• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

    Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    'Ik heb genoeg onschuldige mensen pijn gedaan,' mompel ik, waarna ik even naar zijn gezicht opkijk.
    Ik trek de laatste twee glasscherven uit zijn been, waarna ik nogmaals opkijk. Ik kende hem toch echt ergens van.
    Opeens wist ik het weer.
    Nathaniel was geërgerd opgestaan van het bed, had een badjas omgeslagen en tegen me gezegd even te wachten. Ik mocht me niet laten zien aan welke volger van hem dan ook die op hem stond te wachten met één of ander bericht.
    In plaats daarvan was ik opgestaan, naar de deur gelopen en had een nieuwsgierige blik geworpen op de jongeman.
    Dat was Jem.
    'Jij werkt voor Nathaniel,' concludeerde ik zonder er verder nog bij na te denken. Mijn stem was zacht genoeg om onhoorbaar te zijn voor de rest, maar de toon scherp genoeg om hem te laten weten dat ik geen fan was van de president.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Waarom heb ik Yentl in godsnaam naar de bedieningskamer gestuurd D: Snow moet haar per direct lastig vallen. Laura, kom nú online:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Peacekeeper schreef:
    Yentl

    Mijn hart stopt met kloppen bij die woorden.
    'Klonen dus,' zeg ik met een stem vol afgunst en haat. 'Nou, zie maar dat je mijn chromosomen te pakken krijgt, want eerst, moet je langs dit.'
    Ik heb genoeg keren rond gedwaald in het Gamemakersgebouw om te weten dat ik met een bepaald controlepaneel mensen in en uit de Games kan sturen. Hij beseft pas wat ik van plan ben als ik de knop heb ingedrukt en een grote grijparm hem van achteren beetpakt en naar de kamer slingert waar de anderen nu zijn.
    'Succes met overleven in je eigen gecreërde wereld, Haul Wells,' mompel ik.

    aangezien mijn post als laatste op de vorige pagina was beland --"
    En ik ga eten, ciao Leute*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jem Fairsky
    'Jij was zijn mutanten lievelingetje,' mompel ik terug zonder irritatie of haat in mijn stem. alles doet zeer en ik ben dood op, het kan me nu echt even niets schelen.
    'Hoe wist je het?' vraag ik dan toch maar met een zucht terwijl ik de flarden van mijn t-shirt van mijn lijf trek. Zover ik wist had ik haar nog nooit van mijn leven gezien, alleen van haar gehoord.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ciao! *O*
    -Eet broodje kroket bij de computer-

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 18:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    Mijn kaak verstarde bij die woorden. "Mutanten lievelingetje".
    'Ik had je eens gezien, toen je bij Nathaniel langs kwam op zijn kantoor. Ik was in de andere kamer.' Mijn stem werd zachter bij de laatste zin, omdat ik niet wist of Jem op de hoogte was van wat "Nathaniel's andere kamer" inhield.
    Ik volgde de resten stof die hij op het gras naast zich neerlegde, greep die vast en stond op. Nadat ik het even had laten weken in het heldere, schone water kwam ik terug en legde de vochtige doek op zijn brandwond.
    Langzaam liet ik mezelf weer zakken, en ging zitten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Cioa *O*

    *zat net met een appel in haar mond te typen, ik raad het niet aan*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jem Fairsky
    'Dankje,' mompel ik. Mijn hele lichaam ontspant als de koude, natte lappen op mijn wonden worden gelegd. Ik dacht na en had wel een vaag idee waar ze het over had.
    'Dus waarom heeft hij jou hier in gegooid?' vraag ik dan. Als ze zijn lievelingetje is moet ze wel iets heel ergs gedaan hebben om hierin gegooid te worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    'Ik kwam op een nacht zijn kamer binnen met het plan één van m'n messen door z'n hart te jagen. Ik deed er alleen te lang over, en de bewakers waren het niet eens met m'n plan.'
    Met een zucht streek ik mijn lange, zilverachtige lokken naar achteren. Ik tilde mijn hand op, en trok de stof van mijn hemd wat omlaag zodat een groter deel van het lichtroze litteken dat op mijn sleutelbeen begon te zien was.
    'Daar komt deze vandaan.'
    Ik liet de donkerblauwe stof weer los, zodat die op zijn plaats sprong.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jem Fairsky
    Ik zeg maar niet dat ik het bijna jammer vind dat het haar niet gelukt is. Nathaniel had me altijd goed behandeld; Ik deed klusjes en werd betaald, leefde een makkelijk leven... Tot nu.
    'Dus gooide hij je hier in,' mompel ikmet een begrijpend knikje. heel langzaam ga ik rechtop zitten, mijbn ogen gesloten zodat ik geen sterretjes zie. Waarschijnlijk een hersenschudding. Als ik me beter voel kijk ik haar weer aan.
    'Ik ben hier om hun vertrouwen te winnen en ze zo veel mogelijk te saboteren. Daarna zou ik er veilig en ongeschonden uitkomen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yentl

    Goed, eens even kijken. Het is me een wonder dat die man dit allemaal kan besturen uit zijn hoofd, zonder een handleiding. En ik zou het mezelf nooit vergeven als ik plotseling honderden mutilanten op ze af zou sturen. Ik schud mijn hoofd terwijl ik verwoed probeer uit te vinden hoe ik beeld krijg. Ah, daar is de afstandsbediening. De tv-schermen flitsen aan en ik zie hoe ze allemaal bezig zijn. Goed, ik moet dus iets doen. Maar wat? En hoe? Dan hoor ik een plotseling zoemend geluid achter me. Een ijskoude rilling kruipt over mijn rug omhoog als ik recht in een camera kijk. Snow, hij is er natuurlijk ook nog.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Adelynn Jae Daesha
    De verbazing om zijn eerlijkheid verdween al snel toen ik besefte hoe eerlijk Nathaniel dit had gespeeld. Mijn blik schoot naar de natte lap op zijn onderbeen, waarna een glimlachje op mijn gezicht verscheen die niet echt te plaatsen was.
    'Eerlijk als altijd,' mompelde ik.
    Toen ik weer opkeek naar zijn gezicht, was hij opeens een stuk dichterbij omdat hij rechtop was gaan zitten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oke ik ben er weer. Denk ik. Zo ongeveer. Zelfde kamer?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Uhm nee, andere kamer (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jem Fairsky
    Stilletjes bestudeerde ik haar. Als ik eerlijk was had ik geen idee wat ik hier nu mee aanmoest. Mijn familie had ik lang geleden verlaten, ik had sinds mijn zestiende voor Nathaniel gewerkt. de man was maar vier jaar ouder dan me, en hij had me een enorm goede baan aan genomen. En nu zat ik hier. De kans dat ik dit overleefde was klein.
    'Denk je dat je hier uit komt?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.