• Gevangenen:
    Fayan
    Saph
    Ferron (M.I.A.)
    Cassie
    Dario
    Aurora
    Yentl
    Primrose
    Reina
    Adelynn

Other:
    Nathaniel Snow
    Jem Fairsky

Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:20 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Carmella schreef:
    (...)
    Saph Amero
    'Dat snappen we,' zeg ik lightjes ongeduldig. 'Maar waar kom je vandaan? welk district?' Teruggetrokken en achterdochtig, maar dat zou ik ook zijn. Ik zoek er niets achter. Je loopt voor me, buiten gehoorbereik. dus richt ik me met een fluistertoon op Cassie.
    'Heeft hij iets verdachts gedaan toen jullie alleen waren?'

Dat deel bedoelde ik :'D

Ik heb maar aangenomen dat er Jem moest staan 8D

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Ja, oké.
    En Cassie i.p.v. Adelynn? (kitty)

"Do you believe monsters are born or made?"

(cat) Yes first he talked to Adalynn, then he whispered to Cassie

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Aha. Weird. :'D

Adelynn Jae Daesha
    Mijn blik gleed naar het meisje met het donkere haar, waarna ik een korte blik op Jem wierp.
    'District 5,' antwoordde ik kortaf. Het was geen eens een leugen. Ik was geboren in dat District. Mijn vader had een hoge functie als wetenschapper, waardoor we nooit krap bij kas zaten.
    Ik streek mijn lange lokken uit mijn gezicht, en slaakte een bedenkelijke zucht.

De Cassie-post staat trouwens op de vorige pagina, en nu ga ik want ik moet aan mijn huiswerk, want vanavond ga ik naar de Hunger Games *O*
    Dus misschien tot vanavond en anders zie ik jullie morgen wel weer <3

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Ik sliep half toen ik dat typte.. D: /5 uur geslapen

Jem Fairsky
    District vijf, energy, medicijnen, mutaties... Goh dat verklaarde zoveel. Ik stopte met lopen waardoor de rozeharige man half tegen me op botste. Ik hoorde Saph zeggen dat we maar beter konden rusten, waar mijn voeten erg dankbaar voor waren. snel wierp ik een blik op Adelynn.
    'hoe lang loop je hier al rond?'

Tot morgen, ik ben er vanavond niet <3
    Veel plezier. Is best goed gelukte film, maar ze hadden wel beter hun best kunnen doen bij de castings en met bepaalde details (cat)

Lizz. Damn you.
    Waarom maak je van die personage's die ik wil hebben?

Adelynn Jae Daesha
    'Ik denk een week, misschien iets langer.'
    Mijn ogen gleden even om me heen, bedenkelijk volgde ik een spierwitte meteoriet die boven onze hoofden door de donkere hemel scheerden. Blijkbaar had Nathaniel of toch rekening met me gehouden, of was hij vergeten dat ik me het prettigst voelde in de duisternis.
    Ik stopte ook met lopen, zocht met mijn ogen een boom of iets dergelijks om tegen te rusten. Maar er was niks, dus moest ik het maar met de grond doen. Ondanks die conclusie, bleef ik rechtop staan.
    Ik vertrouwde ze gewoon niet.

And I wasn't even trying this time. (wbw)

Jem Fairsky
    Saph en Fayan lagen half over/onder elkaar op de grond uit te rusten, hun ogen op de sterren hemel gericvht. ik rol mijn ogen en ga op een afstandje van de andere meisjes zitten. en Dario, maar hij telt niet echt, hij is net zo langzaam.
    'Interesant,' antwoord ik. Ik bestudeer haar glanzende ogen en merk de groene spikkeltjes op. Maar dat zoek ik niet. ik zoek het teken dat mijn vermoedens zal bevestigen.
    'Hoe kom je aan dat litteken op je sleutelbeen?' vraag ik in plaats daar van.

I'm gonna try not to try.
    Niet dat het gaat werken, maar flirten past niet zo goed in Adelynn's plaatje (cat)

Adelynn Jae Daesha
    Uiteindelijk ging ik een eindje van ze vandaan zitten, met allen in mijn blikveld. Zo hoefde ik niet te blijven staan, maar kon ik alert genoeg blijven.
    Mijn blik schoot naar Jem. Er waren nog maar weinigen die mijn litteken hadden opgemerkt, omdat hij zo nauw aansloot bij mijn huid. De kleur was echter meer roze, wat lichter. Als ik volledig mens was geweest, was het waarschijnlijk niet om aan te zien.
    'Een mes.'
    Ik merkte zijn zoekende blik op. Onwillekeurig schoof ik mijn polsen iets naar achteren.

Jem Fairsky
    Dus ze is zijn tribuut helemaal niet... Ze is zijn wapen. Haar polsen schuiven naar achter, ik hoef ze niet te zien om te weten wat ze verbergt.
    'Door wie?' vraag ik in plaats daar van. Ze hoeft nog niet te weten dat ik haar door heb. Plus, ik moet herinneren dat ze gevaarlijk is...
    een nieuwe meteoriet schiet over ozne hoofden, dichter dan de vorige. De hitte is belachelijk.

Adelynn Jae Daesha
    Door het plotselinge licht dat voorbij vloog, leken mijn ogen even op te vlammen. Ik hield mijn volle lippen stijf op elkaar, mijn blik boorde zich in die van Jem.
    'Een bewaker,' siste mijn stem.
    Ik vertrouwde die blik in zijn ogen niet. Hij wist meer dan nodig was. Mijn polsen gingen weer terug, ik rechtte mijn rug iets meer. Mijn lichaam spande zich weer aan.
    Eén verkeerd woord en ik moest hem duidelijk maken dat hij niks hoefde te proberen. Hij wist waarschijnlijk dat ik geen doorsnee meisje was, maar een waarschuwing kon geen kwaad.

Jem Fairsky
    Haar stem geeft me kippenvel en niet in de goede manier. Ik geef haar een onschuldige glimlach waar ze zo door heen ziet. De vlammen in die ogen zijn dood eng, en misschien ben ik wel heel roekeloos bezig. Maar misschien test ik zo wel tot in hoeverre Nathaniel me nodig heeft. En of ik er hier echt alleen voor sta. Er was me veiligheid belooft.
    'Het is bijna niet zichtbaar, hoor,' verzeker ik haar.

Adelynn Jae Daesha
    Mijn ranke lichaam verplaatste zich wat.
    Als reactie op zijn woorden trok ik vragend mijn wenkbrauwen op. Hij kon het over meerdere dingen hebben, een aangezien ik niks wilde verraden ging ik ook geen antwoord geven voor ik precies wist waar het over ging.
    'Wat valt niet op?' vroeg ik. Mijn stem schakelde ik onbewust om. Ergens onderin lag nog die bittere klank, maar de toon werd voornamelijk gelegd door iets veel zoeters.
    Het was altijd zoeken naar wat werkte bij iemand. Angst, intimidatie, onschuldigheid, verleiding. Ik had ze allemaal gebruikt, maar het laatste was favoriet bij jongere mannen. Het was makkelijk om ze op die manier mijn web binnen te laten lopen, met open ogen.
    Maar ik betwijfelde of het ook werkte bij Jem.

[ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 15:14 ]

Hai guys! Ben ik dan, zo ongeveer. What has happened? :3

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen