• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Julian Dan Forli
    Als mijn pap op is sta ik op en zet de kom weg. Ik zie Sasha en Mignon bij elkaar zitten en krijg even de neiging om ze aan te spreken en te vragen waarom ze ons ook gedrogeerd hadden. Maar ik doe niets, want alle begeleiders zijn hier, inclusief Patrick zelf. Daarom lijkt het me niet erg veilig.
    In plaats daarvan ga ik terug naar de slaapzaal. Ik ben de hele ochtend vrij, omdat ik gisteren al 'therapie' heb gehad.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dracy schreef:
    [Mij lukt het nooit om een bloedlip te bijten, hoe doen jullie dat!?]

    [Lukt dat niet? Ik bijt altijd eerst mijn velletjes eraf en dan hard doorbijten :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    Onwillekeurig kijk ik op wanneer ik iemand Mignon hoor roepen. Pas wanneer ik merk dat het Patrick was, wend ik mijn blik weer af.
    "Je kunt het aan," fluister ik haar zacht toe.
    Ik sta op en loop naar buiten, straal voorbij Patrick.
    Bedankt.
    Geen probleem hoor, Patje. Ik steek graag mijn nek voor je uit, dat ding heb ik toch niet nodig. Ik laat me in het gras voor de kantine neer ploffen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Felix Patterson - Begeleider
    Ik haal mijn schouders op en loop achter hem aan, waarbij ik oogcontact met Sasha probeer te vermijden als we bij het tafeltje staan.
    Volgens mij klikt het echt niet tussen Sasha en mij, hoewel ik met de rest van de kinderen wel redelijk kan leven, hoewel ze niet willen toegeven dat ze ziek zijn.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mignon

    "Mignon, opstaan."
    "Je kunt het aan," zegt Sasha.
    Angstig schieten mijn ogen naar Sasha maar ik weet dat hij me niet kan helpen. Schuld bewust kijk ik Patrick aan waarna ik bevend opsta.
    "Sorry," zeg ik bijna zonder geluid maar ik weet dat ik hier niet makkelijk vanaf ga komen. Ik haal een hand door mijn haren.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:33 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Okay, aangezien Jace en Juul niet lijken te merken dat Rani tegen ze praat ga ik gewoon wel wachten tot iemand Rani nodig heeft xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    'Sorry?' ik pak haar arm beet en breng haar naar buiten, Felix in mijn kielzog. 'Geen drama in de cafetaria, dat was geen goed idee.
    'Kun je dit uitleggen?' sis ik kwaad zodra we buiten staan. 'want je hebt vijf minuten om met een goed excuus te komen voor ik je voor de rest van de dag de isolatiecel insmijt!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Niemand merkt Quinn ook op! D: Maar bij deze ga legt hij Catherine in bed, en gaat daar zelf bij liggen. Ik ga aan mijn story. Rose, kan je het zeggen als Michelle terug is?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Danny

    Ik kijk naar wat er gebeurd.
    Ik volg het helemaal. Wat is er toch, waarom word ze mee genomen?
    Mijn ogen blijven alles volgen.
    Ik neem alles in me op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik zit twee meter van je af en je kon dat niet even gewoon vragen?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Rose, laat Rani dan naar 3 komen 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Nee. XD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Mignon

    'Sorry?'
    Ruw word ik mee naar buiten getrokken.
    'Kun je dit uitleggen? Want je hebt vijf minuten om met een goed excuus te komen voor ik je voor de rest van de dag de isolatiecel insmij.'
    Angstig kijk ik hem aan.
    "Ik- ik," begin ik zachtjes. "Ik was boos. Ik heb een vriend, ik hoor hier niet. Ik weet het, er is geen excuus voor wat ik je heb aangedaan maar het benauwd me hier. Ik ben bang. Ik heb nare herinneringen aan het bos en mensen hier deden me daar aandenken."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Okay, ik stuur haar die kant op ^^
    En Reina, je bent echt lui XD Ik ook maar dat boeit niet. *nomt paasei en gaat typen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Kan iemand nu iets met Danny? Hij heeft wat vragen maar weet niet waar hij heen moet.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.