• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:07 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    Ze trekt haar t-shirt uit en ik voel me net een kind dat eindelijk te weten komt wat er in zijn kerstcadeautje zit. Ik laat mijn ogen over haar bovenlichaam glijden en pruts een beetje aan het bandje van haar bh. Ondertussen voel ik Mary's lippen weer op de mijne en haar handen op mijn borstkas. Nu is het mijn beurt om mijn t-shirt uit te doen. Ik leg mijn handen op haar wangen en kus haar teder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik bijt op mijn lip wanneer zijn blik over mijn lichaam gaat. In mijn droom had het zo normaal geleken, maar nu voelt het best wel raar en onzeker. Ook hij doet zijn shirt uit, en ik weet meteen dat ik gelijk heb over zijn spieren. Voorzichtig ga ik even met mijn vingers over zijn huid, en ik sluit mijn ogen wanneer ik zijn lippen op de mijne voel. Ik zuig zacht op zijn lip en kus hem vol overgave. Mijn handen blijven even rusten op zijn borst, en heel voorzichtig kras ik even met mijn nagels over zijn huid.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Mary zuigt op mijn lip en kust me passionneel. Ik krijg er kriebels in mijn onderbuik van. Ik neem haar hand vast en schud voorzichtig mijn hoofd wanneer ik haar nagels in mijn borstkas voel. Ik leg haar arm om me heen en laat dan mijn vingertoppen op en neer over haar buik gaan. Ik ben blij dat het niet snel hoeft te gaan, dat we er de tijd voor nemen. Ik probeer ook de kus wat rustiger te krijgen zonder hem af te willen breken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik laat mijn hand op zijn rug rusten. Zijn vingertoppen strelen over mijn buik, en ik trek hem een beetje in omdat het kriebelt. Ik bijt op mijn lip en kijk hem verliefd aan. Teder druk ik mijn lippen heel even op de zijne. Dan kijk ik weer in zijn ogen en glimlach. En ik dacht daarstraks dat er geen betere momenten bestonden. Ik had me goed vergist. Voorzichtig leg ik een arm om zijn hals, om mijn hand even door zijn haren te kunnen laten gaan. Ik druk nog enkele tedere keren mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ze kijkt me glimlachend in de ogen en kust me. Ik ril wanneer ze een arm om mijn hals legt en door mijn haren gaat. Dolverliefd kijk ik haar aan.
    "Je bent zo mooi, Mary," fluister ik zacht. Ik kan het haast zelf niet geloven dat dit meisje bij me ligt, halfnaakt dan nog wel. Ik trek haar helemaal tegen me aan en veeg mijn lippen heel liefdevol over de hare.
    "Zo mooi," mompel ik tussen het kussen door.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Wanneer ik zijn verliefde blik zie, kan ik alleen nog maar even verliefd terug kijken.
    "Je bent zo mooi, Mary. Zo mooi."
    Liefdevol beantwoord ik zijn kussen en ik negeer het feit dat ik weer zo rood word als iets.
    "Je bent zo lief," zuch ik zacht en kijk even in zijn ogen. Waarschijnlijk blinken mijn ogen van pret of verliefdheid of weet ik verl wat. Het kan me niet schelen. Ik lig hier met de liefste en knapste jongen die ik ken, smoorverliefd, en er is niks dat ik hieraan zou willen veranderen. De vlinders in mijn buik gaan weer wild tekeer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Je bent zo lief," zegt ze zacht.
    Ik kijk haar in de ogen en laat mijn hand over haar lichaam glijden. Bij haar broeksknop pauzeer ik. Ik probeer uit haar blik af te lezen of ik nu te ver ga. Heel traag open ik haar knop en dan haar rits. Hier besluit ik even te stoppen. Zachtjes druk ik mijn lippen op de hare. Voorzichtig bijt ik op haar onderlip.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik bijt op mijn lip wanneer hij zijn hand langs mijn lichaam naar mijn broeksknop laat glijden. Ik knik even, en merk dat hij mijn broek gewoon los maakt. Ik voel zijn lippen op de mijne, en teder kus ik hem terug. Ik hou ervan hoe teder en voorzichtig hij is. Dat maakt het extra speciaal. Wanneer hij op mijn lip bijt, kreun ik even. Mijn handen glijden over zijn bovenlichaam, en ik steek ze voorzichtig in de kontzakken van zijn broek. Ik grijns even tegen zijn lippen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik ril wanneer Mary kreunt. Haar handen glijden naar mij kont om zich vervolgens in mijn broekzakken te verbergen. Ik voel haar tegen mijn lippen aan grijnzen. Ik moet even lachen.
    "Jij zou nog grijnzen als ze met een geweer tegen je hoofd stonden," grinnik ik. Ondertussen laat ik mijn hand in haar broek, maar niet in haar slipje glijden. Zachtjes kus ik haar opnieuw. Ik laat haar even wennen voor ik iets anders doe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Jij zou nog grijnzen als ze met een geweer tegen je hoofd stonden."
    Ik grinnik even om de dubbelzinnigheid.
    "En waarom zou ik dat d-"
    Ik hou op met praten wanneer ik zijn hand in mijn broek voel. Ik til mijn heupen op, zodat mijn broek tenminste uit kan. Lipbijtend kijk ik hem aan. Mede dankzij die droom ben ik nogal opgewonden. Zijn zachte kussen beantwoord ik teder en liefdevol.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ze tilt haar heupen op en bijt op haar lip. Vragend kijk ik haar aan. Heel secuur trek ik haar broek naar beneden. Ik slik nog een keer. Haar lichaam is goddelijk. Ik kan niet geloven dat zij niet aan sport doet en even vraag ik me af of ze wel voldoende eet tot ik besef dat ik haar al twee keer zien smullen heb en ze me verzekerd heeft dat niet op dieet is. Ik besluit het te laten varen en haar nog wat verder te aanbidden. Ik leg een hand op haar heup terwijl ik haar nog een keer kus. Wat ze eerder zei over het feit dat ons kussen verslavend zijn kan ik alleen maar beamen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik word weer rood wanneer hij naar mijn lichaam kijkt.
    "Alsjeblief niet op letten. Ik ben echt niet sportief," fluister ik verontschuldigend.
    Ik schop mijn schoenen en broek uit, aangezien die laatste alleen maar op mijn enkels hangt. Ik neem zijn gezicht in mijn handen en kus hem liefdevol. Mijn handen glijden langs zijn rug naar boven, en wanneer ze op zijn borst liggen, gaan ze tergend langzaam naar zijn onderbuik. Daar laat ik ze even liggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Alsjeblief niet op letten. Ik ben echt niet sportief," fluistert Mary.
    Verbaasd kijk ik haar aan terwijl ze haar broek afschopt. Voor ik iets kan zeggen kust ze me. Ik kus haar even terug en ril wanneer haar handen over mijn lichaam glijden. Wanneer ze pauzeert kijk ik haar weer aan.
    "Meen je dat nou?" vraag ik nog steeds verbaasd. "Mary, je hebt een prachtig lichaam," zeg ik oprecht. Ik streel haar buik om mijn woorden kracht bij te zetten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Meen je dat nou? Mary, je hebt een prachtig lichaam."
    Ik haal even mijn schouders op en druk zacht mijn lippen op de zijne. Ik trek mijn buik weer in wanneer zijn handen erover strelen.
    "Gaan we nú echt praten over mijn complexen?" zeg ik lichtjes lachend.
    Ik neem zijn gezicht in mijn handen en wrijf met mijn duim over zijn wang. Hopeloos verliefd kijk ik hem aan. Langzaam druk ik mijn lippen weer op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    André

    "Maya, haal adem!" Zeg ik en haal haar van me af en draai haar zo dat ze me aankijkt.
    Ik kijk haar bezorgd aan.

    Kyle

    Irial bijt zacht op mijn onderlip en gaat nog iets sneller.
    Hij laat een vinger over mijn ruggengraat gaan, ik ril ervan. Ik merk aan zijn houding dat hij zover is. "Kyle." Kreunt hij.
    Ik kreun nog een keer en kijk Irial via mijn ooghoeken gelukkig aan.
    "Dat was super." Zeg ik langzaam en zachtjes.


    Ich liebe dich 27.12.23