• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

    Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jem Fairsky
    Ik hink verder, mijn linkerbeen lijkt het meeste opgevangen te hebben. Het onderste deel is bijna compleet verbrand, waardoor de glassplinters extra goed blijven zitten.
    'De meteoriet,' fluister ik. mijn stem kan iets luiders niet aan, dus richt ik me tot Adelynn. Het zwarte vuur was weggekropen, er bleef alleen een stuk steen over. En daar zag ik de deur.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    Mijn blik schoot even naar Jem toen ik zijn moeizame stem hoorde, waarna ik zijn blik volgde.
    Een groot stuk steen lag doodstil in het gras, waarin de vage contouren van een deur zichtbaar waren. Ik liep erheen, krulde mijn slanke vingers om de klink en duwde de deur open.
    Een harde windvlaag trok de ijzeren deur naar binnen, waarna de koele wind mijn gezicht bereikte.
    Een nieuwe kamer.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Yentl

    Snow. Dat is de eerste naam die door me heen schiet als ik de gedaante op een grote stoel voor een enorm bedieningspaneel zie zitten. Maar is het Snow wel?
    'Ik ben hier zeker alleen?' vraag ik nonchalant, veel dapperder dan ik me voel.
    'Niet helemaal.'
    De stem klinkt niet kil, niet als Snow, maar zacht en verleidelijk.
    'Waar zijn de anderen? Komen die straks ook?' vraag ik ongerust. Hier is namelijk geen uitgang of ingang te bekennen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ff eten halen en katten eten geven o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jem Fairsky
    Ik sleep mezelf half naar de meteoriet, de anderen hebben het inmiddels ook door. Het is neit erg slim maar toch ge ik zonder kijken naar binnen, de koude kamer in.
    /korte post, i'll be back in 5


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oké ik ben er heeel even, what did I miss :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cass schreef:
    Oké ik ben er heeel even, what did I miss :'D

    Nou, grote meteoriet kamer, all hell rbeaks loose, meteorieten en vuur enzo, Jem got hit in the head, en nu zijn we neeet opw eg naar een nieuwe kamer


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    Ik liep naar binnen, waarna mijn blik viel op een meer. De kamer leek verdacht stil en rustig.
    Het water zou degenen met brandwonden helpen, tenminste: als het echt water was. Ik wierp een blik op mijn arm, waar inderdaad niks meer te zien was van de donkerrode plek die er zonet nog had gezeten.
    Boven het kortgewiekte grasveld scheen een heldere zon, waardoor de opvallende glans uit mijn ogen verdween en mijn haar weer een "normale" zilverblonde kleur kreeg.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik wilde eigenlijk een snelle post maken, maar ik moet om zes uur bij de bios zijn en stuff... en het is ook nog even lopen en ik moet mijn spullen nog hebben en zo, dus dat gaat niet lukken (cat)
    Erm, Cassie praat zo'n beetje alleen met Dario en Aurora, geeft wel antwoord op vragen en zo maar verder niet echt iets, i guess.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Yentl

    'Misschien, misschien niet. Ligt eraan hoe slim ze zijn. Ik had verwacht dat ze eerder in de volgende kamer zouden komen.'
    Die stem... hij was onnatuurlijk helder van klank. Een computer.
    'Je bent Snow niet hè?'
    'Nee.'
    'Wie ben je dan wel? Laat je zien,' zeg ik gefrustreerd.
    Langzaam draait de stoel zich om en mijn hart staat bijna stil van de persoon die ik zie zitten.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jem Fairsky
    Terwijl de anderen naar het water gaat, blij met het vooruitzicht op verkoeling, stort ik neer op het grasveld. en dit krijg je dus van al dat liegen en begriegen, begint een doodirritant stemmetje in mijn hoofd te zeggen. Dit is je straf voor de medewerking met Nathaniel aan de dood van anderen. Ik leun mijn hoofd tegen het gras en negeer de pijn. Het gebonk in mijn hoofd zorgt dat ik me nauwelijks kan concentreren.
    ik hoor de anderen praten, blijkbaar is het water goed. Snow heeft ons zo toegetakelt, hij moet ons dit wel geven. Anders houden we het geen dag meer vol.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn Jae Daesha
    Een zucht verlaat mijn lippen, waarna ik naar Jem toeloop. Ik laat mijn slanke lichaam naast zijn been zakken en begin ongevraagd de grove scherven glas te verwijderen.
    Ik blijf mezelf maar voorhouden dat ik kan veranderen. Dat ik niet hoef toe te geven aan het toegevoegde DNA in mijn lichaam. En dat doe ik door Jem gered te hebben en nu zijn wond te verzorgen.
    Ik heb genoeg mensen vermoord in mijn leven. Tenminste: onschuldige mensen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Yentl

    'Jij!' val ik geschokt uit. 'Wat doe jíj hier in godsnaam?'
    De man staat op uit zijn stoel en wijst naar zijn bordje waar overduidelijk 'Headgamemaker' opstaat.
    'Dus je werkt nu voor Snow? Haul, wáárom, in 's hemels naam!' roep ik.
    Hij leidde vroeger het verzet tegen hem, tenminste, in district 4. Ik viel onder zijn begeleiding en hij leek fel tegen het regime te zijn.
    'Heb je het nog niet door?' zucht hij geërgerd. 'Ergens had je kunnen inzien dat ik een dubbelspion was.'
    Dubbelspion dus. Dat verklaarde veel.
    'En wat ga je nu met me doen, nu je mij hier hebt gekregen?'
    Zijn woorden zijn nauwelijks verstaanbaar, maar ik kan ze net horen.
    'Ik ga wat DNA van je stelen en ze laten denken dat jij er nog steeds bij bent, je voelt er niks van. Ze hebben niet eens gemerkt dat je weg bent.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jem Fairsky
    Tot mijn verassing begint iemand me uiteindelijk te helpen, wat voor mij niet nodig was geweest. Deze wonden verdiende ik.
    Als ik kalm genoeg ben en de kamer geen rondjes meer draait, open ik mijn ogen. Adelynn.
    'jij zit ook vol verassingen, hé?' mompel ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yentl

    Mijn hart stopt met kloppen bij die woorden.
    'Klonen dus,' zeg ik met een stem vol afgunst en haat. 'Nou, zie maar dat je mijn chromosomen te pakken krijgt, want eerst, moet je langs dit.'
    Ik heb genoeg keren rond gedwaald in het Gamemakersgebouw om te weten dat ik met een bepaald controlepaneel mensen in en uit de Games kan sturen. Hij beseft pas wat ik van plan ben als ik de knop heb ingedrukt en een grote grijparm hem van achteren beetpakt en naar de kamer slingert waar de anderen nu zijn.
    'Succes met overleven in je eigen gecreërde wereld, Haul Wells,' mompel ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.