• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

    Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jem Fairsky
    'Oh jesus, schiet op en spring gewoon naar hier,' zeg ik geïrriteerd terwijl we wachten. ons platform staat tenminste nog stil maar als we naar beneden vallen... Mijn blik valt weer op Adelynn. Haar hand ligt op haar sleutelbeen en ze lijkt me een koud en teruggetrokken persoon. Saph weet inmiddels Primrose en Reina naar ons toe te brengen en springt op Yentl's platform hij schiet me een geïrriteerde blik, waarna zijn platform verdwijnt. Hij valt met zijn gezicht naar Cassie neer, samen emt Yentl en ik moet een lach inhouden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Damn, ik ben echt te lang weg geweest. *no idea wat ik moet doen*

    Adelynn Jae Daesha
    Mijn blik schoot naar de man die vlak voor Cassie voorover viel. Ik schudde mijn lange lokken uit mijn gezicht, een klein glimlachje van leedvermaak verdween weer snel waarna ik naar het volgende platform sprong.
    Een tweede vis schoot omhoog, ik plukte het dier uit de lucht en hield hem gevangen tussen mijn vinger. Het grijskleurige lichaam spartelde onrustig heen en weer, waarop ik mijn nagels tussen zijn schubben duwde.
    Mijn bruine, groengespikkelde ogen schoten even over zijn lichaam, waarna ik een blik wierp op zijn tanden. Scherp genoeg. Ik liet de vis weer los, waarna die met een plons in het water terecht kwam.
    Als de nood hoog was, wist ik tenminste waar mijn wapens vandaan moesten komen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Cassie
    'Hé, Saph,' zei ik droogjes. Vlak daarna werd ik echter afgeleid door Adelynn, die indrukwekkend genoeg een vis uit het water wist te halen, maar hem even later weer losliet. Oké, dat was best een leuke truc. 'Hoe komen jullie aan die brandwonden?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Tegen de tijd dat ik opstond was het platform uit elkaar aan het vallen. Ik keek in paniek naar Fayan en had geen idee wat ik moest doen. Die vissen konden belachelijk hoog springen. en binnenkort zouden we in het ijzige water vallten.
    'Dit is niet leuk, Snow, zelfs voor jou niet,' zeg ik hard op in een poging mijn stem kalm te laten klinken. 'als we nu allemaal sterven is er geen lol maar aan voor jou.'
    Jem rolde met zijn ogen, maar het was het enige was ik kon bedenken. En zowaar, een nieuwe, bekende ijzeren plaat schoof onder ons door. Het water en de vissen verdwenen van ons zichtveld.

    Jem Fairsky
    Het laatste platform verdween en we vielen allemaal op het harde ijzer neer. de hele groep weer bij elkaar, geweldig. Geïrriteerd stond ik weer op en haalde een hand door mijn haar. Aan de linekrkant was er een stenen deur verschenen, aan de rechterkant een ijzeren. Ik vertrouwde geen van beiden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    Ik had dit hele "spel" al alleen gespeeld, en nu moest ik me opeens aanpassen aan een groep?
    Mijn blik viel op de twee deuren. Onopvallend schoot ik naar de ijzeren deur, sloot mijn slanke vingers om het slot en trok die eraf. Ik duwde hem open, en glipte de nieuwe kamer binnen.
    Mijn voeten vonden zowaar grond, vaste grond. Geen platformen, geen water.
    Ik wierp een bedenkelijk blik om mijn schouder, de deur stond nog op een kier. Ik trok hem verder open, liet mijn ogen naar de groep schieten.
    Wat er ook in deze kamer was, het was waarschijnlijk beter dan afbrokkelende platen om vervolgens uren rondjes te zwemmen in zee.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 13:46 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Cassie
    Ik aarzelde even. Ik had de neiging om achter Adelynn aan te gaan, maar aan de andere kant leek ze ons liever uit de weg te gaan. Een stemmetje binnen in me hielp me herinneren aan mijn eerdere besluit. Het was inderdaad een beetje naar de achtergrond verdrongen, maar daarom niet minder noodzakelijk. In een vloeiende beweging tilde ik Aurora op, zette haar op mijn schouders en ging naast Dario staan. 'Wat denk jij?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph Amero
    Het onbekende meisje, Adelynn ging er al vandoor. Ik nam Fayan's hand stevig vast.
    'Okay, we splitsen niet meer op,' beslis ik. mijn hele huid doet zee en ik hem blaren op mijn handen van het platform-klimmen. 'dat geld ook voor jou, Jem. We blijven in één groep, of je gaat zelf maar op pad. Jem haalt zijn schouders op alsof het hem niets kan schelen en volgt Adelynn de ijzeren deur door. Ik stuur Reina, Primrose en Yentl er maar achter aan.
    'Cassie, zijn jullie erg gewond geraakt?'

    Jem Fairsky
    De kamer is behoorlijk donker, maar er is vaste grond, aarde zelfs. boven ons schijnt een sterrenhemel, weer een bewijs dat meer dan de helft vand eze omgeving een illusie is. meestal een erg dodelijk illusie, maar toch...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    Ik verdween bij de deuropening toen ze vanzelf al in mijn richting kwamen. Mijn blik ging omhoog, naar de sterren.
    In het vale licht glom mijn haar, en ik wist ook hoe mijn ogen er in dergelijk licht uit kwamen te zien. Ze behielden hun lichte kleur, maar kregen een glans die zowel aantrekkelijk als angstaanjagend was.
    Ik vroeg me af hoe lang het zou duren voor ze me zouden vragen wat ik eigenlijk was.
    Rustig liep ik de verder de kamer in, waar niet veel te zien was. Niet zonder aangepaste ogen, tenminste. Maar ook dan was de plek waar wij stonden leeg, en kon ik slechts in de verte een aantal silhouetten zien.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Wie speelde Nathaniel ook alweer..? (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Laura, kom híér D: *wants to start up the Cassie-drama*
    Cassie
    'Dario werd gestoken, maar we kregen tegengif. Hebben jullie eigenlijk de tas meegenomen?' Alsjeblieft, zeg van wel. Die hadden we echt nodig. Ondertussen liep ik achter de anderen aan, die de ijzeren deur in waren gegaan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Carmella schreef:
    Wie speelde Nathaniel ook alweer..? (cat)

    Laura xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    En de Cassie-post staat overigens onzichtbaar te zijn onderaan de vorige pagina x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ow, stupid.
    Dus geen donkere, angstaanjagende Nathaniel-stem op het moment. (no_chears)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jem Fairsky
    Adelynn was gewoon eng, besloot ik. De andere drie meisjes bleven wat op de achtergrond, verkende de donkere en blijkbaar lege kamer, terwijl ik toekeek hoe eng haar ogen glansend en hoe wit haar haar was in het maanlicht.
    'Wat ben jij?' Het stond me enorm tegen dat ik het niet wist, het zorgde er voor dat ik aan Nathaniel begon te twijfelen, en die gast was mijn levenslijn hier. Niet goed, helemaal niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    Fayan geeft Cassie de tas aan, gelukkig was hij slim genoeg geweest om hem mee te nemen. Of ja, stiekem was het aurora's idee geweest.
    'Mooi, we moeten in elk geval niet meer opsplissen,' zucht ik als we de volgende kamer in gaan. De deur verdwijnt achter ons.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.