• Hoi allemaaall (:

    Ik heb een probleem, want woensdag (de 29e) heb ik een (school)feest :D
    naja, heel gezellig en zo... maar ik heb nog schoenen nodig :P
    en ik heb maat 35 maar ik wil zoooooooooo graag Espadrilles (H). En dan niet alleen voor da feest maar ook om 'gewoon' te dragen.. :)

    maar, to the point: weet iemand waar ik deze online kan bestellen, of een leuk winkeltje in A'dam want daar ga ik woensdag heen met mn moeder :)

    xoxo

    ps, het moet dus sleehakken zijn, niet sleekhakken

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 14:44 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    maat 35?!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wow, maat 35?
    Maar ik weet niet eens hoe ze eruit zien (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sorry geen idee.
    Op welke school zit jij?;X


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Espadrilles:
    Je hebt ze in allerlei kleuren, vormen, etc.
    Maar het gaat bij mij om de sleehak (:
    En een open teen is ook wel leuk, maar goed.


    Espadrilles van Tommy Hilfiger.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 14:41 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xUsmile schreef:
    @Sapphira Were Di, in Valkenswaard. Hoezo?


    Bwaaah, laat maar. Wij hebben woensdag ook schoolfeest, hahaa (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Sapphira schreef:
    Sorry geen idee.
    Op welke school zit jij?;X


    Were Di, Valkenswaard. Hoezo? :$


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    35, ik kan me niet herinneren dat ik die maat ooit gehad heb 8D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 15:07 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    25, ik kan me niet herinneren dat ik die maat ooit gehad heb 8D


    je bedoelt 35?
    ik ben 13, maar ik ben maar 1.50/1.52 ofzoo.
    maar ben ook geen Nederlander (:
    edit: niet Nederlands... Misschien wel Nederlander omdat ik er woon, maar weet ik veel hoe het zit :P

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 15:02 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heb ook maar maat 36.
    Ik weet niet waar ze die verkopen, maar in Amsterdam heb je wel een winkel die heet Alyssa mode, eh, die ene straat het dichtsbij centraal station zit die, en die heeft ook maat 35.


    Your make-up is terrible

    Ik heb wel is op internet rondgekeken, en DE perfecte site gevonden, maar volgens mij was die uitgestorven want ze waren allemaal niet meer in voorraad en konden niet meer worden nabesteld.. -.-'
    was jammer, ze hadden er leuke schoenen.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Kun je dat soort schoenen niet gewoon in iedere willekeurige schoenenwinkel vinden? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    xUsmile schreef:
    (...)

    je bedoelt 35?
    ik ben 13, maar ik ben maar 1.50/1.52 ofzoo.
    maar ben ook geen Nederlander (:
    edit: niet Nederlands... Misschien wel Nederlander omdat ik er woon, maar weet ik veel hoe het zit :P

    Oeps, foutje.
    En wat heeft dat er mee te maken? :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Oeps, foutje.
    En wat heeft dat er mee te maken? :')


    Dat ik Chinees ben heeft er mee te maken dat ik van nature kleiner ben, en dus ook kleinere voeten heb.. Ik bedoel, meeste meiden van 13 zijn groter (:
    achja, ik zit er niet meer mee..


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xUsmile schreef:
    (...)

    Dat ik Chinees ben heeft er mee te maken dat ik van nature kleiner ben, en dus ook kleinere voeten heb.. Ik bedoel, meeste meiden van 13 zijn groter (:
    achja, ik zit er niet meer mee..

    Ooooh, zo.
    Chineesjes zijn schattig ;$


    Has no one told you she's not breathing?

    Square schreef:
    Kun je dat soort schoenen niet gewoon in iedere willekeurige schoenenwinkel vinden? (:


    Hakken in maat 35 zijn moeilijk te vinden. Alles is vanaf 36, en daar ga je in slippen. Hakken moeten goed aansluiten, anders valt er niet op te lopen en is het niet mooi (vind ik).


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin