• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

    Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Okay, waarom moeten vaders net thuiskomen als je comfortabel zit ._.

    Maar dus, de hele kamer laten vullen tot aan het plafond en dan als ze bijna verdronken zijn en behoorlijk verbrand ineens die muur laten openvallen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jem Fairsky
    'De enige andere manier is je been er af hakken voor het vergif verspreid. Maar daar hebben we alleen een paar messen voor en je zou doodbloeden.' Ik zie geen nut in het subtiel zijn. De jongen is ten dode opgeschreven, behalve als Snow besluit het vergif te bezorgen binnen nu en twee minuten.

    Saph amero
    Mijn voorhoofd leun ik tegen de muur terwijl ik een diepe teug adem neem. Ik moet kalmeren. Vooral niet kwaad worden tegen de anderen. Eenheid en samenwerken. eenheid en samenwerken. ik herhaal de woorden in mijn hoofd als een mantra tot ik kalmeer. Het water is nog niet eens koud, het is warm. en het lijkt met de minuut warmer te worden.
    'Sorry,' zeg ik zachtjes als ik kalm ben. Verder wijk ik er niet over uit, niet nu, nu we levend verdronken EN gekookt lijken te worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat klinkt goed! ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    "Sorry," mompelt Saph zachtjes als hij ineens gekalmeerd lijkt te zijn. Ik loop naar hem toe een druk een teder kusje op zijn wang.
    "We komen hier wel uit, echt waar," zeg ik zacht en ik probeer het zo overtuigend mogelijk te laten klinken, zodat ik het zelf ook bijna geloof.
    Het water begint sneller te stromen en komt inmiddels tot onze knieholtes. De hitte lijkt rechtstreeks door de kleding heen te gaan en de kamer is gevuld met stoom.
    Oké, Fayan, doe eens wat. Dénk, idioot, DENK.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    'Natuurlijk komen we hier uit,' fluister ik trillerig. Zodra Snow het wilt, ja. Zodra we gewon zijn, bijna dood maar nog net genoeg leven in ons hebben om te vechten. Dit is een spelletje. De huis voelt nu al pijnlijk aan, het water is kokende heet nu. De tranen op mijn wangen zijn bijna koel in tegenstelling, dus druk ik mezelf tegen Fayan aan, voorzichtig voor Aurora, die het een beetje benauwd krijgt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    Even maak ik mijn hand los van Aurora om de tranen van Saph's knappe gezichtje weg te vegen en hem tegen me aan te houden.
    De drie meisjes proberen ook nog op zoek te gaan naar een uitgang, maar het is hopeloos; die is er niet. We kunnen alleen afwachten en hopen dat dit niet het einde is, hoewel ik ook bang ben voor wat er zal volgen als dit inderdaad niet het einde is.
    Het water stroomt steeds sneller, tot onze heupen, tot onze middel; Aurora's beentjes zijn rond mijn borst geklemd. Ik durf haar nog niet op mijn schouders te zetten, uit angst dat ze eraf valt en in het hete water terecht komt, maar ik hou haar stevig vast.
    Onze lichamen zijn vochtig door de stoom en druppels glijden langs onze gezichten omlaag. De stoom wordt dichter en het lijkt meer en meer op een sauna.
    Het water stijgt tot onze borst, de temperatuur is niet ver van ondraaglijk en ik onderdruk een kreet van pijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Het water gutst nu naar beneden en elke spat of druppel op mijn huid brand. Wanhopig duw ik tegen de muur. ik heb het beloofd, ze komen hier levend uit. Allemaal. Wat water staat tot aan mijn kin. Ik kijk door de gaatjes waat geen water uitkomt, maar het enige dat ik zie is duisternis.
    'ik hou van je,' fluister ik nog tegen Fayan voordat een nieuw golf water me overspoeld en de kamer opvult. Het voelt alsof ik levend verbrand word en door de shock probeer ik nog adem te halen. dit resulteert ik een hele hap brandend water in mijn longen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    Het water staat tot aan het plafond, de kamer is volledig gevuld en ik kan Aurora niet meer boven water houden. Ik zie haar gezichtje, vertrokken van pijn en gebaar naar haar dat ze haar mond dicht moet houden, niet moet proberen om adem te halen en geen water binnen moet krijgen.
    Daarna flitsen mijn ogen naar de drie meisjes. Yentl slaat tegen het plafond, maar tevergeefs en iedereen kijkt wanhopig.
    Mijn ene arm blijft Aurora tegen mijn borst drukken terwijl de andere Saph ook tegen me aan houd. Dit kan niet het einde zijn. Dat mág niet. Niet nu ik hem eindelijk weer bij me terug heb.
    Na wat amper een paar seconden lijkt beginnen mijn longen al te schreeuwen om lucht, terwijl mijn lichaam schreeuwt om verkoeling. Ik voel me licht in mijn hoofd, zwarte vlekken en lichtjes flikkeren voor mijn ogen, in paniek adem ik mijn kleine restje zuurstof uit en op dat moment hoor ik een hard, krakend geluid links van ons en valt de muur uit elkaar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Hoestend val ik neer op de keihardegrond. alles doet zeer, van de koude grond tegen mijn huid tot Fayan's aanrakingen.
    'Shit,' hoest ik pijnlijk. Mijn tong en gehemelte zijn ook verbrand. Ik ben duizeligen hap naar de koele lucht. Ook ademen is pijnlijk, maar ik zet door. Ik kijk rond me heen om te kijken of iedereen nog adem haalt. Gelukkig is dat het geval.
    Ik rol om zodat ik op mijn rug lig en trek het doorweekte shirt van mijn lichaam. Het is veel te pijnlijk tegen mijn verbrande huid. Ik hoor vaag Aurora huilen uit schrik en pijn, maar mijn ogen zoemen helemaal.
    'Val dood, Snow,' fluister ik met een schorre stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan
    Even blijf ik uitgeteld liggen, happend naar lucht, als een vis op het droge, tot ik Aurora hoor huilen. Ik ga rechtop zitten, til haar van de grond op schoot in mijn armen. Ik strijk door haar haartjes terwijl ik haar probeer te troosten en ondertussen de rest bekijk.
    Iedereen heeft een rauwe, rode huid van het kokende water en probeert het water uit hun longen te hoesten, wat enorm pijnlijk moet zijn, want zelfs ademhalen voelt voor mij al alsof mijn binnenste van schuurpapier is.
    Een paar minuten lang blijf ik zitten, totdat Aurora alleen nog zachtjes snikt om Cassie. Ik beloof haar, zweer haar, dat we gauw weer naar Cassie zullen gaan en dat lijkt haar meer troost te bieden dan wat dan ook.
    "Val dood, Snow," hoor ik Saph haar onverstaanbaar fluisteren, met een stem die niet lijkt op de zijne. Wankelend en kermend van pijn sta ik op, loop naar hem toe en omhels hem heel licht en voorzichtig. Ik denk niet dat zijn huid op dit moment veel druk aankan, dus ik laat hem vlug weer los om de kamer door te kijken. En dan vergeet ik even alles.
    We zijn beland in een kamer die ik maar al te goed ken. Die iedereen hier maar al te goed kent: de eetzaal van het Trainingscentrum. Vast niet de echte, maar wel perfect nagemaakt. Mét eten. Meteen begin ik te watertanden, al helemaal als de geuren in mijn neus dringen.

    [Het voedsel is vergiftigd? En als ze het eten dan hummm, omg, wat hebben we nog niet met ze gedaan? Dan uhm *hoort mama praten over werk* dan vallen bepaalde lichaamsfuncties uit? Like, benen, armen, hersens (nee oke dat is geen goed idee). Aww, ik ben inspiratieloos D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Mens ik heb al zo'n honger. ._.Uhm of het is vergiftig, of we kunnen dat ene ding doen uit de mythology, uhm, uhm.. *Googles*
    Tantalus! die eeuwig in een meer emt water meost staan met een fruitboom boven zijn hoofd maar hij kon nooit eten en drinken. (Denk aan de vervloekte piraten in POTC 1. Ze kunnen eht pakken enzo maar het verdwijnt, hun dorst en hogner wordt niet gelest, etc.
    Is ook een idee, de keuze ligt bij jou, beiden is awesome.)



    Saph Amero
    Ik omhels Fayan snel maar raak hem bijna niet aan. god wat doet dat zeer. Maar uiteindelijk verdwijnt de duizeligheid en sta ik pijnlijk op.
    'Oh godverredomme.' Ik haat deze plek. Ik weet nog toen ik hier voor het eerst zat, dertien en alleen. Of de keer dat ik huilend bij die pilaar op de grond lag terwijl Fayan als mutant de boel vernietigde.
    Maar het weten. Mijn maag rammeld, en ik zou moorden om koud water. Of ice tea misschien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Die van jou is origineler. Ze kunnen eten wat ze willen, het helpt voor geen meter, joehoe. En ze proeven het dan ook niet, right? :3
    En nu zie ik Saph voor me als piraat, wtf ._.]

    Fayan
    Aurora probeert zich los te wurmen uit mijn greep om bij het eten te komen en ik kan mezelf ook amper bedwingen, maar zoveel eten, recht voor onze neus, in de Spelen van Snow? Het doet me denken aan een feestmaal in de gewone Hongerspelen. Daar was het eten soms ook vergiftigd. Zou dat hier weer zo zijn?
    We staan met z'n allen naar het voedsel en de drank te loeren, als uitgehongerde beesten en ik besluit dan om eerst maar een heel klein stukje van iets te proeven en even te wachten.
    En dus scheur ik met alle voorzichtigheid een mini-hoekje van een brood af en stop dat in mijn mond. Ik proef het niet eens, zo'n honger heb ik, maar na een paar minuten voel ik me nog steeds kiplekker, op die brandwonden en zere keel na dan. In de Spelen merkte je altijd meteen gevolgen als er vergif in zat, ook al aten ze maar een kruimel.
    "Ik ben er vrij zeker van dat het veilig is," zeg ik aarzelend. Wat als ik ernaast zit?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Stoer toch? 8D]

    Saph amero
    'Al was het dat niet, als ik nu niet wat drink val ik toch dood neer,' antwoord ik. Daarna pak ik één van de waterkannen met ijs en giet hem leek in mijn mond. Het doet pijn, zeker wanneer ik zo gulzig ben dat het over mijn huid loopt. Toch blijf ik drinken, ik kan er niet genoeg van krijgen. Letterlijk. ik front en laat het water zakken. Het doet pijn op mijn huid, maar ik heb nog steeds dorst. mijn keel is nog steeds droog en verbrand. Voorzichtig neem ik een hap van een stuk brood en slik het door. Ik voel niets in mijn maag.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wie zijn al de onbekende rollen die ik niet ken? (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella schreef:
    [Wie zijn al de onbekende rollen die ik niet ken? (cat)]


    Wie ken je niet dan? o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.