• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Peacekeeper schreef:
    [Bonjoura *O*
    Het is ochtend, zie ik? :3
    Moet ik de kinderen wakker maken? :'D]

Yes, please. ^^

Patrick Hathaway
    Dit was dus niet wat ik nodig had op de vroege morgen, de woorden van de jongen hadden me de hele nacht door geplaagd en door mijn gedachten gespookt. Plus, therapy zou beginnen in een half uur.
    'Goedemorgen, Sasha,' antwoord ik neutraal. 'En ja, bedankt, ik heb perfect geslapen. Moet jij geen ontbijt gaan halen?'
    Maar ik heb niet echt het gevoel dat ik heel makkelijk van de jongen af ga komen, dat zie ik aand e grijns op zijn gezicht.

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 10:14 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[wat krijgen ze te eten in de ochtend? Weer pap? :"D]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Oh, en Nena, ik heb je naamsverandering even aangepast in le story(bloos)]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Rooba schreef:
    [wat krijgen ze te eten in de ochtend? Weer pap? :"D]

Yes, because it's a mean camp. 8D

Escritura schreef:
    (...)

Yes, please. ^^

Welke zaal? :3

Peacekeeper schreef:

Livesaver you are. Live. Saver. /lazy

Oh, en voor ej volgende cvraag: all of them. ^^ waar maar mensjes zitten.

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 10:15 ]

Mignon

Sasha negeert me, wat volkomen normaal is want Patrick loopt achter hem. Ik haal een hand door mijn haren. Eerlijk gezegd wil ik nu even met niemand praten. Een eindje verder op ga ik in het vochtige gras zitten. Het maakt me nu even niets uit dat mijn witte joggingsbroek waarschijnlijk zal gaan doorschijnen. Verveeld pluk ik wat grasjes uit de grond en kijk ik naar de bossen. Als hier niet van die verschikkelijke dingen zouden gebeuren was het hier prachtig. Als ze hier geen kamp hadden was ik hier gaan wonen. Bij een meer, midden in de bossen, tussen de fluitende vogeltjes. Zachtjes bijt ik op mijn lip en kijk ik nogmaals rond.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Catherine

Ik nam plaats aan één van de tafels, en vol ongeloof keek ik naar het spul wat we voorgeschoteld kregen. Wéér pap? Dat ging ik dus echt niet eten. Nog even, en ik zal verhongeren hier.. Zuchtend schoof ik het kommetje pap voor me uit, en legde mijn hoofd op de tafel neer. Ik had ontzettend slecht geslapen vannacht.

Peacekeeper schreef:

Danke schön. :3

Felix Patterson - Begeleider

Met veel kabaal maakt Patrick ons wakker, zoals altijd. Vermoeid wrijf ik de slaap uit mijn ogen en kleed me gauw aan. Ik loop naar zaal 3, die Cassia kennelijk al open heeft gedaan, want de deur staat op een kier. Quasi-opgewekt stap ik de zaal binnen, waar iedereen nog ligt te slapen.
    'Opstaan! We moeten veel doen vandaag,' roep ik vrolijk. 'En voor iedere laatkomer is er geen ontbijt!'

Sasha

"Goedemorgen, Sasha. En ja, bedankt, ik heb perfect geslapen. Moet jij geen ontbijt gaan halen?" antwoordt Patrick.
    Ik laat de grijns van mijn gezicht glijden en kijk hem serieus aan. Ik haal mijn schouders op.
    "Nee, mijn maag moet nog bekomen van gisteravond," zeg ik kil. Ik ben niet van plan het hem zomaar te laten vergeten. Ik laat weer een van mijn wreed getimede pauzes vallen, laat hem maar even zweten. "Je weet wel, de scheermesjes," zeg ik dan. Daar had ik het helemaal niet over, maar dat hoeft een ander niet te weten. Ik ben niet van plan Patjes geheim aan de grote klok te hangen, dat zou nogal laf zijn. En heb heel wat verachtelijke karaktertrekjes, maar laf ben ik niet.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Annabelle

Ik loop het cafetaria in en zie Catherine zitten, met haar hoofd op de tafel. Verder zaten er niet veel mensen in het cafetaria.
    Ik loop op de tafel af waar Catherine zit. "hey" zeg ik. "Beetje geslapen vannacht?" vraag ik terwijl ik naast haar ga zitten.

Now life has killed the dream I dreamed

Catherine

''Hey'' klonk er, en ik hief mijn hoofd op waardoor ik Annabelle aankeek. ''Beetje geslapen vannacht?'' vroeg ze, terwijl ze naast me ging zitten. Ik lachte spottend. ''Niet echt'' zei ik toen. ''En jij?''

Hailey Miller
    Ik word wakker, maar nog steeds voel ik me behoorlijk uitgeput. Ik wrijf in mijn ogen en merk dat ik als enige in de slaapzaal lig. Ik sta op en trek mijn kledij aan. Daarna loop ik naar de slaapzalen, waar Felix de kinderen uit hun bedden probeert te halen.
    "Ik ga alvast naar de cafetaria," zeg ik aan hem. "Tot straks."

Patrick Hathaway
    ik weet zeker dat hij de paniek in mijn ogen kan zien als hij die ene kille zin zegt. Hij heeft het helemaal niet over die mesjes.
    'Ja, dat voorval gaan we vandaag zeker onderzoeken. Hoewel het natuurlijk behulpzaam zou zijn als je me zou vertellen wie deze bij zich had.'
    Sasha heeft alle kaarten in handen, het perfecte chanteer-materiaal. Want het ergste is, ik kan er niets aan doen. als ik het probeer is er de kans dat hij het aan heel het kamp bekend maakt, en daar heb ik geen zin in.
    Dat zou het verkeerde voorbeeld zijn voor de kinderen, het respect bij de andere begleiders wegnemen...

Jace Dream Duval
    Met veel kabaal maakt één van de begeleiders ons wakker. Felix ofzo. Mijn polsen doen zeer, wat een fijn gevoel is om mee wakker te worden. Langzaam rek ik me uit, waarna ik rechtop in bed ga zitten.
    'Toch niet wéér pap?'