• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

    Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    Ik draaide me om toen ik zijn stem hoorde. Mijn lippen krulden lichtelijk omhoog in een sceptische, bescheiden glimlach. Mensen waren soms te simpel.
    'In principe ben ik gewoon een mens,' antwoordde ik, en trok mijn wenkbrauwen wat op.
    Een echt antwoord kon ik niet geven, niks anders dan "gemuteerd". Het DNA wat bij me was geplaatst, was ontwikkeld door mijn vader. Het was gemaakt met mensen-DNA, en dat van een zwaan of iets dergelijks. Maar het was absoluut niet natuurlijk.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dario
    'Mmm,' bromde Cassie. Ze pakte de tas aan en glimlachte even naar Fayan, maar schonk hem verder niet veel meer aandacht dan ze aan Yentl, Primrose en het nieuwe meisje - Reina? - schonk. Toen ze de inmiddels lege naald en het zilveren parachuutje in de tas had gedaan, keek ze geïnteresseerd op naar Adelynn en Jem.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    'Je weet best dat ik het niet zo bedoel,' mompel ik als de anderen binnen komen. De deur is weg, er staan silhouetten in de verte. Normaal had ik het neit eens meoten vragen, ik wist alleen dat er iets mis was met haar en dat Nathaniel dingen voor me verborgen hield. ik trap geïrriteerd tegen het glanzende oog van een camera. Het was in elk geval neit meer koud, de kamer was bijzonder warm.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    Mijn blik schoot even over hem heen, waarna ik mijn lange lokken over één schouder liet vallen zodat de wind er niet meer mee aan de haal ging. Ik was me bewust van mijn uiterlijk in dit licht. Van degenen die de schoonheid er niet inzagen en me angstaanjagend vonden. Eng. Nathaniel was niet zo. Hij had me gecreeërd volgens zijn beeld van schoonheid.
    Ik haatte het.
    'Natuurlijk weet ik dat,' bevestigde ik zijn woorden, maar zonder antwoord te geven op de vraag. Mijn vinger wreef onwillekeurig over het vogeltje op mijn pols.
    Een mutilant. Gemuteerd, dat was ik.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Saph Amero
    'Laten we vooral niet wachten tot Snow zich verveeld en weer iets op ons afstuurt,' zeg ik met een zucht. Ik begin maar te lopen. De sterren hemel is erg helder, en deze licht nog meer op als er een meteoriet door de lucht schiet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Zwijgend volgde ik de anderen, ondertussen piekerend over een uitgang. Ik was eigenlijk niet van plan hier dood te gaan, namelijk. Aangezien ik niets kon bedenken gingen mijn gedachten naar Jem. Hoe had hij mijn naam geweten? Ik wist vrij zeker dat ik Saph hem niet had horen zeggen, en ik was de hele nacht wakker geweest.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    als ik nu nog bij Nathaniel zat, wat zou hij tegen me zeggen? Dat ik langs de schoonheid heen moest kijken misschien, maar dat was niet moeilijk. Dit meisje was gevaarlijk. Groote kans dat dit ook de reden was waarom ze hier zat. Let op je omgeving? Vallende sterren, hitte, een leeg landschap. Daar heb ik bijzonder weinig aan, Nathaniel.
    Zorg dat ze je vertrouwen. Maar daar maakt hij ze veel te paranoide voor.
    'Misschien is het de bedoeling dat we wat rust krijgen?' opper ik. Ik begin blaren te krijgen. Saph schud zijn hoofd alleen stilletjes. het was te proberen. Ik werp weer een blik op Adelynn.

    Saph Amero
    'En hoe kom jij hier?' Terwijl we liepen was iedereen dood stil, dus vond ik het tijd op meer te weten te komen over het stille, nieuwe meisje, Adelynn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    De glimlach was van mijn gezicht verdwenen, net zoals Jem's interesse. Tenminste, zijn poging om te weten te komen wat ik was. Hij wist dat ik niet geheel menselijk was, maar hij was vast niet de enige.
    'Waarschijnlijk ben ik net zo geliefd bij Nathaniel als bij jullie,' antwoordde ik op Saph. Die naam had ik opgevangen, en ik nam aan dat het bij deze man hoorde.
    Onwillekeurig wierp ik een achterdochtige blik naar degenen die niet ver achter me liepen. Anderen kon ik in de gaten houden, liepen aan weerskanten van me of een eindje voor me.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Cassie
    Ik begon op gedempte toon een gesprek met Dario over niets bijzonders. We praatten niet hard genoeg om hoorbaar te zijn voor de anderen en maakten het daarmee onmogelijk voor hen om mee te praten. Aurora neuriede zachtjes een liedje.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    'Dat snappen we,' zeg ik lightjes ongeduldig. 'Maar waar kom je vandaan? welk district?' Teruggetrokken en achterdochtig, maar dat zou ik ook zijn. ik zoek er niets achter. Jem loopt voor me, buiten gehoorbereik. dus richt ik me met een fluistertoon op Cassie.
    'Heeft hij iets verdachts gedaan toen jullie alleen waren?'

    Jem Fairsky
    Mijn ogen waren nog altijd op de lucht gericht. Meerdere meteoriet schoten door de lucht. Grote en kleine vuurballen in de kleuren blauw, paars, rood, oranje en geel. Vandaar misschien de hitte, ze waren erg dichtbij...

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 14:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik snap Saph's post even niet? :W


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella schreef:
    Ik snap Saph's post even niet? :W


    o.o hij vraag haar waar ze vandaan komt? /ik slaap half dus ik zie niet echt waarom je het niet snapt o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    o.o hij vraag haar waar ze vandaan komt? /ik slaap half dus ik zie niet echt waarom je het niet snapt o.o

    Saph Amero
    'Dat snappen we,' zeg ik lightjes ongeduldig. 'Maar waar kom je vandaan? welk district?' Teruggetrokken en achterdochtig, maar dat zou ik ook zijn. Ik zoek er niets achter. Je loopt voor me, buiten gehoorbereik. dus richt ik me met een fluistertoon op Cassie.
    'Heeft hij iets verdachts gedaan toen jullie alleen waren?'


    Dat deel bedoelde ik :'D

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 14:32 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dario
    'Hij kent onze namen. Zei dat jullie ze hem hadden verteld,' zei Cassie. Er was iets mis met die gozer. Al snel richtte mijn zus zich weer tot mij. 'Hoe gaat het met je been?' 'Heb ik geen last van,' antwoordde ik. 'Tegengif werkt prima.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem. (cat) Jem not Je. what the fuck, Lizz..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.