• van het lachen, serieus. Dit filmpje is al vet oud, maar ik ontdek het natuuuurlijk nu pas.. watch it, and you won't regret it. Best 2 minutes of my life. (cat) geweldig.. ik ga ook als assassin door de stad x'] met mijn neef die het gaat filmen.. oh gosh. Maar goed, watch this;


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Geweldig. Echt waar.


    Your make-up is terrible

    Lol, ik ken Assassin's creed wel, maar nooit gespeeld ofzo. Maar het ziet er wel grappig uit :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Assassin schreef:
    Geweldig. Echt waar.

    Exactly! B) vooral dat 'you got caught' en dat hij snel zich verstopt. xD


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Whahaha geniaal hoor. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Assassin's creed in real life = fail.
    Zo zou ik wel iemand van Ezio zijn leeftijd op de daken rond willen zien rennen 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ahahahaha, dat laatste. Geweldig :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Yoda schreef:
    Assassin's creed in real life = fail.
    Zo zou ik wel iemand van Ezio zijn leeftijd op de daken rond willen zien rennen 8D

    Haha, ik vind het juist leuk omdat het faalt 8D en omdat die mensen je zo aankijken van what the fuck doet hij/zij nouweer. ._. en als je er nog wat freerunning bij doet ofzo, nou wie weet word het dan nog wat B) EN ALS IK NOU EEN BAARDJE LAAT GROEIEN? IS HET DAN WEL EZIO GENOEG!?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hahaha :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Onno schreef:
    (...)
    Haha, ik vind het juist leuk omdat het faalt 8D en omdat die mensen je zo aankijken van what the fuck doet hij/zij nouweer. ._. en als je er nog wat freerunning bij doet ofzo, nou wie weet word het dan nog wat B) EN ALS IK NOU EEN BAARDJE LAAT GROEIEN? IS HET DAN WEL EZIO GENOEG!?


    Het is leuke fail, I shall never deny that :Y) Toen ik bij de winterefteling was laatst, was er ook een meeting fso, cosplay. Er liep een Ezio rond x'D Ik heb zo'n kwartier achter die gast gelopen fso.. x]

    EN DOE DAT! OMFG DO WANT! dan mag je over de daken gaan sprinten, air assassinations doen, in putten gaan hangen, in hooibergen springen en er random mensen intrekken, je verstoppen tussen de courtesans -hoeren dus, moeten we wel even naar de wallen (cat)- etc. Ik film wel 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Het is leuke fail, I shall never deny that :Y) Toen ik bij de winterefteling was laatst, was er ook een meeting fso, cosplay. Er liep een Ezio rond x'D Ik heb zo'n kwartier achter die gast gelopen fso.. x]

    EN DOE DAT! OMFG DO WANT! dan mag je over de daken gaan sprinten, air assassinations doen, in putten gaan hangen, in hooibergen springen en er random mensen intrekken, je verstoppen tussen de courtesans -hoeren dus, moeten we wel even naar de wallen (cat)- etc. Ik film wel 8D

    De wallen? meid ik ga dan of naar almere of in leeuwarden! maar in leeuwarden heb je de weaze dus dat is ook wel goed, 'k? en dan gaan we iemand stalken en kijkt die om en dan RUN FOR YOUR LIFE ;c muahaha. En dan moeten we ook over de daken van alle winkels, springen van de kerk natuurlijk.. oh yes it's gonna be awesome! (cat) maar ik pas toch bij de putten, k? Dx jij mag gaan filmen! maar dan moet je wel mee over de daken en de hele mikmak!

    en ik was daar ook toen! er was een ezio, en verder nog wat naruto failures!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Assassin schreef:
    Geweldig. Echt waar.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    OMG CHRIS, daar moet ik bij zijn!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    OMG CHRIS, daar moet ik bij zijn!

    Maar suikertaartje van me dan ga jij toch gewoon mee? 8D hahaaa!

    new profile picture which is adorbs ffff


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Assassin schreef:
    Geweldig. Echt waar.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Onno schreef:
    (...)
    Maar suikertaartje van me dan ga jij toch gewoon mee? 8D hahaaa!

    new profile picture which is adorbs ffff



    Wanneer? Hoe laat? Waar?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!