• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ben eventjes weg. Shouldn't be too long.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Okay. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okiie, schoolcomputer n.n, mag ik een samenvattinkje?]

    HurtedHeart schreef:
    Oké ik typ wel ik moet ook vandaag naar school maar heb 1e 2 uur vrij]
    Jade Skyler Bright
    ik open mijn ogen weer. Ik was in slaap gevallen en de verkoolde resten van het hout ligt voor me. Een laagje vocht en douw ligt over me heen wat me de rillingen geeft. Het is erg vroeg in de ochtend en Het cafetaria zou wel open zijn. Ik voede even aan mijn voorhoofd en mijn hand leek te verbranden. Heerlijk ik had koorts zoals ik voorspeld had. Ik wasoever in een isolatiecel geweest. Dat was niet zo vochtig. Ik probeerde nog is het vuur aan te krijgen maar het was te nat. Met de dekens beschermend rond mijn lichaam loop ik het Cafetaria binnen waar tot mijn verbazing een jongen ziet. Blijkbaar nieuw, maar hij had nooit moeten komen het was hier verschrikkelijk. En niet een beetje ook. Straks had ik weer koorts en een longontsteking. Dan ging ik Patrick de rekening sturen voor mijn speciale docter. Mijn doc vond mij goed als mijzelf en hij was best jong waardoor ik hem als een vriend zag. Hij was ook PanSexueel, maar dat liet hij niet merken als ik of een andere patiënt erbij was. Ik ga voor de jongen zitten. 'Heey.' Begroet ik hem vriendelijk. Ik kijk naar de keuken die dicht is. Ik had koffie nodig.


    Quinn
    Een meisje met denkens om haar heen kwam binnen. Ze snotterde nogal en haar ogen waren rood. Ze groette me vriendelijk. Ik dacht niet dat ze een van de begeleiders was dus glimlachte ik naar haar. 'Heey, je ziet er niet goed uit, wat is er met je?'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    "Wanneer kreeg je de z- Waneer begon je op mannen te vallen? En hoe gebeurde het?"
    Even twijfel ik of ik hem geen leugens zou vertellen. Hij heeft me tenslotte afgesnauwd en dat valt niet in goede aarde bij mij. En zoveel details bevatte zijn verhaal nu ook weer niet. Maar het is een begin, veronderstel ik. De waarheid dan maar. Hij doet tenslotte moeite om het woord "ziekte" niet meer in de mond te nemen.
    "Altijd al," zeg ik schouderophalend. "Het begon heel onschuldig, je kent het wel; 'Ik toon die van mij als jij die van jouw toont.' Ik denk dat ik tien was toen het frequenter begon te worden en begon te evolueren."
    Ik manipuleer mijn hele leven al mensen, al heb ik geen idee waarmee dat ooit begonnen is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hebben jullie nog personages over die naar Quinn toe kunnen komen? Ik verveel me :3]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Is de therapie al begonnen?]

    [Nee.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    'Altijd al. Het begon heel onschuldig, je kent het wel; 'Ik toon die van mij als jij die van jouw toont.' Ik denk dat ik tien was toen het frequenter begon te worden en begon te evolueren.'
    Dus hij was vanaf zijn geboorte al ziek. Ik geef een klein knikje, pak een stuk papier en een potlood uit een la en begin dit op te schrijven.
    'Wat was je eerste, serieuze...' Fout, symptoom, er zijn zoveel woorden die ik kan gebruiken. Maar het woord dat ik uiteindelijk gebruik is veel erger en ik struikel er bijna over. 'Rela- relatie met een jongen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Tijd voor latijn, ik heb een UP D: Dooeeeeeiiiii]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ludwig schreef:
    [Is de therapie al begonnen?]


    Half, Sasha heeft Patje gekidnapped, je mag dus mensen naar therapie laten komen als je dat wilt. :Y) Het is nog ochtend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ps.. Quinn heeft geen kamer, hij staat nog niet in het lijstje ): ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [M'kay. Maar waar zijn de kinderen nu? :3]

    [De kindertjes zijn of in het cafetaria of buiten, denk ik...]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ludwig schreef:
    [M'kay. Maar waar zijn de kinderen nu? :3]


    Uh, in de Cafetaria, omdat Cassia de meisjes laat naaien. (Met naald en draad.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon is daar trouwens weggelopen omdat ze niet wilde 'naaien'.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."