• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Olla Laura *O*

We zijn naar een vage, donkere kamer met meteoren, ik vind Jem sexy, Jem vertrouwt Adelynn niet en andersom ook niet.. Ehm, verder ben ik niet op de hoogte want ik ben nieuw/oud/nieuw (cat)

"Do you believe monsters are born or made?"

... Een kamer met meteoren? Oké hoe moet ik me dat voorstellen? o.o

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Jem Fairsky
    Oh, erg voorzichtig. Ik glimlach en kijk haar aan.
    'Je litteken. daar hadden we het toch over, of niet soms?' Wat al verraad dat er inderdaad iets anders is dat ze verbergt, het brandmerk. Haar toon was anders, zoeter. Het was aantrekkelijker dan de bittere afstandelijkheid.
    'Of is er iets anders dat 'niet zo opvalt'?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Merwin schreef:

Veel gras, nacht, sterren en meteoren in de lucht? (cat) en geen plafond? Saph en Fayan zijn aan eht rusten/knuffelen op de grond onder de sterren.

Merwin schreef:

verder is de hele groep weer bij elkaar, wil Cassie nog steeds geen vriendjes, is saph paranoide en geïrriteerd, etc.

Ow ja, en Jem snapt niet wie of wat Adelynn is en wat Nathaniel ermee bedoelt of iets dergelijks :')

Adelynn Jae Daesha
    'Ik heb meer littekens,' gaf ik prijs, om het brandmerk te ontlopen.
    Ik trok mijn benen wat op, streek mijn lange lokken naar achteren zodat ze over mijn rug en schouders vielen.
    'Wat heb je gedaan dat je hier terecht bent gekomen?' vroeg ik, terwijl mijn ogen een zoveelste meteoriet volgde die langs schoot. Daarna keek ik vanonder mijn donkerbruine, lange wimpers bedenkelijk naar Jem.
    Mijn aanblik was nog steeds zowel beangstigend als adembenemend. Het was maar wat je interessanter vond.

Jem Fairsky
    'Verkeerde afslag genomen in het Capitool,' grap ik zonder weg te kijken. Ik zag de meteorieten gereflecteerd in haar ogen. Ik grijns en ga verder met mijn compleet ingestudeerde leugen.
    'Ik hielp twee rebellen om de grens van het Capitool over te steken. De vredesbewakers betrapte me, dit spelletjes is mijn straf.'
    Ik leun naar voren en glimlach langzaam. 'En waar zitten die andere littekens dan?'

Adelynn Jae Daesha
    Mijn blik ontmoette de zijne even, lang genoeg om me hem te laten verdenken van een leugen. Maar zeker was ik niet.
    'Ik denk niet dat je die te zien zal krijgen.' Rond mijn lippen speelde een aanlokkelijk glimlachje.
    In principe zat mijn lichaam onder de littekens. Het litteken op mijn sleutelbeen liep door tot het begin van mijn borst, en ook mijn schouderblad en enkel waren ontsierd door een dergelijk litteken. Voor de rest was de huid zo goed hersteld dat je ze pas zag als je er zo ongeveer met je neus bovenop zat.

Yentl

Ik slof een beetje achter de groep aan, zonder behoefte voor aanspraak of een praatje. Gebiologeerd loop ik over het natte gras met mijn blote voeten, kijkend naar de heldere sterrenhemel waar steeds meer meteorieten voorbij flitsen. Ze komen in ieder geval niet op ons af. Zou Snow ons met rust laten? Zou hij ons wat rust gunnen, zodat we de volgende kamer beter op onze hoede zijn, en weerstand kunnen bieden tegen wat zich daar schuil houdt?

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Jem Fairsky
    'Misschien niet,' antwoord ik. De misschien wel blijft ongezegt maar hangt wel in de lucht tussen ons. Dus, mutanten meisje dat Nathaniel tegen sprak wordt in de arena gegooid als tribuut, een verborgen geheime wapen waarvan niemand, zelfs Nathaniel niet, weet wanneer deze af gaat. Een tijdbom.
    Ik rek me uit en kijk weg van haar, want ik krijg toch wel een beetje de kriebels van deze gedachten.

Saph Amero
    Meteoren suizen door de lucht, sommige veel te dichtbij voor mijn gevoel. toch, ik heb echt rust nodig. mijn hersenen draaien al uren op volle toeren onder stress en tijdruk. ik druk Fayan dichter tegen me aan en vraag me af wat Snow aan het plannen is, waarom hij stil is.

Adelynn Jae Daesha
    Bedenkelijk gleed mijn blik nogmaals over zijn gezicht. Het idee dat het me vaag bekend voorkwam bleef in mijn hoofd rondspoken.
    Maar als hij een volger van Nathaniel was geweest, zou het niet erg vreemd zijn dat hij me niet kende. Ondanks dat de meerderheid zich bewust was van mijn bestaan, hield hij er ook erg van om me voor zichzelf te houden. Om ervoor te zorgen dat niemand een vinger naar me uitstak, en om zeker te weten dat wanneer anderen zich tegen hem keerden, ik ze kon vermoorden zonder dat ze bij voorbaat gillend weg zouden rennen.
    'Waarschijnlijk niet, nee,' klonk mijn zoete stem, waarna ik mijn handen achter me op het gras plaatste en wat naar achteren leunde.

Good question, Saph.
    Laura, waarom is Snow stil? :')

Jem Fairsky
    Met een kleine glimlach onderzoek ik de kamer. Ik vind het vreemd, ik zie namelijk geen camera's. Toch weet ik dat Nathaniel op ons neer kijkt. ik wou dat hij me iets van een teken gaf tenminste, maar ik stond er alleen voor.
    Ik schrok op uit mijn gedachten toen de eerste meteor neer sloeg. het was een heel eind achter ons, waar de deur was geweest. Het stuk steen sloeg een krater in de grond en het gras rond de cirkel stond in brand. Leuk detail.

Adelynn Jae Daesha
    Mijn lichaam schoot meteen overeind toen ik de knal hoorde, en ik stond weer op mijn voeten. Met mijn gezicht naar de ingeslagen meteoor en mijn lichaam klaar om aan te vallen bleef ik bewegingsloos staan, maar toen ik zag wat er aan de hand was rechtte ik mijn rug weer.
    Een geërgerd, zacht gesis gleed over mijn volle lippen.
    'Moet dit?' mompelde ik, en schudde mijn lange lokken naar achteren. Nathaniel, grapjas toch. Schonk ons geen seconde rust blijkbaar.
    Mijn ogen volgden de dansende vlammen, die aan het donkergroene gras begonnen te likken.