• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

    Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:27 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella schreef:
    (...)
    Ik ben Jip ja (cat)

    *leest Lizz' reactie*
    You played Primrose, right? (:


    Jup, ken je me beter met misschien één van deze namen? : ZivaxDavid, AriaM, CrispsPink, Clove, District12, AnnieCresta, Prynne


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Wacht, wacht *past aan*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lemmiwinks schreef:
    (...)

    Jup, ken je me beter met misschien één van deze namen? : ZivaxDavid, AriaM, CrispsPink, Clove, District12, AnnieCresta, Prynne

    Yes, I remember you


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella schreef:
    (...)
    Yes, I remember you


    Than is everything okay.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jem Fairsky
    Geïrriteerd keek ik rond. boven ons waren wolken en silhouetten te zien, waarschijnlijk waren dat de anderen. maar ze waren te hoog en te ver weg, we konden ze niet bereiken. Verder was er alleen water, wat rotsjes die nog kleiner waren dan degene waar wij opstonden, en-
    Een jonge vrouw. Met een frons bekeek ik haar. Ik kende haar niet, Nathaniel had me haar naam niet eens gegeven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waarom is Ferron M.I.A. en wat is dat? :W


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella schreef:
    Waarom is Ferron M.I.A. en wat is dat? :W


    Missing in action. Lizz knows more.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ...wacht, de platforms hangen boven het eilandje? Why didn't we think of that o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cass schreef:
    ...wacht, de platforms hangen boven het eilandje? Why didn't we think of that o.o


    Jip thought of it. o.o I think it's brilliant.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    Ik voelde een blik op me rusten, en keek meteen om. De jongeman die me vaag bekend voorkwam had me opgevallen, maar zijn blik vertelde me niet dat hij me kende. Dan was hij of geen handlanger van Snow, of hij liep gewoon ernstig achter.
    Mijn lichtbruine ogen glommen van de groene spikkels, ik liet mijn blik ijzig op hem rusten zolang hij mij in zijn blikveld hield. Vanuit mijn ooghoek hield ik de andere man in de gaten. Hij leek Aziatisch, met zwart haar. Tenminste, voor zover ik het zo kon zien.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella schreef:
    Waarom is Ferron M.I.A. en wat is dat? :W


    Missing in action, omdat snow hem heeft. ._. Stoute Nathaniel being all sexy and evil and shit...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Jip thought of it. o.o I think it's brilliant.

    Oh, lol. Ik maakte eigenlijk uit wat ik even snel had gelezen op dat dat al zo in elkaar zat :Y)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aurora
    Plotseling viel me iets op en ik wees opgewonden naar beneden. 'Kijk! Daar zijn mam en Dario!' Ik ging op mijn buik op de plaat liggen en keek naar beneden, waar de rest van mijn gezin was. 'Mam! Dario! We zijn hierboven!'

    Cassie
    Ik zuchtte opgelucht toen ik Aurora hoorde en vlak daarna ook zag. Ze leek niet echt gewond - wacht. Haar huid was onnatuurlijk rood, alsof ze verbrand was. 'Gaat alles goed daar?' riep ik naar boven.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Escritura schreef:
    (...)

    Missing in action, omdat snow hem heeft. ._. Stoute Nathaniel being all sexy and evil and shit...

    Aha.
    Nathaniel.
    Adelynn vermoorde hem bijna. Was niet gelukt. *gefrustreerde zucht van Adelynn*


    "Do you believe monsters are born or made?"