• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

[ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Catherine

''Naailes?!'' riep ik verontwaardigd uit. Meenden ze dit nou? ''Ik hoef niet te kunnen naaien'' mompelde ik. Dit was onzin. Ik steunde mijn hoofd op mijn handen. Ik ga niet naaien, écht niet.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Lizz: I like your style.]

Patrick Hathaway
    Zonder iets te zeggen duw ik zijn hand weg van mijn wang. Deze deal heeft twee zijden: Ik vertel hem over mezelf en krijg alle herinneringen terug, met de kans op terugval in de ziekte, terwijl hij mij verteld over zichzelf zodat ik hem kan helpen genezen. Het kan dus twee kanten opgaan. Behalve als ik lieg, maar de jongen is te slim en zal het doorhebben. Zo goed in acteren ben ik namelijk niet.
    Ik neem een stap achteruit, de jongen staat veel te dicht bij dan wat 'normaal' is.
    'Okay.' Want wat voor keuze heb ik? 'Maar één woord over dit alles en je gaat wensen dat je je mond had dicht gehouden.' Want als hij het geheim vertelt ben ik vrij om actie te ondernemen en eht zal niet licht zijn.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Peacekeeper schreef:
    Felix Patterson - Begeleider

De stem van Cassia schalt door het kamp en ik geef de jongen een zetje.
    'Hup, naar het ontbijt, anders mis je de wandeltocht en moet je meedoen met de meisjes,' zeg ik.

Hij was als laatste post beland(cat)

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Jace Dream duval
    'Ja, naailes zou érg goed zijn voor mijn genezing.' Ik geef hem een glimlach en kleed me verder aan, waarna ik toch maar naar de de cafetaria loop. daar hoor ik Cassia praten tegen één van de meisjes.
    'Ja, dat meen ik,' zegt ze. 'Naailes is erg goed voor je, je zult het leuk vinden!' Daarnaast schenkt ze iedereen nog ens een 100 wat glimlach waarvan mijn ogen pijn doen. snel ga ik zitten.

Matthew
    "Het avondeten was hier ook al niet te eten, dus nee. Ik ga uit mijn koffer leven," zegt ze lachend.
    "Ik heb ook nog wat eten mee," zeg ik.
    Dan klimt de roodharige begeleidster het podium op en stelt ze voor om naailessen te organiseren.
    "Naailessen, say what?" zucht ik.

Mignon

"Naailessen, say what?"
    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Jij mag wandelen, dat klinkt een stuk beter," lach ik.
    Eerlijk gezegd heb ik er niet zo veel aan om dit alles te weigeren. Voor geen goud ga ik weer terug die isoleercellen in. Die uren dat ik daar zat was lang genoeg.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Matthew
    "Jij mag wandelen, dat klinkt een stuk beter," lacht ze. Ik grijns.
    "Ik heb echt medelijden met je," zeg ik. "Moet je vandaag trouwens naar de therapie?"

Sasha

Patje zet een stap achteruit, ik gun hem maar even de ruimte. Ik ben van plan nog veel dichter te komen dan net, dus laat die arme drommel maar even bekomen.
    "Okay. Maar één woord over dit alles en je gaat wensen dat je je mond had dicht gehouden."
    Ik trek mijn wenkbrauw op, ik ben absoluut niet onder de indruk. Al moet ik wel toegeven dat ik de poging apprecieer. Ik steek mijn hand naar hem uit. Op de geweldige tijden die we tegemoet gaan moeten we natuurlijk schudden. Ik zou een glaasje champagne vragen, maar ik heb mijn slachtoffers liever nuchter.
    "Mooi geprobeerd, blijven oefenen," refereer ik nog naar zijn poging tot intimidatie van net. Ik trek hem aan zijn hand terug dichter naar me toe. "Oh, en Patje, nog één ding. Ik zweer je, bij alles wat me lief is, ik zweer je dat ik voor elke verandering die jij bij mij probeert teweeg te brengen ik er bij jou eentje probeer te ontdoen."
    Op dit moment is er geen sprake van een fonkeling in mijn ogen, ik ben bloedernstig. Het is geen loze dreiging.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Sasha is feeling rather evil today, I must admit (cat)]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mignon

"Ik heb echt medelijden met je. Moet je vandaag trouwens naar de therapie?"
    Ik knik zachtjes.
    "Ja, maar veel gaan ze er niet mee gaan bereiken," grinnik ik zachtjes.
    Ik haal mijn hand weer door mijn haren en duw mijn bord met pap weg.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Patrick Hathaway
    'Ja, ja,' mompel ik terwijl ik zijn hand schud. Sasha Ripley werdt mijn ondergang, ik was er nu al zeker van. De ernstigheid in zijn ogen, de dreigementen, ik kon er niets tegen doen. Op dat moment voelde hij meer als een begeleider dan ik was. Snel trok ik mijn hand weer los. Wat er ook gebeurde, ik mocht niet terug vallen. Ik mocht hem me niet weer ziek laten maken, dat was allemaal voorbij voor mij.
    'Ik zie je wel in therapy.'

Sasha

"Ja, ja," mompelt Patje. Hij trekt zijn hand los. "Ik zie je wel in therapy."
    Knip, ik heb je. Ik haal opnieuw mijn meest charmante glimlach boven.
    "Natuurlijk, daarvoor ben ik hier," antwoord ik luchtig. Een mens kan niet ernstig blijven, daar loop je op den duur de muren van op. De enige die hier gaat "genezen", is Patje. Zoals hij gisteren tekeer ging tegen -ja tegen wie eigenlijk? Ik moet nodig eens op onderzoek uit. Ik durf wedden dat hem hier heel wat is aangedaan. Brainwash, zou je het kunnen noemen. Misschien richt ik zelf wel een kamp op als ik meerderjarig ben. Queer camp, dan mag Patje bij mij leiding komen geven. Hmm, dan moet ik wel met mijn fikken van de snoepjes af kunnen blijven of ik vlieg nog de bak in. Hoewel, dat heeft ook nog wel iets. Nee, nee Sasha, geen kindertjes verkrachten. Zo slecht ben ik niet.

[Ik ga even eten en leren.]

Patrick Hathaway
    'Inderdaad.' Ik draai mijn rug naar hem toe en vervolg mijn weg naar het therapie gebouw. Ik heb nu al hoofdpijn, het is nog maar de tweede dag. Voor vijf jaar had ik dit geheim kunnen houden, natuurlijk was mijn geluk nu op.
    Hoe ik het ook probeerde, ik kon het hele gedoe niet uit mijn hoofd krijgen. Behalve als ik Sasha aan de allerlaatste techniek bloot zou stellen.
    Maar de kans dat dat zou werken was erg klein, en dan zou alles als nog uitkomen. Geïrriteerd schopte ik de deur open. Het gebouw was wit van binnen, kalmeerend.
    Ik ging naar één van de kantoortjes en wachtte af.

Catherine

Koppig bleef ik zitten, sloeg mijn armen over elkaar en veroerde me niet. Ik ging géén naailessen volgen. Bovendien liet me dat teveel denken aan mijn oma, die ook altijd naaide.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''