• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:07 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    André

    Ik moet even nadenken en de zin tien keer in mijn hoofd laten rondgaan voor ik weet wat ze zei.
    "Familie." Zeg ik zacht en druk een zacht kusje op haar haren.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 21:26 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Zo leuk is het nog niet hoor."
    Ik grinnik even.
    "Wat? Ik volg niet. Je leidt me af," zeg ik eerlijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maya

    'Familie'
    hoor ik en ik begin vanbinnen in te storten bij dat woord, 'de mijne is bijna dood' snik ik en mijn gehechte keel brand en ik probeer zacht te ademen, wat niet lukt.
    ik hou mijn adem plots in, en houw dat zo lang mogelijk vast.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Charlotte

    "Ze is de liefste vrouw op de wereld. Ze doet altijd alles voor me," zegt Michael met een klein lachje. Ik glimlach terug.
    "Ik ken nog wel iemand die dat voor je overheeft," zeg ik liefjes.
    Ik draai me op mijn zij zodat ik hem aan kan kijken. Ik hoef niet veel te zeggen, de verliefde blik in mijn ogen spreekt boekdelen.

    Irial

    "Doe wat je niet laten kan," zegt Kyle op een ondeugende toon. Ik grijns even, hoewel hij dat nu niet kan zien. Dan breng ik mijn lippen terug naar zijn oor. Ik beweeg wat dieper terwijl ik fluister,
    "Ik word gek van je."
    Zo goed mogelijk breng ik mijn gezicht bij het zijne en druk mijn lippen ruw op de zijne.

    Arion

    Ze kreunt niet hard, maar toch trekt het geluid door merg en been. Ze onderbreekt de kus om te geeuwen.
    "Sorry. Ik denk dat ik echt moe ben."
    Ik draai me op mijn zij zodat Mary weer naast me ligt.
    "Slaap dan," zeg ik zacht terwijl ik een hand door haar haren haal. "Ik blijf wel gewoon bij je liggen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Slaap dan. Ik blijf wel gewoon bij je liggen."
    Ik knik zachtjes en druk nog een tedere kus op zijn lippen. Zo dicht mogelijk ga ik tegen hem aan liggen, met mijn hoofd op zijn schouder. Nog een geeuw verlaat mijn mond, en ik kijk hem verontschuldigend aan.
    "Sorry," zeg ik zacht. "Slaapwel."
    Ik verstrengel nog even onze vingers in elkaar, en met een grote glimlach op mijn gezicht sluit ik mijn ogen, zodat ik me op zijn ademhaling kan concentreren. Het ritme is langzaam en rustgevend, waardoor ik vrijwel meteen in slaap val.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    André

    "Maya rustig, ik dacht er even niet bij na, sorry." Zeg ik en trek haar nog dichter tegen me aan en probeer haar te sussen.

    Kyle

    Irial gaat wat dieper en ik voel zijn ademhaling in mijn oor.
    "Ik word gek van je." Fluistert hij.
    Zo goed als kan brengt Irial zijn gezicht naar mijne en drukt zijn lippen ruw op de mijne.
    Ik kus hem terug en kreun telkens als hij stoot. Weer grijp ik met mijn nagels de deken vast.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Wat? Ik volg niet. Je leidt me af."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Ik leid je helemaal niet af. Jij hebt gewoon een concentratiestoornis," grap ik en ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Relax en kijk gewoon, dan volg je het vanzelf. Zoveel inhoud heeft deze film toch niet. Het is net zoals elke andere romantische film. Op het einde komt alles goed."

    Michael

    "Ik ken nog wel iemand die dat voor je overheeft."
    De verliefde blik in haar ogen spreekt boekdelen. Zachtjes buig ik me naar haar toe en druk een klein kusje op haar voorhoofd.
    "Weet ik," fluister ik zachtjes. "En dat waardeer ik zeer."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maya

    hij trekt me nog dichter tegen zich aan en ondertussen voel ik ook zijn hart.
    Ik heb nog steeds mijn Adem ingehouden en pak met trillende hand het goude microfoon kettinkje vast van mijn hals.
    jij bent mijn enige familie, André
    tranen stromen over mijn wangen en ik voel mijn hart z'n ritme vertragen.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Jeremy

    "Ik leid je helemaal niet af. Jij hebt gewoon een concentratiestoornis."
    "Niet waar! Jij bent gewoon te knap," grinnik ik.
    "Relax en kijk gewoon, dan volg je het vanzelf. Zoveel inhoud heeft deze film toch niet. Het is net zoals elke andere romantische film. Op het einde komt alles goed."
    "Ik dacht dat de vader doodging?"
    Lachend kijk ik naar het scherm.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik dacht dat de vader doodging?"
    Ik schiet in de lach en ril met mijn ogen.
    "Daar gaat de film toch niet om! Het gaat erover dat de liefde alles overwint en iedereen helpt of die vader nu wel of niet sterft."
    Lachend kijk ik hem aan en schud met mijn hoofd.
    "Maar, jij kijkt dit soort films?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Daar gaat de film toch niet om! Het gaat erover dat de liefde alles overwint en iedereen helpt of die vader nu wel of niet sterft. Maar, jij kijkt dit soort films?"
    "Zo kan je het ook zien. En natuurlijk kijk ik zo'n films. Je leert eruit wat meisjes leuk vinden, en ik ben gewoon een gevoelige jongen."
    Grinnikend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Zo kan je het ook zien. En natuurlijk kijk ik zo'n films. Je leert eruit wat meisjes leuk vinden, en ik ben gewoon een gevoelige jongen."
    "Ja," grinnik ik. "Met een enorm teer hartje. Wat ben jij een breekbaar persoon."
    Grijnzend kijk ik hem aan en schud met mijn hoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ja. Met een enorm teer hartje. Wat ben jij een breekbaar persoon."
    Zo zielig mogelijk kijk ik haar aan en knik.
    "Daarom dat je nu ook zo van me houdt," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Daarom dat je nu ook zo van me houdt."
    Ik knik.
    "Ik hou ontzettent veel van die onzekere, tere karakters," grinnik ik en ik vlei me tegen hem aan. "Niets liever."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Sorry. Slaapwel."
    Ze verstrengelt onze vingers en haar hoofd rust op mijn schouder. Al snel ademt ze diep en regelmatig.
    "Mary?" fluister ik zacht om er zeker van te zijn dat ze slaapt. Er komt geen antwoord. Ik zucht diep. Ik vraag me af wat ik godsnaam nog zonder haar moet. Tenessee is wel ver. Mijn spaarrekening is binnen de kortste keren op aan benzine. Dan maar een baantje zoeken. Misschien kan ik de boekhouding voor mijn vader doen. Ik doe er misschien wat langer over maar dat moet me toch lukken? Ik druk een kusje op Mary's voorhoofd. Ze ziet er uit als een engel.

    Irial

    Ik bijt zachtjes op Kyle's onderlip terwijl ik mijn hoogtepunt voel aankomen. Ik ga nog wat sneller. Plagerig laat ik één vinger over Kyle's ruggengraat glijden. Ik kan mijn handen niet van hem afhouden. Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd in mijn hals wanneer ik voel dat het zover is.
    "Kyle," kreun ik nog.

    Charlotte

    Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd.
    "Weet ik. En dat waardeer ik zeer."
    Ik kan niet anders dan glimlachen en leg mijn hand op zijn wang.
    "Flink zo," grinnik ik.
    Ik geef hem nog een kusje op zijn neus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.