• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

    Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (Lautje are you dead? ._.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben doodmoe, dus ik ga slapen. Slaap lekker alvast <3 *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    asfugdfg ik moet er om 7 uur uit.. goodnight 8D tot morgen lieverds


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hello ^^
    En welkom terug Jip *O**O**O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ben zo dood. (cat) Jem's post staat op de eerste pagina Rose ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga even typen 8D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassie
    'Nou, geef dat verrekte tegengif dan hier,' snauwde ik tegen een cameralens. Als hij het waagde mijn broertje te vermoorden... God, dan maakte ik hem af.

    Aurora
    De man met het roze haar hield me vast, zodat ik niet van de plaat kon vallen. Hij was wel aardig, maar het deed pijn dat hij me aanraakte. Mijn huid was verbrand, maar volgens mij niet al te erg. Ik had het water alleen maar in de laatste seconden aangeraakt, dus was het vast niet ernstig. Wel pijnlijk. Plotseling viel de andere man, maar hij hield zich nog op tijd vast aan het volgende platform. Ik voelde de man die mij vasthield - Fayan? - verstijven van angst.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jem Fairsky
    'Je hebt nog twee minuten om hem te overtuigen,' fluister ik. 'Twee en een half op zijn meest.' Ik scheur een streep stof van mijn shirt en verbind het heel strak om de jongen zijn bovenbeen.
    Het was of eht tegengif, of amputeren. Als Snow de jongen niet gewoon liet sterven.

    (Het is jouw keuze. ^^)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Whut, ik heb ongelooflijk veel gemist o.o
    Waar zijn we?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Peacekeeper schreef:
    Whut, ik heb ongelooflijk veel gemist o.o
    Waar zijn we?


    Okay, dus de groep is gesplit nadat ze eht bos uitkwamen door Snow. Ze kwamen in een kamer met een leeg zwembad, waar Jem, Cassie en Dario gingen kijken. Er kwam een plaat overheen en ze werden aangevallen door schorpioenen die uit een tunnel kwamen. Ze renden de lege tunnel in en Dario werdt gestoken.
    Saph, Fayan, Aurora, Yentl, Primrose en Reina stonden nog daar boven. uiteindelijk verdween de plaatje toen de andere groep de tunnel in was, en werden ook zij aangevallen door schorpioenen.
    Daardoor rende ze een andere donkere tunnel in, die zich afsloot.
    alleen was het geen tunnel, het was een kamer die langzaam volliep met kokend water.
    Daarna kwamen ze terecht in een namaak versie van de cafeteria in het traininscentrum. Ze konden al het lekkere eten eten, maar ze proefde eht niet en hun honger/dorst ging niet weg.

    Daarna kwamen ze in een kamer met alleen maar lucht en geen zichtbare muren, vloeren of plafonds. alleen wolken en onstabiele stenen/zwevende platformen.

    Daar staan we nu 8D nou ja, Saph hangt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Okai*O*
    *gaat typen*
    EN JIP IS TERUG*O*
    Nou zijn we echt weer compleet, of nee, Val moet nog komen(no_chears)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yentl

    Mijn brandwonden schroeien nog na en doen verschrikkelijk veel pijn, maar ik bijt op mijn tanden en probeer in balans te blijven op de plaatsen waar we kunnen staan. Inmiddels heb ik gemerkt dat niet elke plaats in deze kamer hetzelfde is, sommige verdwijnen bijvoorbeeld tien seconden en verschijnen dan vijf seconden. Het is een kamer die vol illusies zit en mijn hersenen in de war brengt, over wat nou echt is of niet. Ik geloof dat dit de ergste kamer is die we tot nu toe hebben gehad.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Saph Amero
    Mijn armen doen nu al zeer, maar wie weet wat er gebeurt als ik loslaat. Ik weet nog even te glimlachen naar fayan, wat hem hopelijk kalmeer, voordat ik eht platform loslaat met mijn benen. Ik hang nu alleen nog maar aan mijn armen aan het wankele ding, daardoor het bijna helemaal omkiepert. Okay, dat hielp niet echt. Maar ik hang tenminste rechtop. Voorzichtig en langzaam begin ik het platform te beklimmen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Am I forever alone again? (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yentl

    Als ik eindelijk een redelijk stabiel wolkje heb gevonden, kijk ik achterom. Sommigen zijn al ietsje voor me, en anderen staan achter me. Dan zie ik Saph hangen aan een bijna omkieperende plaat en roep: 'Saph! Gaat het? Moet ik je komen helpen?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.