• Hee hee,

    Ik ben op zoek naar een oude (versleten of kale) knuffel. Het is voor een opdracht op school. Ben je bereid om jou knuffel uit te lenen of te verkopen?
    Ik hoop op goede reacties, want ik heb al heel veel geprobeerd maar helaas zonder resultaat:(
    Ik zou het echt heel erg waarderen als iemand me hiermee kan helpen. Als ik ooit iets terug kan doen, hoor ik dat graag!

    Heb je er zelf gene? Of je buur desnoods.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kringloop winkel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Kringloop winkel.


    Dankje voor je reactie, ja heb ik al geprobeerd maar dat was geen succes!

    Kijk eens rond bij je familie ofzo? Want ik weet niet hoe het bij de anderen zit, maar al mijn versleten knuffels zijn weggegooid en degenen die dat niet zijn betekenen te veel voor me omdat ze me doen denken aan mijn kindertijd.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Kijk eens rond bij je familie ofzo? Want ik weet niet hoe het bij de anderen zit, maar al mijn versleten knuffels zijn weggegooid en degenen die dat niet zijn betekenen te veel voor me omdat ze me doen denken aan mijn kindertijd.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Kringloop winkel of tweedehands winkel of een site zoals marktplaats en dan zoeken op aanbieders bij je in de buurt of vraag je opa/oma/ander familielid of die nog een versleten knuffel heeft


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Kringloop winkel.


    De meeste kringloop winkels gooien oude en versleten knuffels gewoon weg.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    De meeste kringloop winkels gooien oude en versleten knuffels gewoon weg.


    Jaa inderdaad

    Vraag of ze bij de kringloop nog oude achter hebben liggen.


    I am an idiot, I move.

    Gethsemane schreef:
    Vraag of ze bij de kringloop nog oude achter hebben liggen.


    Dankje voor je reactie, ja ik heb er ook naar gevraagd. Maar ze gaven aan dat ze versleten knuffels niet eens aannamen.

    Tijd om je eigen knuffel op straat te gooien en tegen stenen te wrijven
    hihi


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Kijk eens op een rommelmarkt of vraag eens rond in je vriendenkring en bij je familie.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja heb ik al geprobeerd, vandaar dat ik nu via dit topic om hulp vraag.

    Is er echt niemand die me wil helpen, ik ben bereid er goed voor te betalen

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 19:33 ]

    Is er echt niemand die me wil helpen, ik ben bereid er goed voor te betalen

    Ik heb niets meer helaas. Pak gewoon een knuffel en sleep hem de hele dag mee, in je handen, in je tas, in je jas. Gooi ermee over met je vrienden, weet ik veel wat.


    Your make-up is terrible