• Dat ik plannen heb om samen met mijn kat en mijn Hello Kitty oordopjes (die ik maar geadopteerd heb nadat mijn gewone koptelefoon kapot is gegaan) de wereld over te nemen. Ze keek er zo serieus bij toen ze zei 'Ja, dat geloof ik zonder meer!', dat ik zelf ook even stil werd er van. :'D


    Til hug og blod.

    De wereld overnemen? Dan moet je wel oppassen voor Annabeth... (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarschijnlijk is ze zoiets gewend van jou? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tule schreef:
    De wereld overnemen? Dan moet je wel oppassen voor Annabeth... (cat)


    Ik zal kijken of ik een plaatsje vrij kan houden voor d'r in de commando's, maar daar wordt hard om gevochten dus ik kan het niet beloven.(cat)


    Til hug og blod.

    Barnabas schreef:
    Waarschijnlijk is ze zoiets gewend van jou? :')


    Meer dan denk ik zo wel. Mag ook wel na 20 jaar. :'D


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Ik zal kijken of ik een plaatsje vrij kan houden voor d'r in de commando's, maar daar wordt hard om gevochten dus ik kan het niet beloven.(cat)

    In de commando's? Jij gaat maar in de commando's, laat mij het overheersingswerk maar doen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En stiekem sta ik op de achtergrond, met mijn katten Sparta en Nero als leiders van mijn legers, Kaj als tank en Bas als hofnar en laat jou en Annabeth al het vuile voorwerk doen (cat)

    Mijn moeder die kan daar ook zo serieus over doen, als ik zulke dingen zeg x'D Hier thuis zijn ze bij mij ook zulke dingen gewend :Y)
    )


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Barnabas schreef:
    (...)
    In de commando's? Jij gaat maar in de commando's, laat mij het overheersingswerk maar doen.


    No can't do, lassie. Maar omdat ik je mag zal ik je privileges geven in het commando, om in ieder geval daar toch nog lekker macht te hebben.(krul)


    Til hug og blod.

    Yoda schreef:
    En stiekem sta ik op de achtergrond, met mijn katten Sparta en Nero als leiders van mijn legers, Kaj als tank en Bas als hofnar en laat jou en Annabeth al het vuile voorwerk doen (cat)

    Mijn moeder die kan daar ook zo serieus over doen, als ik zulke dingen zeg x'D Hier thuis zijn ze bij mij ook zulke dingen gewend :Y)
    )


    Zo lang je geen mes in onze rug steekt is het prima. :'D
    Baileys op de voorgrond op het strijdveld lijkt me trouwens zielig voor de tegenstander, maar wel heel veel humor. Dat beest spoort voor geen meter.


    Til hug og blod.