• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

    Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    Meteen grijp ik Aurora vast en til haar weer op, want ze hoeft maar één verkeerde stap te zetten om naar beneden te vallen in wat lijkt op een eindeloze blauwe hemel. Is het nep? Geschilderd? Of echt? Een illusie? Zit er een einde aan? Het maakt mij eigenlijk vrij weinig uit. Het enige wat ik zeker weet is dat ik hoe dan ook niet van de rand af wil vallen.
    "Pas op," zeg ik geheel overbodig tegen de dames, die allang een angstvallige blik geworpen hebben op de blauwe afgrond.
    Saph's gezicht is vertrokken van ergernis, zijn ontblote bovenlijf is bedekt met kippenvel en hij heeft een dodelijke blik in zijn ogen. Ik ken hem zo amper, zo boos en zo zat van alles, maar hij smeet zo hard met die deur dat ik niet weet wat ik moet zeggen. Het liefst zou ik hem stevig willen omhelzen, maar dat lijkt me nu niet echt zo'n goed idee. En ik wil Aurora ook niet loslaten, met de harde wind die hier waait.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Escritura schreef:
    (...)

    I LOVE YOU 8D
    also sorry voor krote postjes. (cat) Trouble in relationship paradise, nothing serious

    Join the club.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Saph Amero
    'Okay, wat wil hij nu, dat we naar onze dood vallen?' Ik heb half zin om over de rand te springen, gewoon om het te tarten. Maar Fayan zou een hartaanval krijgen.
    Dus ga ik rustig zitten en bungel mijn voeten over de rand. Het lijkt echt alleen lucht.
    'Zo komen we nergen, Snow,' snauw ik. en alsof hij daarop gewacht had verschene er meerdere platformen in de lucht. Er zat zeker een meter, soms meer, tussen elk platform. Leuk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    WOOEE! Dan zijn we volgens mij weer allemaal compleet, oh my god, yay, me and Fayan are loving you right now *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik hoop wel dat jullie of zin hebben om te lezen, of de beschrijving van m'n personage niet willen lezen (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Reading is good. (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    Ik zuchtte diep. Ja, en hoe dacht Snow dat we dát gingen doen? Ik kon best springen, maar sommige platforms lagen naar mijn idee echt onmogelijk uit elkaar, al helemaal voor de kleine Aurora. Maar er was geen andere optie: we moesten wel springen, anders kwamen we nergens.
    Ik had net een paar keer diep adem gehaald, voor me nog iets anders opviel. De platforms leken zachtjes te bewegen, alsof ze heel licht waren en bewogen in de wind. Ze gingen heel licht van links naar rechts, maar een paar millimeter, maar toch en soms helden ze iets verder naar links of naar rechts. Met andere woorden, ze waren niet stabiel. Dat werd nog een uitdaging.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Ik stond weer op en rilde, waarna ik met één sprong naar het dichtstbijzinde platform sprong. Het was een kleine sprong maar de wind was sterk. toch lande ik net op de rand van de steen, waardoor deze zih helemaal omdraaide. Stom, Saph. Je boosheid maakt je roekeloos.
    'Uhm, ze draaien,' vertelde ik Fayan terwijl ik ondersteboven aan de steen hing.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als iets niet mag om de één of andere reden: tell me :')

    Naam: Adelynn Jae Daesha
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Afkomst: District 5
    Uiterlijk:


    Adelynn is met haar 1.73 niet erg lang. Haar slanke bouw wordt echter vergeleken met dat van een rank, jong hert, waardoor je haar op een afstandje een aantal centimeter groter verwacht. Ondanks haar ranke bouw, heeft ze aan lichaamsvormen weinig te klagen.
    Haar lange lokken zijn blond, met een soort zilveren gloed erin. Wanneer je naar haar gezicht kijkt, wordt je vooral aangetrokken door haar katachtige ogen. De lichtbruine kleur lijkt in zonlicht karamel, en als je dichterbij komt zie je de groenige spikkels die erin verdwaald lijken te zijn.
    Op haar linkersleutelbeen zit een soort lichtroze krul, die enkel te zien is als je goed kijkt. Dit litteken loopt door tot op het begin van haar borst. Dergelijke littekens heeft ze ook op haar rechterenkel en rechterschouderblad. Voor de rest zijn haar littekens niet erg zichtbaar, door haar bijzondere huid.
    Haar pols wordt "gesierd" door een klein, sierlijk, vliegend vogeltje. Ondanks dat het op een tattoeage lijkt, is het meer een brandmerk.
    Karakter: Meestal zegt Adelynn niet bijzonder veel, tenminste; niet bij mensen die ze niet of nauwelijks kent. Haar vertrouwen is de mensheid is klein, wat ook vaak erg tegenwerkt in haar leven. En als er dan iets uit haar mond komt schrikt het anderen eerder af. Haar toon is aanvallend en ze heeft een scherpe tong.
    Soms komt Adelynn over als een koelbloedig meisje, één die gewoonweg geen hart heeft gekregen bij haar geboorte. Wanneer het nodig is, kost het haar geen enkele moeite om iemand het leven te benemen.
    Het is echter zo dat daaronder het meisje zit hoe ze geboren is, niet hoe ze gemaakt is. De mogelijkheid om lief te hebben zit er, maar ze is zich er zelf niet van bewust en wilt het niet weten ook.
    Verleden: Adelynn's vader werkt in een onderzoekslaboratorium in District 5. Op die plek worden alle nieuwe DNA's uitgevonden, nieuwe mutilanten ontwikkeld en verbeteringen aangepast.
    De man kreeg opdracht van Snow om een jong meisje te creeëren. Eén met de aanblik van een dodelijke engel, een schoonheid die harten stal met één blik om die vervolgens koelbloedig te vermoorden. Hiervoor koos hij zijn eigen dochter uit: Adelynn. Op het moment was ze twaalf, toen de injectie's begonnen.
    Er werd een soort zilver DNA ontwikkeld, wat meerdere malen in haar bloed werd gespoten. Hierdoor valt erover te twijfelen of Adelynn een mens kan worden genoemd. Na de injectie's ontwikkelde haar lichaam zich, werden haar jukbeenderen duidelijker, kreeg haar haar een zilveren gloed en werden haar ogen "anders". Haar lieve karakter sloeg ook om.
    Na dit succesvolle experiment werd Adelynn getraind, en dankzij het toegevoegde DNA had ze talent. Messen werpen en het klassieke pijl en boog bleken haar favorieten. Haar aanval was vele malen beter dan haar camouflage en eten klaarmaken, iets waarvoor je Adelynn ook niet moet vragen.
    Op één van haar tochten - op weg om een groepje rebellen om te leggen - kwam ze een verdwaald meisje tegen. Tycha was elf, en zocht haar moeder. Ergens voelde Adelynn iets, en hielp het meisje. Toen de moeder was gevonden, bleek die één van de rebellen te zijn.
    Een halfjaar lang keerde Adelynn zich af van de wereld, en Snow kon zijn oogappel ook niet vinden. Op een nacht keerde ze terug, om een mes door zijn hart te willen jagen. In plaats daarvan overmeesterde hij haar, en werd ze als wraak bij de andere rebellen gesmeten.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 1:14 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Klinkt awesome!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Khee. Adelynn zit dus in zo'n kamer en daar gaan Saph en Fayan ooit heen.
    Maaar, wat zijn het voor kamers?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella schreef:
    Khee. Adelynn zit dus in zo'n kamer en daar gaan Saph en Fayan ooit heen.
    Maaar, wat zijn het voor kamers?


    Everything. We hebbe al een kerkhof gehad waarin ze halicuneerde, een bos, een leeg zwembad waarin schorpioenen werden losgelaten, een kamer die langzaam volliep emt kokend water en de nagemaakte versie van de cafeteria in het training centrum met eten dat je honger niet minder maakt en drinken dat je dorst niet lest. (Tantalus mythe style)
    en nu dus open lucht met platformen. dus wat je maar kan verzinnen!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Everything. We hebbe al een kerkhof gehad waarin ze halicuneerde, een bos, een leeg zwembad waarin schorpioenen werden losgelaten, een kamer die langzaam volliep emt kokend water en de nagemaakte versie van de cafeteria in het training centrum met eten dat je honger niet minder maakt en drinken dat je dorst niet lest. (Tantalus mythe style)
    en nu dus open lucht met platformen. dus wat je maar kan verzinnen!

    *thinking*..

    Iemand suggestie's? (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik begin een beetje leeg te raken ._. met alle dingen die ik vandaag bedacht heb.. gooi haar in de lucht kamer? 8D to meet us?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Well, oké :'D

    Adelynn Jae Daesha
    Bedenkelijk liet ik mijn lichtbruine ogen over de ruimte gaan. Ik balanceerde op één van de platen, terwijl ik soms een schichtige blik naar beneden of om me heen wierp. De vorige kamer was minder erg. Ik wist enkel van Snow dat er hier meer mensen waren, maar die was ik tot nu toe altijd mis gelopen.
    En ik was er nog niet uit of dat een voordeel was of niet. Ik schudde mijn zilverblonde lokken uit mijn gezicht, twijfelde er even over om het in een vlecht vast te maken. Maar om de één of andere reden voelde ik me daar te onrustig voor.
    Ik was pas een week uit de cel bevrijd waar ik twee weken had door gebracht. Het was nog niet eens zo erg. Ik was op mijn tochten gewend dat ik weinig te eten en te drinken had, en dat mijn slaapplek oncomfortabel was. De "extra's" die ik meebracht voor de bewaking waren de reden geweest waarom ik bijna opgelucht was om dit marteldoolhof binnen te wandelen.


    "Do you believe monsters are born or made?"