijna onhoorbaar en ik ga tegenover hem zitten.
    Eten hoef ik niet. Mijn maag protesteert en draait zich al om bij de geur van de pap. Ik kijk naar de houten tafel om mijn aandacht niet op iemand anders te vestigen. Mijn hart klopt luid in mijn borst. Het verbaast me dat niemand hem überhaupt hoort kloppen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    'Morgen,' antwoord ik stilletjes op Felix. 'Gister is alles uit de hand te lopen, begeleiders bijeenkomst vandaag.' dan van ik weer stil en schuif ik de pap weg. ik had zin in de vieze pap. What the hell.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Ik trek een simpele jeans en T-shirt aan waar ik verder niet veel aandacht aan besteed, maar ik zoek wel een stevig paar sportschoenen op. Die wandeling moest ik lopen op schoenen die daar totaal niet geschikt voor waren.
    Daarna droog en kam ik mijn haren wat en probeer de krullen wat op hun plek te houden, maar zoals altijd zijn die zo dwars als wat en doen ze niet wat ik wil. Er komt een dag dat ik gewoon de kapsalon binnen stap en de kapper vraag me kaal te scheren.
    "Ga je mee naar de cafetaria?" vraag ik Jace als ik klaar ben om weg te gaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Escritura schreef:
    (Nou Felix ging zich toch omkleden en Patje ging heel lief voor Sasha's oogje zorgen. ^^]

    [Ik ga nu echt Patje-Sasha shippen*O*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Het ship heet Shatrick :Y). En Sasha is trouwens boos op Patje nu.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    [Ik ga nu echt Patje-Sasha shippen*O*]


    Shatrick. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nee, wacht, dan is Patje pedo o.o]
    Felix Patterson - Begeleider

    Ik knik even en bekijk dan mijn pap. Hij klontert en ik moet goed roeren om het er redelijk smakelijk uit te laten zien.
    'Hoe gaat het met Sasha?' vraag ik, deels bezorgd, deels nieuwsgierig. Mensen zouden dat ook wel eens aan mij mogen vragen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Danny

    "Eten." Antwoord Sasha droog.
    "Okee." Zeg ik en glimlach even.
    Ik loop naar de cafetaria en ik stap naar binnen.
    Daar schep ik met opgetrokken neus het pap in een bakje.
    "Wauw, lekker." Mompel ik en neem plek. Ik neem hap na hap. Al vind ik het niet lekker. Niemand hier volgens mij.
    Het lijkt wel een concentratiekamp of zo iets dergelijks. Ach, dit is pas je eerste échte dag, Dan. Alles kan veranderen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Peacekeeper schreef:
    (...)
    [Ik ga nu echt Patje-Sasha shippen*O*]

    [Shatrick! Some awesome person who's name I forgot because I have the memory of a dead goldfist made that name up!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    "Hi," zegt Mignon die bij me komt zitten.
    "Hé," hoor ik mezelf zeggen.
    Ik laat mijn lepel in pap kletteren, die derrie is echt niet te vreten, en schuif het kommetje opzij. Dan laat ik gewoon mijn voorhoofd op tafel vallen. Ik heb zelfs het fut niet om 'auw' te zeggen. Als iemand me vandaag uitdaagt, dan pleeg ik een moord of sterf ik zelf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.