• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    'Ik zal dus maar niet vragen wat er is gebeurd' mompel ik. Ik trek mijn baseball jack en mijn short uit, en trek een sweater boven mijn lingerie aan. Ik duik weer het bed in en kijk Sasha aan.


    El Diablo.

    Patrick Hathaway
    ik sta als verstijft tegen de muur aan gedrukt. Sasha's woorden spoken door mijn hoofd terwijl hij naar binnen rent.
    En terwijl je bezig bent, neem ook eens een kijkje naar jezelf! Verrader!
    Ik zak op de grond neer, hoe? Hoe kon hij het weten? Dan heriner ik me, die ene zin die ik nooit had moeten schreeuwen. Het was vroeger veel erger.
    Ik had mezelf veraden. ik drukte mijn hand tegen mijn mond in een poging alles binnen te houden. alles, woorden, angst, herineringen. Zeker herineringen.
    Je liet ze, gaf hen hun zin!
    Nee, nee ik was genezen. Dat was alles wat er was. Ik ben een leider. Ik moet sasha streaffen hier voor. Maar ik kan me verdomme niet meer veroeren. Verader1 Die vurige, twee-kleurige ogen branden in de mijnen.
    mijn ogen vallen op de mesjes die hij me bracht. Ze zaten onder het bloed. Dat moest ik later eens bekijken. Ik was zo moe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Ik moest en zou hier uit komen. Ik nam weer een aanloop, en knalde tegen de deur aan, maar tevergeefs. Ik zuchtte. Ik haat deze plek.. Ik knalde nog een paar keer tegen de deur aan, en liet me moedeloos op de grond zakken. Geweldig dit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    "Ik zal dus maar niet vragen wat er is gebeurd," mompelt Alexis. Ik zweer het, als ze haar mond niet houdt, dan ram ik hem wel dicht voor haar. Woest schop ik tegen vanalles aan. Ik weet met mezelf geen blijf. Het duurt niet lang voor de muren op me afkomen. Ik ren weer naar buiten, de bosjes in. Ik schreeuw, schop en sla naar alles dat er staat. Wat een hypocriet! De enige in wie ik ook maar een beetje vertrouwen had! Ik laat me op de grond zakken. Laat die Brulaap me nu maar verrot slaan, het kan me niet schelen.
    Maar Patje moet niet denken dat ik het hierbij laat. Ik moet mijn plannetje dan misschien wel herzien en mijn redenen grondig wijzigen, maar val nog liever dood dan dat ik niet krijg wat ik wil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Snap. Patje has done it, now (cat). Anyhowz, ik ga slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Trusten, love. XD]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    Ik haal mijn schouders op, en ga dan liggen. Het duurt niet lang voor de eerste tranen komen. Ik moest het weten, iedereen haat me hier. Zoals te verwachten. Ik leg een deken over me, en staar naar de muur.


    El Diablo.

    Jade Skyler Bright
    Ik loop weer weg naar mijn privé kampvuur en gooi er extra hout bij. Ik doe het deken om me heen en laat een traan vallen. Ik wou hier weg. Het leek net een concentratie kamp in de tweede Wereldoorlog. Ik voelde erge hoest opkomen en liet het eruitkomen. Het schalde een beetje over het land. Het was weer geweldig leuk hard. Ik snifte even en rilde langzaam. Mijn hoofd deed zeer en mijn buik pijn. Nee ik wou niet ziek zijn niet op dit moment. Ik wou niet afhankelijk zijn van anderen. Ik liet mijn hoofd op een hoopje kleding rusten en viel in slaap.
    Ik schrik weer wakker als ik gestommel hoorde. Geschreeuw. Ik kreeg er de rillingen van, maar stond op en doorzocht het bos. Ik vond een jongen. Ik dacht dat hij Sasha heette. 'Wat is er?' Vraag ik voorzichtig terwijl ik mijn deken nog steeds om me heen hou om de kou af te weren.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 23:40 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga slapen, doeidoeiiii!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patrick Hathaway
    Ik kreeg gewoon geen adem meer. Vijf jaar werkte ik hier en niemand had het ooit geweten. En nu had Sasha het uitgevogeld. trillerig stond ik op en ging ik naar de slaapzaal. Zonder de andere 4 slaapzalen op slot te doen, zonder de rest te controleren. Daar sloot ik me op in mijn prive hokje.
    Elke herinering van vroeger kwam terug. Mijn ouders, het kamp, de hel, de zweepslagen, de genezing. Dit was extreem niet goed.
    Vermoeid viel ik op het bed, waar ik als een vermoeid blok in slaap viel.

    Cassia Sterling
    Met een zucht draaide ik de laatste slaapzaal op slot. Twee meisjes zaten in de isoleer cellen, eentje moest buiten slapen. Om de één of andere reden is Sasha nog buiten, dus zaal 2 laat ik open. Daarna ga ik maar met een zucht naar bed.

    Jace Dream Duval
    Sasha stormt het gebouw uit, en niet kort daarna word onze zaal op slot gedraaid. vermoeid van ik neer in bed. het duurt niet lang voor de slaap me vangt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga ook naar bed, morgen begint dag 2. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quinn
    Ik was laat. Ik had me verstopt, in mijn piano.. Gek genoeg paste dat. Daar hield ik het een hele dag vol, maar toen mijn moeder 's avonds het eten op tafel gezet had, en iedereen naar bed was, kon ik het niet meer uitstaan. Het was natuurlijk een val van ze, maar ik had al een hele dag niks gegeten en ik was uitgehongerd. Ze hadden me improvisatorisch aan mijn bed vastgebonden met riemen en fietssloten, waar ik de hele nacht aan heb lopen trekken. Het maakte geen steek uit. Mijn zusje liep nog naar binnen om met een geamuseerde blik in haar ogen aan te schouwen hoe ik me probeerde los te wurmen. Ze lachte me uit, ze had me altijd al gehaat.Mijn ouders hadden me toen met sloten en al in de auto getild, dat was nogal een zware klus volgens mij.. Het rode hoofd van mijn vader staat me nog steeds in het geheugen, en ik grijns even lichtjes. Als ze maar niet denken dat ze me kunnen veranderen door me naar dat kamp te sturen. Alsof allemaal dat soort mensen bij elkaar zetten het niet alleen maar aanwakkert. Mijn moeder klimt naar de achterbank, waar ik zit, en begint me los te peuteren. 'We zijn er bijna,' zegt ze bot. 'Goed mam, ik loop er zelf wel heen, bedankt voor al jullie begrip en tot nooit meer ziens,'
    Zo stap ik de auto uit, en loop de kampingang in. Er is niemand, (vind je het gek, om zes uur 's ochtends?) dus loop ik het hoofdgebouw in en ga op een stoel in het cafetaria zitten. Ooit zal iemand me toch moeten vinden.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Zal ik komen met een kampeerdster die buiten moest slapen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Is goed n.n, maar ik moet wel over 3 minuten weg, naar school, dus ik kan dan geen stukje meer terugtypen.. ;/ ]

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 7:49 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Euh.. nu dus.. -.- Ik kijk wel of ik op school op een computer kan, quizlet is niet beveiligd, dus kan je gewoon op ^^ Byee!]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.