• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

    Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wachtte op Nathaniel, Haulo, Fayan.. (kitty)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Fayan
    De derde nieuweling van vandaag kwam de kamer in, zei wat en werd meteen het water in gesmeten door Jem, waardoor ik met open mond naar het tafereel stond te staren. Wie, wat en waarom?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat moet ik met Nathaniel doen dan? Jullie hebben het de hele tijd over hem, maar ik dacht dat ze nu in een rustkamer zaten of zo? Of moet hij iets doen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I don't know.. (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Merwin schreef:
    Wat moet ik met Nathaniel doen dan? Jullie hebben het de hele tijd over hem, maar ik dacht dat ze nu in een rustkamer zaten of zo? Of moet hij iets doen?


    Adelynn is een mutanten meisje, half mutant half mens ongeveer, gemaakt door Nathaniel als zijn persoonlijke speeltje. /om het even cru te zeggen.
    zij probeerde hem te vermoorden en daarom is ze het doolhof ingegooid. ^^ dud verwachten we half een nathaniel post die de rust komt verkloten


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    Met een zucht ging ik staan, liet mijn lichtbruine blik naar de man glijden die inmiddels in het water lag.
    "Mutant lievelingetje". Ik vroeg me af of ik bij meerdere zo bekend stond. Als Nathaniel's "mutant lievelingetje".
    Mijn blik gleed over het gezicht van de man, maar ik had er werkelijk geen idee van wie het was. Jem herkende hem blijkbaar, of had gewoon zin om iemand het water in te duwen. Hoewel dat me sterk leek.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Escritura schreef:
    (...)

    Adelynn is een mutanten meisje, half mutant half mens ongeveer, gemaakt door Nathaniel als zijn persoonlijke speeltje. /om het even cru te zeggen.
    zij probeerde hem te vermoorden en daarom is ze het doolhof ingegooid. ^^ dud verwachten we half een nathaniel post die de rust komt verkloten

    Ze werd op jacht gestuurd naar rebellen etc. te vermoorden, en om de zoveel tijd werd ze door Nathaniel terug geroepen voor z'n verlangens, indeed.
    Ze was ook niet zo bekend onder de andere volgers, maar Jem kende haar dus als "Nathaniel's mutant lievelingetje", omdat sommigen er alleen over hadden gehoord. (cat)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:13 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jem Fairsky
    'Jij bent hier de hoofdspelmaker, waar is hier de uitgang,' sis ik de man toe. de war reden waarom ik deze man verafschuw is omdat hij altijd met één hoedje met Nathaniel speelt, hij is dus medeverantwoordelijk voor mijn hersenschudding en verwondingen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oké. Wat. Dus. oké. Wacht. Oké, nee ik doe gewoon alsof ik het begrijp en ik zal nu even een Snow post maken dan, waarin ie niet zo blij is :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nathaniel liet een mutanten meisje maken. Ze dood rebellen voor hem en moet af en toe zijn speeltje in the bedroom zijn. Maar ze probeerde hem te vermoorden en werdt de arena in gegooid. Ze herkent Jem van de tijd dat ze bij Nathaniel was. nu hebben ze daar over gepraat en heeft Adelynn gezegt dat als ze de kans kreeg, ze hem weer zou proberen te vermoorden.
    / Ik heb hoofdpijn, dus voor mij is dit duidelijk...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Woehoe, ik maak vage personage's *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Hoofd spelmaker, verdrink of antwoord want Jem verveelt zich. 8D
    and yes you do but I love them.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Degene die hoofdspelmaker speelt is offline (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella schreef:
    Degene die hoofdspelmaker speelt is offline (cat)


    *zucht en maakt nieuwe Jem post*
    -nieuw topic staat klaar-

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:27 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VOL *O*


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Do you believe monsters are born or made?"