• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    'Koud?' vraag ik liefjes, waarna ik haar het meer uitsleur. De isoleercel is binnen handbereik en met gemakt duw ik haar er in.
    'Veel plezier,' zeg ik, waarna ik de deur voor haar neus dichtsla. 'ik zal eens zien of ik je er morgen uit laat.' Ik blijf even stil. 'als ik het niet 'vergeet'.

    Jace Dream Duval
    ik trek mijn benen tegen mijn knieën aan en wacht af terwijl Sasha het over elastiekjes heeft. er zijn vast andere scherpe dingen in het kamp. Wat e verbaasd is dat hij de moeite doet om te helpen. Dus misschien moet ik maar naar hem luisteren... ik voel rond in mijn broekzakken, maar een elastiekje heb ik niet. ik schud mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 22:40 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    ''Koud?'' vroeg hij poeslief, om me vervolgens het meer uit te sleuren. We waren al bij de isoleercel, en hij duwde me erin. ''Veel plezier'' zei hij, en sloeg toen de deur dicht. In een rap tempo sprong ik op, en bonkte nog hard op de deur. ''Gestoorde gek!'' schreeuwde ik, en liet me moedeloos op de grond vallen, rillend van de kou aangezien ik kletsnat was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patrick Hathaway
    'Dit is voor je eigen bestwil!' snauw ik. dit kamp was vroeger veel, veel erger. 'Jullie worden nog liefjes behandeld vergeleken met vroegere tijden.'
    met die woorden loop ik weg om de volgende zaal te odnerzoeken.

    [als je nog iets te doen wil hebben kun je bv bellen, als je een mobieltje bij hebt. 8D So you wont be bored.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nja, gaat lekker nadat Cath het meer is ingegooid :'DDD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julian Dan Forli
    "Eh, nee," antwoord ik als ik mijn broekzakken gecontroleerd heb. Logisch ook. Wat moet ik met een elastiekje?
    Dan realiseer ik me dat ik in mijn tas wel wat elastiekjes heb zitten, om mijn nu nutteloze pennen en potloden bij elkaar te houden.
    Ik leun ever over Sasha heen, trek de schoudertas naar me toe, grabbel even en geef hem dan een elastiekje aan.
    "Toch wel."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rooba schreef:
    [Nja, gaat lekker nadat Cath het meer is ingegooid :'DDD]


    (cat) Zeg dat ze een nokia heeft, die kunnen daar tegen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [O, dat klinkt leuk. Bellen :')]

    Mignon

    Ik voel mijn mobiel in mijn buidel trillen. Even kijk ik om me heen. Het is overal donker en niemand is in de buurt. Snel glip ik achter een huisje en neem ik mijn mobiel op.
    "Do," roep ik bijna hardop.
    "Nonnetje," hoor ik hem aan de andere kant van de lijn.
    "Ik mis je," fluister ik zachtjes terwijl mijn stem breekt.
    "Ik jou ook."
    Er loopt een traan over mijn gezicht.
    "Nonnie, niet huilen."
    "Nee," snik ik zachtjes.
    Ik schud mijn hoofd. Hij ziet dit natuurlijk niet.
    "Vertel me iets," fluister ik.
    Do stemt er mee in en begint over huis te vertellen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Catherine

    Rillend kroop ik in een hoekje, en haalde mijn mobiel te voorschijn. Gelukkig was die niet kapot gegaan door het water.. Ik keek even of ik smsjes had ontvangen. Niks. Helemaal niks. Ze dachten niet eens aan me.. Ik keek een beetje doelloos om me heen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    jade Skyler Bright
    Als Patrick bij de cel weggaat sluit ik erheen met wat warmte bronnen zoals een vest en joggingbroek zij had het harder nodig. Ik liep erheen en tikte tegen de tralies om haar aandacht te krijgen. Ik was nu gelukkig uit het zicht van Patrick. (ja in mijn hoofd hebben die isolatiecellen tralies xD] Als ik haar aandacht heb prop ik een warm vest en een joggingbroek erdoorheen. 'hier jij zult het meer nodighebben dan mij.' Zeg ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sasha

    Ik raak even afgeleid als ik Patrick buiten hoor schreeuwen. Hij lijkt echt buitenzinnig. Mocht ik net zo expressief zijn als Julian, dan was mijn mond ook opengevallen als ik besef wat hij net riep.
    "Jullie worden nog liefjes behandeld vergeleken met vroegere tijden."
    Patje hield me tegen, maar duwde me niet weg. Patje weet hoe het hier vroeger aan toe ging. Patje moet subtieler zijn. Plots leunt Julian over me heen. Ik onderdruk de neiging om een hand onder zijn kledij te laten glijden. Hij stopt me een elastiekje in de hand. Ik knik met een glimlachje. Dan richt ik me weer tot Jace. Ik neem zijn arm vast en doe er het elastiekje rond. Dan rek ik het uit tot het maximum en laat het tegen zijn huid aan knallen.
    "Knallen, niet snijden," leg ik hem uit. "Pijnlijk, maar geen schade."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Er zijn geen tralies schat, het is een klein cementen gebouwtje zonder licht. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 22:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoe haal je dan lucht? Dan ga je dood in die celletjes. Daar is niet genoeg lucht voor een hele nacht volgens mij.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Dream duval
    Pijnlijk is eht zeker,' dacht ik verbaasd toen het elastiekje tegen mijn pols knalde. de huid was nog te gevoelig en toch deed ik het opniew. Pang. Pang
    Ik gaf Sasha een glimlachje en knikte. 'Dankjewel.' Dit was subtieler, niemand die nu iets door zou hebben. en nog steeds de heerlijke pijn die me kon afleiden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    HurtedHeart schreef:
    Hoe haal je dan lucht? Dan ga je dood in die celletjes. Daar is niet genoeg lucht voor een hele nacht volgens mij.


    Van die kleine ventilatie dingetjes. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.