• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

    Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zekers (pirate)]

    Fayan
    Saph heeft gelijk. Ik sterf liever met een gevulde maag dan zonder. Ik zet Aurora op de grond en met z'n allen vallen we aan het op het zalige eten en drinken voor ons. Ik schrok van alles en nog wat weg, totdat ik ineens het idee heb dat er iets niet klopt. Ik neem een hap van een stuk fruit en kauw zorgvuldig, maar ik proef niets en het sap bevochtigd mijn droge tong niet. Bij het slikken voel ik niets door mijn slokdarm gaan en mijn maag voelt nog net zo leeg, rammelt nog net zo hard.
    Verward kijk ik naar de anderen. Saph kijkt fronsend naar een stuk brood, Reina en Primrose kijken elkaar verbaasd aan, maar Aurora en Yentl lijken nog niets door te hebben.
    "Oké, ik had het fout. Dit klopt niet. Dit is niet gewoon voedsel."
    Boos trap ik de fruitschaal omver en werp een dodelijk blik omhoog.
    "Klootzak! Reken maar dat jij een pijnlijke, langzame dood sterft, Snow! We krijgen jou wel!" Ha. Ik geloof het zelf niet eens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Escritura schreef:
    (...)

    Wie ken je niet dan? o.o

    Aurora komt me bekend voor, maar Yentl en Reina.. No idea :'D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ow, en Jem ken ik ook niet. (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Captain Saph
    Ik leg stilletjes het stuk brood neer, zoek de dichtstbijzijnde camera en ruk de lens er uit. Ik schreeuw niet eens meer tegen de man.
    'Laten we hier geen tijd meer verdoen.' Ik gooi nog wat koud water over mijn verbrandde huid heen en loop naar de deur. Deze zou normaal gezien naar de trainingzalen leiden, maar hier was alles anders.
    De honger en dorst lijkt twee keer zo erg na Snow's kleine grapje. Lopen doet verdod veel zeer en zelfs de kleine zuchtjes wind die ik opvang door het lopen doen pijn tegen mijn blot borstkast.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella schreef:
    Ow, en Jem ken ik ook niet. (cat)


    Jem is fucking awesome. 8D
    Yentl en Reina zijn nieuwe characters, die nu bij de groep horen en Jem werkt voor Snow in de 'Arena'.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Jem is fucking awesome. 8D
    Yentl en Reina zijn nieuwe characters, die nu bij de groep horen en Jem werkt voor Snow in de 'Arena'.

    Damn, I wish I had never left (no_chears)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella schreef:
    (...)
    Damn, I wish I had never left (no_chears)


    come back? <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    come back? <3

    Ik heb nu echt alles gemist en heb geen idee met wie of wat of hoe ik terug kan komen :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Wait... Captain Saph? Halfnaked? Fayan: :9~:9~:9~:9~]

    Fayan
    Aurora kijkt me met grote kinderogen aan, waar tranen in blinken. Ze kijkt van het eten, naar Saph, naar de camera en weer terug en begrijpt er zo te zien helemaal niks van. Ik net zo min. Ik weet alleen dat Snow een heel, heel vervelend spelletje met ons speelt. En ik ben er doodziek van. Ik wil gewoon naar huis, naar 7, met Saph. Maar dat zit er voorlopig nog niet in.

    [MAHW, ik weet niks voor de volgende kamer ._.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Carmella schreef:
    (...)
    Ik heb nu echt alles gemist en heb geen idee met wie of wat of hoe ik terug kan komen :')


    Nou, Snow heeft ons dus in een soort doolhof gezet, samen met andere mensen die zijn vijanden zijn. (Reina/Yentl)
    Dat doolhof is dus een soort nieuwe arena. Je kan dus gewoon een nieuw iemand maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jaweeeel kom terug! :'D Je kunt doen dat één (ofmeerdere) van je al bestaande personages bijvoorbeeld in de volgende kamer zit? Of je maakt een nieuwe aan? *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I could do that.. (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Saph Amero
    In irritatie trek ik de deur open, duw iedereen die verdomde kamer uit en sla de deur achter ons dicht. De deur verdwijnt en god wat heb ik het plots koud. ik kijk rond me heen. We staan op een stenen platform in de buitenlucht. Het platform is twee bij twee meter en we staan nogal op elkaar gedukt want naast dat is er niets. Blauwe lucht, wolken, maar niets om op staan.
    'Oh wat nú weer?' ik kijk over de rand, beneden is alles blauw. Alsof we midden in de lucht staan, wat niet kan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben werkende aan een persoontje *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella schreef:
    Ik ben werkende aan een persoontje *O*


    I LOVE YOU 8D
    also sorry voor krote postjes. (cat) Trouble in relationship paradise, nothing serious

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 0:58 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.