• ik ben vrijdag op sportdag geweest met de heel de 1ste jars en de 2de!!! echt kei nice!!! eerst streatdance denk ik en dan muurklimmen ( moeilijk maar leuk). dan kwam het vieze!! taikwando of toch een variant daarvan. echt waar die leeraar deed kei gore poses met een jonge geloof mij dat wou je niet zien. en dan deden 2 leerkrachten dat!! ahhaha iedereen zo "ooohhhh!!!" "woehoeeeww" echt kei grappig!!! endan fitnes zwaar maar leuk!!!


    Everybody is beautiful, it's just that some people don't see it.

    Dat klinkt vet leuk!
    Onze sportdagen bestaan uit hockey, voetbal of basketbal --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Leuk!
    Wij gaan met sportdag altijd alleen maar softballen ):


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    wij doen volleybal, voetbal en softbal.. jeuj -.-


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik had ditjaar met sportdag surivalrun, we mochten zelf kiezen wat we gingen doen, en dit leek me echt super leuk maar dat was het dus echt niet, we moesten door een super vieze stinkende sloot rennen, en ik kon bijna al die hindernissen zeg maar niet, omdat ik te klein ben -.-

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 17:26 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Wij hebben geen sportdag meer. _O_


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Leuk!
    Wij doen met sportdag altijd voetbal en volleybal D=


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Geen sportdag gehad (a)


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik heb morgen sport dag D: gaan we met zo'n bord ding gooien -naam kwijt- en atletiek -.- nice ik kan nog niet eens een rondje om een voetbal veld rennen zonder neer te vallen. en het word moren 29 Graden! ;_; Ow please just kill me....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wij hadden dit jaar 2 sportdagen, de eerste dag hadden we Wipe Out, de tweede dag softbal - voetbal - korfbal - basketbal - frisbee. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    lijkt allemaal kei leuk!!! :)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 17:25 ]


    Everybody is beautiful, it's just that some people don't see it.

    Muurklimmen is vet leuk! =D
    En streetdance ook natuurlijk, maar dat is niet nieuw

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 17:28 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Leuk,beter dan onze sportdag,dat zijn gewoon de dingen die je bij gym krijgt.
    trouwens,die dingen bij taikwando,of wat het was, zijn niet vies maar normaal. Bij al die sporten heb je veel lichamelijk contact.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    JALOERS!!!
    Wij hebben een stomme atletieksportdag -.-'


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    dat is echt leuk!!!
    wij hadden 2 hele saaiee sportdagen!
    begin vanschooljaar handbal e eind van jaar voetbal :S


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Muurklimmen is leuk haha! Wij hebben ook zo'n muur klim wand op onze school. _O_
    Maar onze sportdagen zijn saai, vorige week hadden wij sportdag, de hele dag softbal (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind