• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dan edit ik het wel dat ik het door die ventilatie dingetjes heen prop want pakketjes kleding zijn niet zo groot ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga douchen. Daarna zal ik nog een keer posten denk ik.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    Bewonderd kijk ik Sasha aan. Zelf zou ik nooit op zoiets gekomen zijn, maar dit is een goede tijdelijke oplossing. Zo kan hij zichzelf niet meer verwonden én kan het ook niet misgaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    (ik ga. Doeg!!!)


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Doeidoei!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    Jace begint meteen als een bezetene met het rekkertje te knallen.
    "Dankjewel," zegt hij met een glimlachje.
    Ik knik even kijk naar Julian.
    "Wissel af en toe eens van pols, en bouw af," zeg ik nog tegen Jace, echter zonder mijn blik van Julian te halen. Ik begrijp die jongen nog steeds niet. Hij is al net zo'n uitdaging als Patje. Hoewel, volgens mij kan Patje me nog aangenaam verrassen, met een duwtje in de juiste richting. Ik sta op en zucht even. Ik ga maar beter naar mijn eigen zaal, als ik Patje gunstig tegenover me wil hebben. Ik buig me over Julian en zet mijn vingers aan de rand van mijn trui om hem vervolgens bij Julian uit te trekken.
    "Die is van mij," fluister ik nog. Ik draai me om, raap de scheermesjes op en neem mijn gitaar. Bij de deur pauzeer ik even.
    "Tot morgen," zeg ik, zonder bijbedoelingen.
    Ik loop naar buiten en twijfel even of ik de mesjes in het vuur moet gooien, maar het lijkt me geen goed idee. Ze zullen vast niet smelten en als Jace ze vindt, wil hij misschien de elastiekjes niet meer. In mijn slaapzaal tref ik Patrick aan. Rustig zet ik mijn gitaar neer en laat de trui vallen. Ik stap op hem af, druk hem tegen de muur en draai hem om zodat hij me aankijkt. Ik duw de zak met mesjes in zijn handen.
    "Maak je zorgen om je kampeerders, in plaats van tegen ze te brullen," zeg ik kil. Het kan me niet schelen of ik hier straf voor krijg. "En let op wat je zegt."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    Ik werd het zat, hier zitten en niks doen. Ik nam een aanloop, en rende op de deur af. Geen beweging. Nog een keertje, dan maar.. Een tweede aanloop, en weer botste ik tegen de deur aan. Zo ging het een tijdje door, en mijn schouder werd al aardig blauw. ''Verdomme'' vloekte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexis

    Verveeld loop ik naar mijn slaapzaal, en zie dan dat Sasha Pat tegen de muur drukt. Ik grinnik. 'Wees wel voorzichtig met hem hé ' grijns ik. Ik spring mijn bed in, en kijk naar ze.


    El Diablo.

    Patrick Hathaway
    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik naar Sasha, die net binnen loopt en me direct tegen de muur aandrukt. Oh fijn. ik probeer hem direct van me weg te duwen.
    'En, wat bedoel je daar mee?' vraag ik hem. Het hele kamp heeft me waarschijnlijk tegen de twee wichten horen roepen, wat niet zonder reden was. Dat was gewoon walgelijk.
    Alexis loopt ook inmiddels binnen waardoor ik zucht. fijn dit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jade Skyler Bright
    Ik zag geen ramen alleen een ventilatie schatje. Ik porde er met een dikke tak in zodat het openging en schoof dee kleding hard genoeg door de schacht. 'Heb je het?' Vraag ik voorzichtig. 'Ik zag dat je nat was dus hier is wat kleding.' Ga ik verder. Nu maar hoopte dat ze me hoorde. (Catherine).


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catherine

    Ik schrok op van een geluid, en zag dat iemand kleding door de ventilatierooster stopte. ''Heb je het?'' klonk het zacht, en ik herkende die stem vaagjes. ''Ja'' zei ik terug. ''Bedankt!'' voegde ik er nog blij aan toe, en rende naar de kleding om het vervolgens aan te trekken.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 23:16 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayden Jason Bright.
    Sasha gaat weg en Jace begint met de elastiekjes op zijn arm te schieten. Het leek mij eerlijk gezegt vrij pijnlijk, maar het was ook wel handig. Ik spring van mijn bed af. Volgens mij werd ik eerder niet opgemerkt door de jongers en deed mijn iPod en mijn beats in het verborgen vakje. Genoeg geluisterd. Ik was dood moe.

    [Ik ben dus in zaal 3 bij Jace en Julian ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade Skyler Bright
    Ik glimlach even. 'Graag gedaan. Ik moet toch buiten slapen.' Zeg ik grinnikend. 'Moet je nog wat kleren of is dit warm genoeg?' Vraag ik haar terwijl ik nog een Vestje in mijn hand hou. Ik ging hier niemand kou laten lijden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catherine

    ''Graag gedaan. Ik moet toch buiten slapen'' klonk er, en ze grinnikte even. ''Moet je nog wat kleren of is dit warm genoeg?'' vroeg ze. ''Dit is warm genoeg, dankje'' zei ik, en ik ging liggen. Ik kwam hier nooit in slaap..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    "Wees wel voorzichtig met hem hé."
    "Hou je mond, Alexis," sis ik. Dit is er absoluut het moment niet voor.
    Ik richt mijn blik weer op Patrick en laat me niet wegduwen. Ik vertik het.
    "En, wat bedoel je daar mee?" vraagt hij.
    Ik grijp hem bij de kraag en sleur hem mee naar buiten. Aan de zijkant van de zaal duw ik hem weer tegen de muur. Ik ga zo dicht mogelijk tegen hem aan staan.
    "Ik stel voor dat je die mesjes eens bekijkt, leert wat er in je kampeerders omgaat," bijt ik hem toe. "En terwijl je bezig bent, neem ook eens een kijkje naar jezelf! Verrader! Je liet ze, gaf hen hun zin!" Ik zou willen schreeuwen maar ik doe het niet, alles gebeurt nogal sissend. Niemand anders hoeft hiervan te weten. Zonder het te beseffen sla ik met mijn vuist tegen zijn borstkas. "Ik weet wie ik ben en ik ben er trots op. Jij bent dat blijkbaar vergeten. Ik ben niet de zieke hier, dat ben jij."
    Als mijn ogen vuur konden schieten, dan was Patrick net in rook opgegaan. Crap, het is gebeurd. Ik geef om iemand. Ik duw hem nog een keer tegen de muur en draai me om. Ik gooi de deur van de slaapzaal met een klap achter me dicht.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 23:22 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.