• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

    Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jem Fairsky
    'Ik zou willen dat je gelijk had,' mompel ik. De steen is oncomfortable en klein, we staan letterlijk tegen elkaar aangedrukt om maar weg te blijven van het gevaarlijke water. Niet dat ik dat fijn vond, maar het was beter dat te weten komen welke beesten er in dat water zaten. We zaten in de val.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wat heb ik gemist? Ik weet niet eens wie Carmella is *shame*.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lemmiwinks schreef:
    [Wat heb ik gemist? Ik weet niet eens wie Carmella is *shame*.]

    Ik weet ook niet wie jij bent.. :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [ik zet haar er zo bij ^^
    Jem is een handlanger van Nathaniel Snow, hij probeert momenteel iedereens vertrouwen te winnen.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [ik zet haar er zo bij ^^
    Jem is een handlanger van Nathaniel Snow, hij probeert momenteel iedereens vertrouwen te winnen.]

    Hmm, doet me aan iemand denken..... (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella schreef:
    (...)
    Ik weet ook niet wie jij bent.. :')


    I am Lemmiwinks, de krachtige woestijnrat die in afleveringen van South Park voorkomt(cat).


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Carmella schreef:
    (...)
    Hmm, doet me aan iemand denken..... (cat)


    8D He's different from Daiyh! He's a bit nicer. a bit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    8D He's different from Daiyh! He's a bit nicer. a bit.

    Adelynn is juist a little bit meaner than Chiara :'D
    Well, ik zal maar niet teveel hoop vestigen in een doolhof van gemartel.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Cassie
    'Oké. Ik vind dit helemáál niet leuk,' zei ik geërgerd. 'Voer die schorpioenen aan de vissen of zo, dan kunnen wij hier weg.' Misschien was dat niet mijn allerbeste idee ooit, maar dat was heel spijtig. Ik had gewoon water in mijn hersens gekregen, of zo.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    (Lemmiwinks is toch Kristen, of ben ik nu dom? (cat) en Carmella is Jip AKA Chiara.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lemmiwinks schreef:
    (...)

    I am Lemmiwinks, de krachtige woestijnrat die in afleveringen van South Park voorkomt(cat).

    Well, I am Carmella. Dat is gewoon een naam.
    Ik keer terug bij The Hungergames nadat ik een hele tijd geleden was gestopt omdat Chiara en Zahira er een beetje achteraan hobbelden. (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella schreef:
    (...)
    Adelynn is juist a little bit meaner than Chiara :'D
    Well, ik zal maar niet teveel hoop vestigen in een doolhof van gemartel.


    Chiara, personage van Jip? Ben jij Jip? Of zit ik nu fout en ben ik een idioot?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Carmella schreef:
    (...)
    Well, I am Carmella. Dat is gewoon een naam.
    Ik keer terug bij The Hungergames nadat ik een hele tijd geleden was gestopt omdat Chiara en Zahira er een beetje achteraan hobbelden. (cat)


    Jip! You remember me?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Adelynn Jae Daesha
    M'n blik viel op een jongeman, die op het rotseilandje niet ver weg stond. Aan zijn zijde stonden een jongen en meisje. Ik voelde me opeens stukken minder op mijn gemak, toen ik vanuit mijn ooghoek ook nog een man met donker haar een platform op zag klimmen.
    De man op het rotseiland kwam me vaag bekend voor, maar ik kon mijn vinger er niet op leggen. Zou het mogelijk zijn dat hij ook ooit een handlanger van Snow was, en hier nu gedumpt omdat hij weerstand bood? Of was hij een spion?
    Geërgerd liet ik een zucht over mijn lippen glijden, wierp een achterdochtige blik over mijn schouder.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lemmiwinks schreef:
    (...)

    Chiara, personage van Jip? Ben jij Jip? Of zit ik nu fout en ben ik een idioot?

    Ik ben Jip ja (cat)

    *leest Lizz' reactie*
    You played Primrose, right? (:


    "Do you believe monsters are born or made?"