• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

    Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    'Gaat wel,' roep ik terug met moeite als ik eindelijk het platform stabiel krijg. En dan zouden Fayan en aurora door deze hel moeten gaan? Echt niet. daa moet it was op verzinnen.
    'Yentl, kijk eens of je dat platform naast je kan weg duwen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yentl

    Ik knik, nog steeds bezorgd en kijk naar het platform naast me.
    'Ik zal kijken!' schreeuw ik.
    Ik zet mijn handen tegen het platform en zet kracht. Het verschuift geen millimeter, alhoewel...
    Langzaam begint het platform te draaien en zich in beweging te zetten, zonder dat ik er iets voor moet doen. Op een gegeven moment gaat hij heen en weer tussen mij en een ander platform. Verbaasd kijk ik ernaar.
    'Het is een soort luchtvlot! Misschien werkt dat bij de andere platformen ook,' zeg ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [

    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina


    Wat is M.I.A?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lemmiwinks schreef:
    [(...)

    Wat is M.I.A?]


    Missing in Action, oftewel, gekidnapped door Snow en we hebben geen idee waar hij uithangt. ^^

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 10:54 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Missing in Action, oftewel, gekidnapped door Snow en we hebben geen idee waar hij uithangt. ^^


    Hahaha, hoe komen jullie daar op? n.n


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph amero
    Sommige bewegen, sommige verdwijnen... Het is een doolhof, een puzzel met booby traps en vallen.Ik sta rustige op het hele wankele platform voorday ik naar een andere spring. Deze is gelukkig stabieler, hoewel ik wel stil moet blijven staan. Het kleine platform daarnaast geef ik een harde trap. Ook dit komt in beweging, alleen deze schuift naar boven.
    'Okay, Fayan, blijf daar met aurora. Beweeg je niet, Yentl, Primrose, Reina, wees heel voorzichtig en verken de omgeving. zoek naar een uitgang en roep als er iets fout gaat.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lemmiwinks schreef:
    (...)

    Hahaha, hoe komen jullie daar op? n.n


    8D nou hij was toch weg? M.I.a. is een military term (I think)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    8D nou hij was toch weg? M.I.a. is een military term (I think)


    True, true.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Yentl

    Ik knik en spring voorzichtig op het platform dat ik net in beweging heb gekregen. Ik spring behendig op het volgende platform en kijk naar beneden, tot ik door heb dat ik op niets sta. Ik kijk gefascineerd naar het platform dat onder me verdwijnt en verschijnt en schud dan mijn hoofd. Ik moet verder. Ik geef een tikje tegen het platform links van me, dat van boven naar beneden begint te bewegen. Snel spring ik erop.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aurora
    Toen ik het vroeg zette Fayan me voorzichtig neer, maar verzekerde me wel om te blijven staan. Dat deed ik dan ook - eventjes, maar toen begon ik me te vervelen en liep ik naar de rand, waar ik nieuwsgierig overheen keek.

    Uh, ik weet even niks voor Cassie, en als ik inhoudloze posts ga maken heeft Dario straks geen tijd meer en gaat hij dood x]
    En sorry dat het zo lang duurde, mijn ouders dwongen me aan tafel te ontbijten (no_chears)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    voorzichtig klom en sprong ik van platform tot platform, zoekende naar een manier om er één naar Fayan en aurora te krigjen. ik hou van Fayan, maar als hij naar wankele platformen meot springen met een kind in zijn armen heb ik er niet veel tot weinig vertrouwen in.

    [Maar dan gaat Jem zich vervelen D: gaan we zn been nu amputeren of hem laten overleven of wat?)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uh, van Laura mag hij niet dood en aangezien zij Snow is, zal er wel een tegengif of amputeerspul komen iguess... Mja, ik ga hem gewoon het tegengif geven, en dan kunnen we het altijd nog bijwerkingen geven *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cass schreef:
    Uh, van Laura mag hij niet dood en aangezien zij Snow is, zal er wel een tegengif of amputeerspul komen iguess... Mja, ik ga hem gewoon het tegengif geven, en dan kunnen we het altijd nog bijwerkingen geven *O*


    Yes. good. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Het bungelde ironisch genoeg aan een zilveren parachute, maar dat kon me niet veel schelen. Ik griste het uit de lucht en besteedde geen enkele aandacht aan Snow's woorden, maar spoot het middel onmiddellijk in Dario's aderen. Zijn gezicht klaarde zichtbaar op en hij ademde opgelucht uit, net zoals ik deed.

    Aurora
    Geïnteresseerd keek ik naar beneden, kwam tot de ontdekking dat er weinig te zien was en plofte toen neer op de rand. Een klein beetje verveeld liet ik mijn benen over de rand bungelen en probeerde de afstand tussen hier en het dichtstbijzijnde platform in te schatten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    Al snel verdwijtn de beet op Dario's been, het tegengif werkt in enkele seconden en hij is weer n et zo gezond als hier voor. tenminste, zo lijkt het. Verveeld sta ik weer op.
    'Mooi, nu dat geregeld is, misschien moeten we deze tunnel maar eens uitkomen. En de rest zoeken.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.