• Heey,
    Jullie weten dat nog dat ik zei dat ik voor 4 weken in de tape moest?( link topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=27887). Nu(vandaag Woensdag 11-03-'09) ging ik voor de 3de keer om nieuwe tape, maar dat deed echt pijn aan mijn voet. Komen we bij de dokter, en was ik aan de beurt. Moet ik op die onderzoekstafel zitten, en knipte hij mijn tape er af. Toen zat er dus een grote blein(blaas) Op mijn voet..>'< Dus de stagere(F, zo noem ik hem ff.) Die ging dus aan mijn voet, die blein schoonmaken. Ik voelde me misselijk worden dus ik zeg dat. "Ik voel me niet goed." Geen reactie. Na even zei ik dat weer. "Ik voel me misselijk." Weer geen reactie. "Ik voel me misselijk."Zei ik weer. Ik zag alles 2 keer... toen ik mijn ogen open deed, toen lag ik op de grond en hing dé dokter waar ik normaal altijd bij ben.(de huisarts zelf ; A.) Dus A had mijn pols vast en die zei "Het komt goed, ze krijgt al meer kleur in haar gezicht. En haar hartslag is goed." En tegen mij zei hij; "Heb je ergens pijn?" Ik voelde mijn hoofd zo kloppen en ik wist niet wat er gebeurt was. "Ja mijn voorhoofd."Zei ik. "Blijf maar even liggen."Zei A dan. Dus ik bleef liggen, en ging toen rechtop zitten. Toen bleek dat F bezig was met een mesje en het schijnt dat ik de hele onderzoekstafel meetrok, en F duwde dat op mij, want die wilde mij nog tegenhouden. En er zit nu dus een snijwond op mijn linkerbeen, waar ook mijn enkelband van gescheurt is.. Ik was dus met mijn voorhoofd volle bak tegen de stenen vloer geknotst. Ik heb nog altijd hoofdpijn, ben moe, en misselijk! Maar ik mag niet slapen van de dokter omdat ik dan misschien niet meer wakker kan worden en dan dus in coma zou kunnen komen. Ik mag ook niet braken, want dat is slecht, en ieder uur moet mijn moeder naar mijn puppillen kijken om te kijken of ze nog even groot zijn. Dat was dus de eerste keer dat ik flauw gevallen ben.. Dus ik vond het echt raar, en ik weet niet wat er gebeurt is!:S Het is echt mijn ongeluksdag vandaag lijkt het wel..:S En ik mocht vandaag ook niet meer naar school omdat ik moest rusten en in de gaten gehouden moest worden... Want misschien heb ik een hersenschuding. F verontschuldigde zich wel toen, we naar huis gingen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    okee de titel van dit topic vind k nie cool >.<
    en het verhaal si ook neit bepaald prettig.
    nou dna zitte we in het zelfde bootje
    ik ebn maandag ook flauwgevalle.
    op een steene plaat.
    en nu ehb ik een scheur in me hoofd >.<

    Woooow, like erg o.Ô. Beterschap! ö x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    okee de titel van dit topic vind k nie cool >.<

    het is gewoon zo, als het daar staat! Ik ben flauw gevallen vandaag!
    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Veel sterkten he (K)


    Niet geschoten is altijd mis..

    o germ meisje :O

    dat van je voet was al erg maar nu dit ook al :O
    ik hoop dat je snel beter word ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    o germ meisje :O

    dat van je voet was al erg maar nu dit ook al :O
    ik hoop dat je snel beter word ;)

    dankje!(flower)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Omg :O
    Dit is idd kei erg ...
    En is het erg dat ik die F niet meer moet?
    en niet in slaap vallen he :O
    want da ga ik niet zo leuk vinden als jij niet meer wakker wordt .. :(

    WORDT SNEL BETER <3.


    Your Butt is Mine!

    Ach meissie toch :(

    Had ik ook de eerste keer, soort van. Mijn kies was er uit en ik werd duizelig. Ik zeg dat, en mijn moeder draait zich om vn, ik pak wel een glaasje waren. BAF xD

    Mensen geven te laat gehoor als je nog nooit eerder flauwgevallen bent..

    Ach meissie toch :(

    Had ik ook de eerste keer, soort van. Mijn kies was er uit en ik werd duizelig. Ik zeg dat, en mijn moeder draait zich om vn, ik pak wel een glaasje waren. BAF xD

    Mensen geven te laat gehoor als je nog nooit eerder flauwgevallen bent..

    ja dat is wel waar!...maar F; is ook een buitelander(niet dat ik daar iets tegen heb hoor!;)) Maar die hoord dat soms niet goed, of die begrijpt dat soms niet goed..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Maar meisje toch! Ö

    Veel sterkte nog en niet slapen >.< Ik wil je niet kwijt!

    iloveyou!<3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Omg, ik ben nog nooit flauw gevallen en wil het ook niet. Het lijkt mij maar eng, net als jouw dag! Ö

    Veel sterkte <33


    You'll never dream alone. <3

    er is vandaag ook een lerares bij ons flauwgevallen
    want ze iep tegen een paal aanxD

    damn das best wel een beetje heel erg k*t
    sterkte
    (flower)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Dit topic is niet bepaald over uiterlijk he?
    Verplaatst

    Dit topic is niet bepaald over uiterlijk he?
    Verplaatst

    waar moet het dan wel?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.