• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Cassie
    Ik liet de rest voorgaan en sprong zelf ook op het platformpje, toen me iets te binnen schoot. 'Eh, hoe bestuur je zo'n ding?' vroeg ik schaapachtig. Het zou misschien wel handig zijn om op te stijgen, aangezien er een paar meter verderop een vis besloot dat het leuk zou zijn om uit het water te kunnen springen. Een flits van schubben en angstaanjagend grote tanden, en toen was het weer weg, maar een andere vis nam al snel het idee over. Ik vloekte.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Jem Fairsky
    'Blijf je daar staan wachten tot de vissen je aanvallen of kom je mee?' vraag ik haar met een opgetrokken wenkbrauw. Ondertussen onderzoek ik de zijkanten van het platform.
    'Er zit een knopje aan de linkerkant,' hoor ik Saph boven me zuchten. Ik vond het knopje snel genoeg, maar drukte het nog niet in. ik wachte nog op antwoord. Mijn zwarte kleding was nog steeds doorweekt en ik had het koud. Verschillende vissen met scherpe tanden hadden ons inmiddels opgemerkt.
    'Nou?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Yentl

'Die gaat vanzelf omhoog, of omlaag!' roep ik tegen Cassie.
    Ondertussen beginnen alle platformen te bewegen, ze lijken wel op hol te slaan. Met een bange blik speur ik de ruimte af, want het platform waar ik nu op sta begint te wiebelen en zal waarschijnlijk binnen afzienbare tijd naar beneden storten. Ik sta net op een ander platform als ik zie dat mijn vorige naar beneden stort. Er is dus een nieuw spelelement aan toegevoegd, geweldig.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Adelynn Jae Daesha
    Fijn. Wat moest ik hier nou mee? Werd ik nu opeens lid van de rebellengangbang?
    Ik wierp Jem een onwillekeurige, geërgerde blik toe. Lag niet per sé aan hem, ik ergerde me nogal snel. Met een zucht sprong ik soepel op het platform, op een bewuste afstand van de groep.
    Ik draaide me half om, zag een glinstering in het water die duidde op de komst van één van de vissen. Het dier sprong met zijn scherpe tanden dreigend ontbloot naar me toe, waarna ik het met een trap weer terug het water in wierp.
    Rotbeesten.

"Do you believe monsters are born or made?"

Jem Fairsky
    Ze was nog behoorlijk sterk ook. Ze trapte één van de vissen zó het water in. 'hou je vast,' mompel ik met een zucht tegen de rest. Boven ons slaan de platformen op hol. Leuk detail Nathaniel, denk ik sarcastisch terwijl we omhoog gaan. De wind is ijskoud tegen mijn natte huid. Eenmaal boven duwd saph zijn partner met het kleine kind op het platform, waarna hij richting de andere drie meisjes gaat. Hij donderd zelf meerdere malen bijna naar beneden. Ons eigen platform, wat eerst zo stevig was, begon ook te schommelen en te wiebelen.

Fayan en Aurora zitten nu dus bij de rest, toch? ;3

Yup ^^

Okay ^^

[persoonsvormen zijn met een t, Lizz (cat)]
    Yentl

Hijgend spring ik van platform naar platform, die nu steeds sneller beginnen te bewegen of eerder naar beneden storten. Ik klamp me vast aan de reling van één van de platformen.
    'HEBBEN JULLIE AL IETS GEVONDEN OM ZE TE STOPPEN?' gil ik naar beneden.
    Een harde wind steekt nu ook al op en blaast mijn haren in mijn gezicht, fijn.

Cassie
    Opgelucht sloeg ik mijn armen om het kleine meisje heen, maar liet haar snel weer los toen ze een kreetje van pijn slaakte. 'Wat is er gebeurd, vlinder?' vroeg ik bezorgd. De brandwonden waren niet ernstig, maar leken me behoorlijk pijnlijk. Nu ik er op lette zag ik dat Fayan ook verbrand was, en hij was sowieso nog gewond van toen Saph mutileerde.

[I'm multi-tasking en ik type me een breuk, give me a break D:]

Adelynn Jae Daesha
    Mijn blik schoot even over elke passagier van het platform. Gezichten die ik moest onthouden, maar gelukkig deed ik dat nogal snel.
    Ik betwijfelde of ik hier bleef. Wat moest ik zeggen? Dat ik ben geboren als mens, dat mijn eigen vader me heeft gemuteerd toen ik twaalf was? Dat ik was getraind om rebellen te vermoorden met messen en mijn pijl en boog, en dat me dat ook zeker was gelukt? Dat Nathaniel me vanaf mijn vijftiende soms bij zich riep, om me duidelijk te maken dat ik één van z'n lievelingetjes was? Dat ik de kans had gehad om die man z'n lichaam in mootjes te hakken, maar werd tegengehouden omdat ik hem had willen zien lijden?
    Nee, ik zei wel gewoon niks. Alsof ze ernaar gingen vragen.
    Onwillekeurig verplaatste mijn hand zich naar het vage, lichtroze litteken op mijn sleutelbeen. Mijn blik viel op het vogeltje op mijn pols.
    Als één iemand wist dat het een brandmerk was, en wat voor één, kon ik meteen mijn hele verhaal vertellen. Het was een "teken" die elke mutilant ergens droeg. Als teken dat we bij Snow hoorden. Tenminste, toen we net gecreeërd waren.

Het maakt mij niet uit als je fouten in je Nederlands maakt, ik ben allang blij dat je typt *O*

Cass schreef:
    Het maakt mij niet uit als je fouten in je Nederlands maakt, ik ben allang blij dat je typt *O*

I agree *O*

FUUUU, ik moet weer weg(no_chears)