• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - Dracy

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend[/i]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Trouwens even zwaar offtopic maar ik ging proberen een shipnaam voor Saph en Fayan bedenken, en toen kwam ik uit op Faph (cat)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Marethyu schreef:
    [Trouwens even zwaar offtopic maar ik ging proberen een shipnaam voor Saph en Fayan bedenken, en toen kwam ik uit op Faph (cat)]

    Saphan? Fayaph?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jace Dream Duval
    'Dat zal wel moeten,' antwoord ik, waarna ik het papier van mijn eigen ontbijt weg gooi. Samen gaan we maar op weg naar de cafetaria, waar al meerdere mensen pap naar binnen lepelen. Ook wij krijge een kom in onze handen gedrukt, maar ik besteed er tottaal geen aandacht aan en ga zitten.

    Patrick Hathaway
    'Hoe meot ik dat weten?' tot mijn schrik komt het er snauwerig uit en ik heb er metteen spijt van. 'uh, gister na het feest waren er wat problemen met hem en mignon. Vandaar de bijeenkomst. Mignon moet gestraft worden.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Hé."
    Ik heb geen zin om te praten en Sasha is in zo'n zelfde mood. Mijn ogen dwalen door de zaal. Geen van de andere kampeerders weet wat ik hen heb aangedaan. Alleen de begeleiders. Ik laat mijn hoofd op mijn handen steunen en blaas mijn haren uit mijn gezicht. Zachtjes mompel ik kleine geruststellende woordjes tegen mezelf. Ik krijg klamme handjes van het wachten. Dit is misschien wel veel erger dan de straf zelf.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Roooooseee is stooooonneeeeeeddd. Ze scrolt met een muis en lacht zich dood omdat alles dan op en neer gaat. XDD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Julian Dan Forli
    Ugh, weer die smerige pap. Ik heb nu meer behoefte aan een echt ontbijt, maar ik weet dat er niets anders in zit.
    En dus ploffen we neer aan een tafel en begin ik met lange tanden de pap te eten. De pap is nog net zo smerig, maar ik heb ook totaal geen honger. Ik kijk steeds in de richting van Jace en als ik dan terugdenk aan het gekietel kijk ik snel weer weg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Kan ik het helpen? Mignon heeft me gedrogeerd.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Felix Patterson - Begeleider
    'Het was maar een vraag, hoor. Je hoeft niet zo verontwaardigd te reageren,' zeg ik koeltjes. 'Dus, de vergadering gaat voornamelijk over Mignon?'
    Om eerlijk te zijn is dat een hele opluchting, ik dacht dat hij compleet over mij en Sasha en 'het gevecht' zouden gaan. Gelukkig niet.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Danny

    Ik zucht en laat de lepel in het bakje zitten.
    Het is niet te eten. Dit is varkensvoer!
    Ik schuif het bakje weg en zet mijn hand onder mijn hoofd, terwijl ik andere eens bekijk.
    Ik begin wat te neuriën en dank aan het gesprekje van mij en Annabelle gister.
    De blessure, zou hij nog zo veel pijn doen als ik dans? Ik beweeg wat heen en weer met mijn voet. Ik denk het wel.
    Ik kan niet eens lang lopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patrick Hathaway
    inderdaad, ik hád neit zo moeten reageren toen me over Sasha evraagd werd. 'Nee, gewoon over mignon, welke straf ze meot krijgen. gister heeft ze alle kampeerders drug gevoerd tijdens het feest en mij knock-out gekregen.' mijn ogen verdonkeren even, waarna ik opsta.
    'Wees op tijd bij je therapy vandaag,' roep ik door de zaal, mijn stem luid. 'Er is een zwemactiviteit later op de middag voor de jongens en een kook cursus voor de meisjes.'

    Jace Dream Duval
    Julian werpt me een paar blikken, maar mijn ogen zijn aan mijn pap gelijmd. Stilletjes roer ik er doorheen met mijn lepel. Patrick begint de activiteiten door de zaal te roepen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 20:12 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Langzamerhand word ik gek van Mignon's gemompel. Ik richt mijn hoofd op en leg een vinger op haar lippen.
    "Shh, liefje," mompel ik.
    Ik kijk haar even geruststellend aan. Met mijn reputatie denkt de helft van het kamp waarschijnlijk dat ik er achter zit en hoewel ik argumenten heb om dat te weerleggen, ben ik niet van plan Mignon's naam ook maar één keer te noemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rani
    Jace en Julian gingen niet zo ver bij mij vandaan zitten en ik wilde ze eigenlijk begroetten, maar ik was 's ochtends niet zo scherp, dus het klonk een beetje als een ongestelde beer. Ergens was ik me er vaag van bewust dta ik er uitzag als het monster van Loch Ness, aangezien ik het teveel moeite had gevonden om mijn haar te doen en het echt heel raar zat. Als je daar nog bij optelde dat mijn wang twee keer zo groot als normaal was en knalpaars, kon je begrijpen dat ik er beter uitzag. Maar ja, dat kon me eigenlijk geen ene flikker schelen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Felix Patterson - Begeleider

    'Aha,' zeg ik. Meer woorden zijn niet nodig, en voor Patrick kennelijk ook niet, want hij staat op en roept de activiteiten door de zaal.
    'Ik moet toch therapy doen, vandaag?' vraag ik nog even voor de zekerheid.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Julian Dan Forli
    Meteen schiet mijn stemming omhoog. Nu mág ik zelfs niet meer zwemmen, ik móet. En met een beetje geluk de hele middag! Het maakt mij niet uit wat we moeten doen, al is dat de hele middag lang baantjes trekken, ik doe er graag aan mee. Ja, dit is een activiteit die ik daadwerkelijk leuk ga vinden en meteen glimlach ik bij het vooruitzicht.

    [Therapie is toch twee keer in de week?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ze hebben toch niet elke dag therapie?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.