• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

    Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    'Ja,' beaamde ik, nadat ik me ervan had overtuigd dat Dario echt weer gezond was. Het duurde nog geen halve minuut voor hij overeind krabbelde en verontschuldigend grijnsde. 'Sorry, ik had voorzichtiger moeten doen.' 'Ja,' bromde ik, 'inderdaad.' Maar ik lachte en gaf hem een knuffel, waarna we weer doorliepen. Want zoals ik al had gezegd - Snow wilde ons daarheen en dus kwamen we er sowieso wel.

    Aurora
    Als ik sprong, zou ik het dan halen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    Stilletjes liep ik emt de andere twee door de lange gang. Ik wist niet eens waar deze uit zo komen. Dit was neit het plan dat ik en Nathaniel besproken hadden en dat irrteerde me mateloos. Na wat toch wel uren leek kwamen we aan bij een nieuwe deur.

    Saph Amero
    uiteindelijk vond ik dan toch het juiste platform. Ik gaf er een nieuwe trap tegen en het begon schommelig naar de andere kant te gaan. Het platform waar ik zelf op stond was stevig, ookal werd het elke tien seconden onzichtbaar.
    'Fayan, neem aurora en ga op dat platform staan. Blijf héél stil staan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aurora
    Ik sprong overeind en wachtte even tot de nieuwe plaat dichterbij kwam. Fayan wilde me optillen, maar met een vrolijk lachje sprong ik er zelf al op. Dit was eigenlijk best een leuk spelletje, maar het zou leuker zijn als mam en Dario er bij waren.

    Cassie
    Ik aarzelde even voor ik de deur opendeed. 'Straks zit er nog een bende schorpioenen achter,' merkte Dario op. 'Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Er zit weinig anders op, denk ik,' mompelde ik, en ik opende hem toch maar.

    (valt het op dat ik echt zwaar inspiratieloos ben?)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    (Ja, ja erg leuk Aurora. (cat)
    En ik ben zelf ook niet echt goed bezig... Ze hebben nog niets emt water gehad? We kunnen ze in het water gooien? 8D met één mini land stukje en geen uitweg en alleen gevaarlijke vissen in het water?

    Saph Amero
    Nerveus wachte ik af tot Fayan en aurora bij me waren, waarna ik ze op het meer stabielere platform trok. Okay, dat was vooruitgang.
    'Yentl, Primrose, Reina, hebben jullie al een uitgang gevonden?' roep ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (Hé, ze is negen en niemand heeft haar nog überhaupt uitgelegd dat ze gekidnapt is (cat)
    En ze hebben wel iets met water gehad. Twee kamers terug toen ze werden gekookt. Maar het is als nog een goed idee ^^ Laten we ze daar dan weer in dezelfde kamer, of houden we ze nog even gescheiden?)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    (Nee, dat was de andere groep! :'D Deze groep heeft nog niets met water gehad, alleen schorpioenen. Huplakee, het water in Jem, Cassie en Dario.)

    Jem Fairsky
    'Dat is niet eens logisch,' verzucht ik. 'Snow heeft zijn meets originele ideeën uitgeplanned om ons te martelen, waarom zou hij dan tweemaal hetzelfde gebruiken? Daar zit geen lol in voor hem.'
    Met die woorden duw ik de deur open en duw ik de twee andere naar binnen. De twee plosen hadden me misschien meotenw aarschuwen, maar toch stapte ik naar binnen en sloot ik de deur, waarna ik ook het koude water in donderde. Oh fijn, water.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dario
    Automatisch begin ik te zwemmen en ik zie naast me dat Cassie hetzelfde doet. We zijn allebei niet bepaald zwemkampioenen, maar we kunnen wel gewoon zwemmen en we hebben best een goede conditie. Helaas zullen er wel een hoop fucked up rotbeesten in dit water zitten - nog afgezien van het feit dat het ijskoud is.

    Aurora
    Ik keek nieuwsgierig naar een platform dat deze kant op kwam zweven. Het kwam best dichtbij, merkte ik, en ik had nog geen zin om met het spelletje te stoppen. Ik nam een kleine aanloop en zag de twee mannen verbaasd opkijken, maar ik zat al op het platform voor ze echt doorhadden wat ik van plan was. Helaas besloot het platform plotseling de andere kant op te gaan zweven.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    'Dit is belachelijk,' mompel ik geïrriteerd. ik zwem achter de andere twee aan en merk een klein rotseiland op. het is misschien één vierkante meter groot. snel klim ik er op en met een snelle beweging trek ik Cassie en Dario er ook op. Het lijkt het enige stukje 'land' te zijn. Voor de rest zie ik alleen water. Ijs-fucking-lkoud water met donekrblauwe, bewegende schaduwen onder het oppervlak.

    Saph Amero
    voor ik aurora kan tegen houden is ze als een zalm tussen mijn vingers doorgeglipt. Fijn. ik spring naar het dichtsbijzijnde platform nadat ik Fayan heb gezegd dat ik haar wel haal. Maar het platform waar aurora zit zweefd helemaal de andere kant op. fijn, kan ik daar ook nog achteraan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haai (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella schreef:
    Haai (cat)


    Hello my love. (cat) Kom Saph tegen komen ofzo. Of Aurora. of beiden want Saph word langzaam aan gek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Hello my love. (cat) Kom Saph tegen komen ofzo. Of Aurora. of beiden want Saph word langzaam aan gek.

    Ik ben al aan het typen *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Teehee, Aurora is een beetje eigenwijs. Familietrekje 8D
    En ergens is het best grappig. Dit was misschien nog wel de ergste kamer, ik had echt een hekel aan deze kamer, wat een rotplek, wat een leuk spelletje was dit.
    Aurora
    Oeps. Dat was niet zo'n hele handige actie, geloof ik. Saph - hij heette toch Saph? - kwam al achter me aan, waardoor ik me best een beetje schuldig ging voelen.

    Cassie
    Onder het oppervlak gleden dreigende schaduwen voorbij. Ons korte zwemtochtje had ongetwijfeld de aandacht van elk beest getrokken, en daarbij liep er nog steeds een heel klein beetje bloed uit Dario's been. 'Zeg alsjeblieft dat dat goudvissen zijn.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mag mevrouw Daesha trouwens even bij de rollen? (kitty)

    Ow and Lizz, vertel me even wie Jem precies is? :')

    Adelynn Jae Daesha
    Zoals in elke nieuwe kamer keek ik rond, maar de geliefde wapens waar ik praktisch mee was opgegroeid waren weer nergens te vinden. Niet dat ik me niet kon redden zonder, maar ik voelde me toch veiliger met een scherp mes in mijn hand, of een boog en een paar pijlen op mijn rug.
    Ergens hoorde ik stemmen, wat niet vreemd was aangezien de kamer grotendeels bestond uit water. Ik schudde mijn lange lokken uit mijn gezicht, draaide me weg van de wind en zag een aantal mensen verschijnen in mijn blikveld.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rose *O* !


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Hai *O* Welkom terug <3


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.