• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 13:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Annabelle
    "jullie gaan hier voor een nacht in de isoleer cel door brengen. Misschien dat jullie dan begrijpen hoe ziek deze acties zijn." zegt patrick kwaad. en hij duwt me ruw de zaal uit.


    Now life has killed the dream I dreamed

    (ben over 20 minuutjes terug)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Mignon

    Ik slenter langzaam richting mijn slaapzaal. Ik hem mijn staart al uit mijn haren gehaald. 'Mijn' slaapzaal is helemaal leeg. Ik laat mezelf op het bed zakken en trek de deken los. Ik sla hem om me heen en stop mijn oortjes in mijn oren. Zachtjes zing ik met de muziek mee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Julian Dan Forli
    Ik kijk van Sasha, naar Jace en weer terug. En dan nog een keer. Het lijkt erop dat Sasha meteen doorheeft wat er gaande is, maar ik weet het niet zeker. In ieder geval zit ik ze met halfopen mond aan te staren, omdat de hele sfeer in de kamer ineens is omgeslagen. Zomaar. Uit het niets.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jace Dream Duval
    Stilletjes gaf ik de jongen het mesje, bang voor het ongeduld achter die raar-gekleurde ogen. Sasha kon aardig zijn, dat had ik al vastgestelt, maar er is altijd meer. Iedere persoon heeft meerdere kanten.
    Dan sta ik op en haar de rest uit mijn koffer. Vijftien scheermesjes, de meeste bevlekt met bloed.

    Patrick Hathaway
    zonder medeleiden sleur ik de dames richting de eerste cel. annabelle gaat er als eerste in.
    'Welkom in je verblijf voor de nacht,' sis ik. De isoleercel is koud 's nachts, compleet donker en oncomfortabel. Precies wat deze dames nodig hadden. De deur slaat dicht en de sleutel verdwijnt in mijn binnen zak. dan draai ik me naar Catherine.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jayden Jason Bright
    Ik bekijk terwijl ik muziek luister mee baar het tafereel wat op de begaande grond plaatsvind. Hij heette dus Jace. Hij gaf zo te tellen 15 scheermesjes aan Sasha, maar ik hield me koest en sloot mijn ogen want ik was zeer moe.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catherine

    Angstig keek ik naar Annabelle, die de cel in werd geduwd. De deur werd hard dichtgeslagen, en Patrick zet hem op slot. Vervolgens draaide hij zich om naar mij, en ik bijt even op mijn lip. ''Sorry'' mompelde ik. Niet dat ik het meende, maar probeerde wel overtuigend over te komen. Ik sloeg even mijn armen om me heen, aangezien ik het koud kreeg, zo midden in het bos.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    Ik ben niet snel geschokt, dus dit zegt heel wat. Maar ik ben geschokt als Jace me een hele hoop bloederige mesjes geeft. Ik doe het ene mesje erbij en zet de zak naast me neer. Even voel ik in mijn broekzak en ik vloek onder mijn adem als ik niet vind wat ik zoek. Ik kijk naar Julian en moet bijna lachen als deze met open mond zit. Ik leg twee vingers onder zijn kin en duw zijn mond dicht.
    "Heb je een elastiekje?" vraag ik zo serieus mogelijk.
    Ik hou even mijn vinger op naar Jace als teken dat de clue zo meteen komt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik besluit op te staan en een frisse neus te halen. Ik loop op het ritme van de muziek naar buiten. Het is rustig buiten. Bijna iedereen is binnen. Uit huisjes hoor ik gedempte stemmen. Zachtjes zucht ik en bijt ik op mijn onderlip. De kou is ondertussen weer in mijn lichaam geslopen. De duisteris neemt me over. Mijn ogen wennen snel aan het donker. Ik ben dan ook meer een nacht dan een dag mens. Ik loop levenloos door de huisjes door.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    'Sórry?' snauw ik haar toe. 'Wat, plots spijt het je? Oh maar daar kan ik wel voor zorgen hoor. Ik grijp haar opnieuw ruw bij de nek en duw haar het bos uit, naar her meer. Daar staat de andere cel, haar verblijf voor de nacht.
    'Dit is walgelijk wat je deed, ik hoop dat je je dat realiseerd.'
    daarna duw ik haar zo eht ijskoude water van eht meer in, om haar schoon te krijgen,


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Djeez, Patje O_o]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Julian Dan Forli
    Een handvol bebloede mesjes komen tevoorschijn en worden weggestopt in een plastic zak door Sasha. Ik wist dat Jace dit deed, maar, wow, dat zijn écht veel mesjes.
    Ik voel Sasha's vingers onder mijn kin en hij duwt mijn mond dicht.
    "Heb je een elastiekje?" vraagt hij dan serieus.
    "Wat? Een elastiekje? Hoezo?" Ik knipper met mijn ogen en kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Catherine

    ''Sórry?!'' snauwde hij. 'Wat, plots spijt het je? Oh maar daar kan ik wel voor zorgen hoor.'' ging hij verder, en pakte me ruw bij mijn nek. Hij duwde me het bos uit, richting het meer. Nog voordat ik iets kon zeggen, duwde hij me het ijskoude meer in. Ik wou gillen, maar was al kopje onder waardoor ik veel water naar binnen kreeg. Met al mijn kracht zwemde ik naar boven, en kwam hevig hoestend boven water.

    [Wauw :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabelle

    Ik hoorde patrick en Catherine nog even tegen elkaar praten en vervolgens hoorde ik harde voetstappen. ik zcht en leun tegen de achterkant van het hok aan. Het is nu al koud in dit hok, ik wil niet weten hoe koud het straks is. Het gaat een lange nacht worden.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Sasha

    "Wat? Een elastiekje? Hoezo?" vraagt Julian stomverbaasd. Ik zucht. Snoepje toch, antwoord gewoon op mijn vraag.
    "Voel jij in je broekzakken of je een elastiekje hebt, of doe ik het?"
    Ik probeer het wel, maar kan de fonkeling in mijn ogen niet verstoppen. Dit is de brave Sasha, heus. Bij een ander zat ik al lang met mijn hand in zijn broek...zak. Broekzak, focus. Ik kijk weer naar Jace.
    "Doe jij maar hetzelfde," zeg ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.