• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Felix Patterson - Begeleider

Ik knik naar Hailey. 'Tot straks.'
    Dan kijk ik weer naar Jace.
    'Wéér pap, ja,' zeg ik op dezelfde toon. 'Problemen mee?'

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Mignon

Ik sta op en loop richting het cafetaria. Zoals altijd zeg ik iedereen netjes gedag, alleen vandaag minder vrolijk dan anders.
    "Hi," zeg ik rustig terwijl ik aan tafel plaats neem. Pap, bah. Bij deze besluit ik hier gewoon niet te eten. Ik kan nog beter een soort bosjesvrouw worden en gaan leven van de natuur hier want dit staat me echt tegen. Ik kijk om me heen of ik Maya of Matthew zie. Ik heb vandaag geen zin om mezelf opnieuw voortestellen.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Annabelle

"Nee, vreselijkste nacht ooit." antwoordt ik. Ik kijk naar wat we vandaag weer te eten krijgen en zie dat het weer pap is.
    "Kunnen ze niets beters maken ofzo? Deze pap is afschuwelijk!"

Now life has killed the dream I dreamed

Jace Dream Duval
    'Nou, ik had op iets eetbaars gehoopt,' mompel ik terwijl ik snel een dikke trui aantrek. 'Maar hé, als alle vrouwen op deze manier koken kan ik wel compleet homoseksueel worden hoor.'
    Dat kan niet, natuurlijk, maar ik heb mijn eeuwig bekende ochtenhumeur. Ik ben maar half wakker en het vooruitzicht van pap is ook niet echt fijn.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Catherine

''Kunnen ze niets beters maken ofzo? Deze pap is afschuwelijk!'' zei Annabelle, en ik knikte instemmend. ''Ik ga dat dus écht niet eten'' mompelde ik, terwijl ik naar de gore drap keek. Bah.

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 10:35 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Matthew
    Als mijn sigaret opgerookt is, loop ik naar de cafetaria. Ik zie Mignon al zitten, met een bord pap voor haar. Ik glimlach naar haar en schuif bij haar aan.
    "Goeiemorgen," zeg ik.

Hailey
    Felix probeert één van de kinderen naar buiten te krijgen en ik loop hoofdschuddend in de richting van de cafetaria, waar ik plaats neem aan de begeleiderstafel.

Alexis

Ik word wakker en rek me even uit. Ik spring uit mijn bed en loop naar de douche. Daar neem ik snel een douche en kleed me daarna aan. Mijn haar stijl ik en doe ik in een strakke staart, die je ook wel eens bij cheerleaders ziet. Als mijn make-up ook klaar is loop ik naar buiten en ga bij het meer zitten. Terwijl ik zuchtend voor me uit kijk.

El Diablo.

Sasha

Patje ziet eruit als een ree die net koplampen geeft gezien terwijl het beestje in het midden van de weg staat, pure paniek, stijf vervroren. Een ondeugende lach verschijnt op mijn lippen en mijn ogen fonkelen. Dans popje, dans.
    "Ja, dat voorval gaan we vandaag zeker onderzoeken. Hoewel het natuurlijk behulpzaam zou zijn als je me zou vertellen wie deze bij zich had."
    Ongeïnteresseerd haal ik een denkbeeldig pluisje van mijn trui af. Ik trek mijn kleren even recht en kijk dan pas weer naar Patje.
    "Is het niet jouw taak om in onze hoofdjes te raken?" vraag ik droogjes. "Lijkt me nogal suf dat ik dan vertel van wie ze zijn. Als je nadenkt, is het trouwens niet eens zo moeilijk uit te zoeken. Koppie koppie, snap je?" Ik tik even tegen zijn voorhoofd. Ik pas nu wel een heel extreme techniek toe van aantrekken en afstoten, maar ik moet Patje eerst krijgen waar ik hem hebben wil. Dan glimlach ik zo lief mogelijk naar hem.
    "Maar je hoeft je er geen zorgen over te maken, ik heb het snoepje een alternatief aangeboden dat geen schade aan dat mooie lijfje brengt."

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rooba schreef:
    Felice

''Kunnen ze niets beters maken ofzo? Deze pap is afschuwelijk!'' zei Annabelle, en ik knikte instemmend. ''Ik ga dat dus écht niet eten'' mompelde ik, terwijl ik naar de gore drap keek. Bah.

[Wait, who is Felice? o.o *Net wakker en kan haar enrgens vinden*]

[Sasha is awesome :'D.]

Escritura schreef:
    (...)

[Wait, who is Felice? o.o *Net wakker en kan haar enrgens vinden*]

[Haha, van een andere RPG :"D Ik heb het al aangepast ^^]

[Teehee, thanks. Het is echt een heerlijke rol om te spelen :')]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Annabelle
    Ik ga dit dus écht niet eten" mompelde Catherine. "Ik ook niet" zei ik. Ik ga onderuit in mijn stoel zitten. "Als ik nu mijn ogen dichtdoe, val ik zo weer in slaap" zeg ik. "Ik wil nooit meer die isolatiecel in."

Now life has killed the dream I dreamed

Mignon

Ik lach als ik Matthew hoor.
    "Goeiemorgen," zegt hij.
    "Hi," zeg ik zachtjes terwijl ik met mijn lepel door de pap roer.
    "Ik zeur niet vaak over eten maar dit is niet te eten hoor," grinnik ik.
    Ik neem een lepel pap en laat het goedje er weer vanaf vallen. Op de lepel blijft nog allemaal drap achter. Met een vies gezicht kijk ik ernaar.
    "Hapje?"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Catherine

''Ik wil nooit meer die isolatiecel in'' zei Annabelle. ''Ik ook niet, maar ik heb het er niet voor over om hun te gehoorzamen'' mompelde ik, en keek haar even aan. Waarom moesten die begeleiders ons áltijd en óveral betrappen? Het was gewoon oneerlijk.