• Al jaren staat LASA, Los Angeles School of Arts, ervoor bekend de beste ballet danseres af te leveren. Meer dan 65% wordt na het afstuderen door een compagnie geworven. Sommigen worden zelfs al een contract aangeboden nog voor ze hun diploma in handen hebben.
    Dat de school zo succesvol is heeft ze te danken aan haar streng beleid. Er geldt een nultolerantie wat alcohol en drugs beseft, en relaties worden afgeraden zodat de leerlingen hun maximale aandacht aan hun studies kunnen schenken.
    Elk jaar worden er strenge audities gehouden om nieuwe leerlingen te werven, maar zelfs wanneer je een plekje hebt gekregen in de school ben je nog niet veilig. Je kan ten alle tijde geschorst of zelfs weggestuurd worden als je je niet voldoende inzet of niet genoeg vooruitgang toont.
    Naast danslessen, voorziet de school ook in geschiedenis- en culturele lessen, ook verschillende talen worden aangeleerd om de kansen van de leerlingen om aangeworven te worden door een buitenlandse compagnie te vergroten. Anatomie is eveneens een belangrijk vak en de leerlingen worden aangemoedigd om een instrument te leren spelen, zodat ze ook voorstellingen muzikaal kunnen begeleiden.

    Dit jaar is er echter een groepje leerlingen dat honger heeft naar iets anders, iets nieuws. Ze vragen het bestuur van de school om Hip-Hop lessen in te voeren, maar dat idee wordt resoluut geweigerd. De teleurstelling is groot, en enkele leerlingen lijken ontmoedigd te raken tot één van hen met een idee komt. Wat als LASA eens een eigen Hip-Hop crew zou hebben, door en voor leerlingen? Zullen de jongeren er in slagen hun geheim geheim te houden, of riskeren ze hun zuurverdiende plekje in de school te verliezen?


    Leerkrachten:
    - Gereserveerd door Nerys
    - Gereserveerd door Roatan

    Leerlingen:
    - Chrissie Mariangela Ortiz - Theodora ~crew
    - Ava Chachi Esperanza - Lifeisajoke ~crew
    - Rachelle Maia Anderson - Jaimes ~crew
    - Ryssa Viènne Hartley - Alyssum
    - Hyun Jae Goo - Tortura
    - Tristan Victor Wellington Theodora
    - Hayaku Hashima - KellyBelly ~crew
    - Luke Oliver Wright - ALLSTARSx ~crew
    - Rafaël Mairon Ortiz - Andhera ~crew
    - Reece Noah Bowen - Roatan


    Alles zit voll.

    Meedoen?
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd: (16-18)
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Familie & geschiedenis:
    Extra's:


    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon
    - Er zijn een bepaald aantal meisjes voorzien, en een bepaald aantal jongens. Dat wordt niet veranderd, vol is vol.
    - Ik wil liefst wat meer ervaren spelers, die niet na twee topics stoppen
    - Er is een minimum van 12 regels per post
    - Ik wil geen sneltrein, je wacht dus 2-3 posts voor je zelf een nieuwe maakt, later kan deze regel nog vervallen
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus zullen niet goedgekeurd worden.[/red]
    - anderhalve week niet reageren zonder waarschuwing = je rol kwijt.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 14:56 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mag in een meisje in de crew ? (:

    lijkt me wel leuk, maar ga denk ik niet mee doen sorry!


    Dont say why me, say try me

    Je staat er bij ^^

    Reservaties blijven twee dagen staan :3


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mag ik ook een meisje in de crew? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben al bezig aan mijn rol, nu kan ik eindelijk het meisje gebruiken dat ik altijd al eens wou gebruiken, Chachi Gonzalez :d

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 18:38 ]

    Jaimes schreef:
    Mag ik ook een meisje in de crew? (:


    Zeker, graag zelfs :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.


    Volledige naam: Ava Chachi Esperanza.
    Roepnaam: Chachi voor vrienden, anders gewoon Ava.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Persoonlijkheid: Ava is simpel gezegd eigenwijs. Ze zal niet zomaar over zich laten heenlopen en zal altijd, ongewenst of gewenst, haar mening zeggen. Ze zegt ook gewoon altijd wat ze denkt, zo is ze gewoon. Ava is misschien soms wat grof en brutaal, maar ze is goed opgevoed. Ze zal altijd vriendelijk blijven, zeker tegen leerkrachten. Dat wil niet zeggen dat ze haar gelijk niet zal willen krijgen als ze tegen een leerkracht praat. Als ze gelijk heeft dan zal ze dat ook blijven verdedigen tot ze niet anders meer kunnen dan zeggen dat ze gelijk heeft. Ava is een zelfstandig meisje en denkt ook goed na als ze keuzes maakt. Als ze een kans krijgt waarvan ze weet dat ze die misschien maar 1 keer krijgt dan zal ze die kans ook grijpen en er alles aan doen om het te maken. Ava is avontuurlijk aangelegd. Ze wilt niets liever dan de wereld rondreizen om alle plaatsen te hebben gezien die ze altijd al wou zien. Ze is ook niet bang om iets in haar eentje te doen. Ze is niet zoals elk meisje. Ze heeft niemand nodig om met haar mee naar de wc te gaan, om iets te gaan vragen aan de leerkracht, om eten te halen of om op reis te gaan. Natuurlijk is het leuker als je een vriendin mee hebt voor dat laatste, maar ze is gewoon niet bang om alleen te gaan. Als niemand zich vrijwillig opgeeft om iets te doen, dan zal zij meestal de persoon zijn die zegt dat zij het wel zal doen. Skydiven, parachutespringen of iets in die aard is iets wat ze altijd al heeft willen doen. Ava is voor weinig dingen bang dus. Als moet ze 's nachts rondlopen in een donker huis omdat ze dorst heeft, ze zal het nog doen. Ze is een kei in liegen en 's nachts ergens rondsluipen om iets te verkennen is ze ook nog nooit op gepakt. Gebrek aan zelfzekerheid is bij haar ook zeker niet van toepassing. Ondanks dit alles kan Ava ook een tikkeltje verlegen worden, of niet weten wat te zeggen. Meestal komt ze in deze situatie als ze verliefd wordt.
    Uiterlijk:
    Chachi Gonzalez / Olivia Gonzalez.



    Ava heeft niet zo'n speciaal uiterlijk. Ze is 1m67 wat niet klein is, maar ook zeker niet groot. Ze is mager gebouwd en heeft lange haren. Van nature zijn ze bruin, maar ze kleurt ze meestal. Ook krult ze haar haren meestal, gewoon omdat ze dat mooier vindt. Haar ogen zijn donkerbruin en veel make-up heeft ze nooit aan. Ze houdt niet van het gevoel van make-up op haar gezicht als ze danst, omdat ze dan ook begint te zweten. Haar kledingstijl is normaal altijd hetzelfde, een joggingbroek -zoals op de foto- of een skinny -zoals op de gif-. Daarop draagt ze een topje of een losse T-shirt. Aan haar voeten zal ze altijd een paar Vans hebben of All-Stars. Verder heeft Ava geen tattoo's of piercings. Enkel 2 gaatjes voor oorbellen.
    Familie & geschiedenis: Ava is geboren in een familie die het niet breed had. Ze hebben haar afgestaan waarna ze is geadopteerd door een gezin waar ze genoeg broers en zussen had, die op hun buurt ook allemaal zorgden voor genoeg neven en nichten. Ze was de oudste van alle kinderen en weet daarom goed hoe ze met kinderen moet omgaan en hoe ze anderen moet troosten. Ze zorgde voor afleiding met het dansen als ze weer eens wild waren en hun ouders ruzie hadden. Uiteindelijk zijn haar adoptieouders uit elkaar gegaan en wonen de helft van de kinderen bij haar vader en de andere helft bij haar moeder. ZIjzelf is het huis uitgegaan en is op een appartementje gaan wonen niet ver van haar ouders en haar broers en zussen.
    Extra's: -Misschien kom ik op nog iets-.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 19:15 ]

    Ik ga mijn rolletje maken ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roane schreef:
    (...)

    Zeker, graag zelfs :Y)


    Mwihi, ik ga haar denk ik nu al maar aanmaken, dan is dat maar gedaan c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mag ik een jongen in de crew reserveren?

    Elisseee, I'm gonna make a boyy (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    In de crew of niet in de crew? :Y)
    En wordt het Aaron of niet Aaron? :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hahaha, Hmm, sowieso een ander uiterlijk xd. Maar ik ga nog steeds je twin maken xd. En ehh, kan t zijn dat hij word overgehaald door zn zussie om in de crew te komen ? ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wel, er is maar een beperkt aantal plaatsen in de crew, nu nog één jongen over.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Doe maar (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'