• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oké ik typ wel ik moet ook vandaag naar school maar heb 1e 2 uur vrij]
    Jade Skyler Bright
    ik open mijn ogen weer. Ik was in slaap gevallen en de verkoolde resten van het hout ligt voor me. Een laagje vocht en douw ligt over me heen wat me de rillingen geeft. Het is erg vroeg in de ochtend en Het cafetaria zou wel open zijn. Ik voede even aan mijn voorhoofd en mijn hand leek te verbranden. Heerlijk ik had koorts zoals ik voorspeld had. Ik wasoever in een isolatiecel geweest. Dat was niet zo vochtig. Ik probeerde nog is het vuur aan te krijgen maar het was te nat. Met de dekens beschermend rond mijn lichaam loop ik het Cafetaria binnen waar tot mijn verbazing een jongen ziet. Blijkbaar nieuw, maar hij had nooit moeten komen het was hier verschrikkelijk. En niet een beetje ook. Straks had ik weer koorts en een longontsteking. Dan ging ik Patrick de rekening sturen voor mijn speciale docter. Mijn doc vond mij goed als mijzelf en hij was best jong waardoor ik hem als een vriend zag. Hij was ook PanSexueel, maar dat liet hij niet merken als ik of een andere patiënt erbij was. Ik ga voor de jongen zitten. 'Heey.' Begroet ik hem vriendelijk. Ik kijk naar de keuken die dicht is. Ik had koffie nodig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catherine

    Rillend werd ik wakker, en zag alleen maar grijze muren. Gedesoriënteerd ging ik rechtop zitten. Waar was ik? Ik keek even om me heen. Oh. Ohja, isolatiecel. Ondanks het warme kleding, had ik het nog best wel koud. Mijn rug deed pijn, doordat ik de hele nacht op de koude, harde vloer moest liggen. Dankjewel, Patrick. Nogmaals. Zuchtend stond ik op, en liep een beetje doelloos heen en weer. Wanneer kwam ik eruit?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Goulding > Ludwig]

    Matthew
    Ik knipper met mijn ogen tegen het felle licht in. Even probeer ik te herinneren waar ik alweer ben. Ik draai mijn hoofd en zie drie andere tieners van mijn leeftijd liggen.
    Camp Springwood.
    Zuchtend sla ik het deken van me af en neem mijn GSM, maar ik heb geen nieuwe berichten. Ik haal een pakje sigaretten en een aansteker uit mijn sweater en loop ermee naar buiten.

    Sasha

    Ik word wakker wanneer een koele wind me doet bibberen. Wie heeft de deur open gelaten? Ik open mijn ogen en merk dat er helemaal geen sprake is van de deur. Ik heb in het bos geslapen. Vermoeid trek ik mezelf overeind. Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht, therapie vandaag. Nog uren heb ik gisteren wakker gelegen, peinzend en plannend. Terug naar binnen gaan had geen zin, ik denk beter in de open lucht, zie je. Ik kan natuurlijk niet zo op gaan dagen voor de therapie, dus loop ik terug naar mijn slaapzaal, die vreemd genoeg niet op slot is. Ik stap naar binnen en na een snelle douche begin ik aan mijn scheerbeurt. Geheel getrouw aan mijn dagelijkse ochtenritueeltjes, doe ik nog een luchtje op voor ik kleren aantrek. Voor ik naar buiten loop, kijk ik nog even naar Alexis. Ik leg haar deken opnieuw over haar heen. Ze is onmisbaar voor mijn plannetjes, dus ik kan maar beter wat aardiger tegen haar doen. Ik slenter verder naar buiten en leun nonchalant tegen de muur van het therapiegebouw aan. Vandaag wordt een prodcutieve dag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Annabelle
    Ik word wakker van een koude windvlaag. Ik open mijn ogen mar het enige wat ik zie is zwart. Owhja, ik zit in een isolatiecel. Hopelijk word ik hier snel uitgehaald door Patrick of wie dan ook. Ik sla mijn armen om me heen. Man, ik had niet gedacht dat het zo koud hierin kon zijn.


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Ik laat jullie zo uit de cellen, laar me even wakker worden. o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Slaapdronken stap ik mijn bed uit. De wrijf in mijn ogen en mijn hoofd voelt zwaar. Ik weet niet hoe ik in mijn bed ben gekomen maar ik denk dat slapen op eeen houtenplankje zelfs beter voor je rug is. Krakend kom ik omhoog en kleed ik me om. Zin om te douchen heb ik niet. Mijn haren ruiken nog naar het kampvuur dus naar rook. Roken. Ik bijt zachtjes op mijn lip. Waarom heb ik die verdomde sigaretten nou thuis gelaten? Ik slenter naar buiten. De frisse wind voelt goed aan op mijn bedekte huid. Mijn mobiel rust nogsteeds in mijn buidel. Ik heb gister tot laat met Do gepraat. Het voelde goed maar ik denk dat het meer pijn heeft opgeleverd. Ik loop rustig naar het therapie gebouw toe, bang voor wat komen gaat maar sterker in mijn schoenen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Haha is goed hoor, neem je tijd :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patrick Hathaway
    Als ik wakker word, ben ik een wrak. Het is zes uur 's ochtends, ik neem een douche van een uur en struikel over alles in mijn pad. Waarbij ik de rest van de begeleiders wakkermaak, maar dat boeit me niet.
    Cassia vraagt nog iets aan me, maar ik negeer haar. Zodra ik er weer fatsoenlijk uitzie, wat nogal wat moeite kost vandaag, ga ik naar buiten. Het begint al warmer te worden. Ik denk nog even aan de kinderen in de isoleercel en haal mijn schouders op. Te ver lopen, dus ga ik maar naar de cofetaria; Ik kan wel wat eieren en toast gebruiken. Daarna ga ik maar naar her therapy gebouw, waar ik wacht op mijn eerste patient van vandaag. dit gaat een lange dag worden.

    Cassia Sterling
    Zodra Parick met ze gestommel en geloop wakker maakt, sta ik ook maar op. het is zeven uur, over een halfuur moet iedereen echt wakker zijn. Topch draai ik alle slaapzalen alvast open, zodat de kinderen naar buiten kunnen. Zaal 2 was nog steeds open, maar Patrick leek het gelukkig niet gemerkt te hebben.
    Ik heriner me de isoleercellen en ga eerst maar naar die bij het meer, waar ik Catherine aantref. Ze heeft warme kleren aan, maar bibberde van de kou.
    'Ga maar,' zeg ik zachtjes. 'De slaapzalen zijn open, je kan wel een warme douche gebruiken.' Daarna vertrek ik op een wandeling naar de tweede isoleercel, waar ik Annabelle aantref. Ik hoop voor de meisjes dat deze nacht geholpen heeft met hun ziekte.
    'Ga maar naar je slaapzaal,' zeg ik ook tegen Anneabelle. Mijn eerste taken voor de dag waren al gedaan dan.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 10:05 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *Past Patrick aan*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    ''Ga maar'' zei Cassia zacht, nadat ze de deur open had gedaan. 'De slaapzalen zijn open, je kan wel een warme douche gebruiken.' zonder een woord te zeggen loop ik langs haar heen, richting slaapzaal 1. Ik pakte wat kleding, en liep gelijk richting de douches.
    Toen ik er eenmaal onderstond, waste ik mijn haar en deed de gebruikelijke dingen. Na een halfuurtje kwam ik eronder uit, kleedde me om en ging naar het cafetaria.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    Ik zie Mignon naar het therapie gebouw komen, maar de persoon die achter haar loopt trekt mijn aandacht meer.
    "Goeiemorgen, Patje. Lekker geslapen?" vraag ik met een grijns.
    Patje heeft dringend therapie nodig, dat zie je gewoon aan hem. Gelukkig maar dat ik hier ben. Maar ik voel me inschikkelijk vandaag, als het moet wil ik een deal sluiten met hem. Als hij slim is, aanvaard hij die, ook al zorg ik er wel voor dat de deal in mijn voordeel blijft. Ik kan het hem lastig maken als ik wil. Vreemd genoeg wil ik dat niet echt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Bonjoura *O*
    Het is ochtend, zie ik? :3
    Moet ik de kinderen wakker maken? :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Annabelle
    De deur gaat open en Cassia verschijnt in de deuropening. "Ga maar naar je slaapzaal" zegt ze en ik loop gauw naar mijn zaal. Als ik daar aankom zie ik één van mijn kamergenoten nog slapen. Snel spring ik eventjes onder de douche, trek nieuwe kleren aan en doe make up op. Daarna loop ik weer naar buiten. Richting het cafetaria.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Patrick Hathaway
    Dit was dus niet wat ik nodig had op de vroege morgen, de woorden van de jongen hadden me de hele nacht door geplaagd en door mijn gedachten gespookt. Plus, therapy zou beginnen in een half uur.
    'Goedemorgen, Sasha,' antwoord ik neutraal. 'En ja, bedankt, ik heb perfect geslapen. Moet jij geen ontbijt gaan halen?'
    Maar ik heb niet echt het gevoel dat ik heel makkelijk van de jongen af ga komen, dat zie ik aand e grijns op zijn gezicht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.