• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:07 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Maar jij was wel de eerste om het voor te stellen. En daarbij, je kuste meisjes toch ook niet vlak na de eerste date? En nu heb je ook nog niet geantwoord op de auto-vraag."
    Met een mond vol tanden kijk ik haar aan. Ik krab even in mijn haren waardoor ze nog meer overhoop liggen. Ik open mijn mond om iets te zeggen en sluit hem dan weer. Dan kijk ik haar diep in de ogen.
    "Maar ik heb me ook nog nooit zo tot iemand aangetrokken gevoeld," antwoord ik dan, compleet eerlijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Maar ik heb me ook nog nooit zo tot iemand aangetrokken gevoeld."
    "Aaawh," zeg ik helemaal vertederd.
    Ik voel dat ik wat rood word, en giechelend kijk ik hem aan.
    "Zo lief," zeg ik zacht.
    Glimlachend druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Dat gevoel is helemaal wederzijds," fluister ik tegen zijn lippen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Aaawh," zegt ze met een blosje waarop ze wat giechelt. "Zo lief."
    Ik krijg een kusje.
    "Dat gevoel is helemaal wederzijds," fluistert ze tegen mijn lippen aan.
    Ik neem haar hand steviger vast en draai met mijn duim aan de ring die ik haar gegeven heb. Verliefd lig ik haar in de ogen te staren om haar vervolgens weer te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik voel alles tintelen wanneer hij me verliefd aankijkt, en ik kan zijn blik alleen maar beantwoorden met eenzelfde. Ik druk enkele kleine kusjes op zijn lippen, en sluit mijn ogen.
    "Ik moet zeggen, je kussen zijn echt..."
    Ik grinnik even en kus hem weer.
    "Verslavend," zeg ik dan zacht en leg mijn hand op zijn wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik glimlach naar Isa "Ik blijf" zeg ik tegen haar.k
    Ze wou me neit kwijt. Ik betekende iets voor haar.
    Misscien niet als in vriendin als vriendin maar wel als vriedin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Hai."
    Ik voel zijn zachte lippen weer op de mijne. Voorzichtig zoen ik hem terug. Even giechel ik en kijk hem lachend aan. Ik kruip nog wat dichter tegen hem aan en laat mijn hoofd tegen zijn borst rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial gromt een keer en bijt in mijn onderlip. Hij draait me met moeite op mijn buik, ik had kunnen helpen maar dat deed ik dus niet.
    "Ik hou van je." Hoor ik in mijn oor. Hij blaast een keer in mijn oor, wat me doet lachen, en bijt dan in mijn hals.
    Ik kreun er van. Mijn arm weet ik naast mijn hoofd te krijgen en ik pak met mijn nagels de deken vast.
    "Ik ook van jou." Zeg ik haast onverstaanbaar.


    Isabelle

    Ik glimlach naar Lilly, ik kan haar nu niet omhelzen omdat ze de doos in haar handen heeft.
    Anders had ik dat zeker gedaan.
    "Zeker?" Vraag ik voor de zekerheid.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 7:38 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    Ze geeft me enkele kusjes en sluit haar ogen.
    "Ik moet zeggen, je kussen zijn echt... Verslavend," zegt ze zacht terwijl ze een hand op mijn wang legt. Ik kijk haar glimlachend in de ogen en duw mijn wang wat meer tegen haar hand aan. Dan glijdt mijn blik naar haar lippen.
    "In dat geval," zeg ik zacht. "Moet ik je die maar blijven geven. Ik zou niet willen dat je ontwenningsverschijnselen krijgt." Op het einde blijft er slechts een gefluister van mijn woorden over omdat ik mijn gezicht steeds dichter bij het hare breng. Heel lichtjes veeg ik mijn lippen over de hare.

    Irial

    "Ik ook van jou," mompelt Kyle. Mijn blik valt op zijn hand die het deken vastgrijpt. Ik grinnik even en begin hem een gekmakende kus in zijn hals te geven terwijl ik gewoon doorga. Elke minuut word ik weer een beetje lichter in mijn hoofd terwijl mijn lichaam het steeds warmer krijgt. Ik zou dit met niemand anders dan Kyle nog willen doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    Glimlachend kijk ik naar haar wanneer ze lacht.
    "Je bent echt mooi als je dat dort," zeg ik zacht.
    Ik ga met een hand door haar lange haren en trek haar tegen me aan.


    Mary

    "In dat geval, moet ik je die maar blijven geven. Ik zou niet willen dat je ontwenningsverschijnselen krijgt."
    Ik kan het niet laten op mijn lip te bijten en even te giechelen. Zijn stem klinkt zo sexy op die manier. Wanneer hij met zijn lippen zacht over de mijne gaat, plaats ik mijn lippen wat steviger op de zijne. Liefdevol, en een tikkeltje passioneel. Ik ga zo mogelijk nóg dichter tegen hem aanliggen, en hou zijn hand losjes in de mijne.
    "Echt lief dat je zo om me geeft," fluister ik grinnikend tegen zijn lippen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ze beantwoord mijn kus en maakt hem wat passioneler. Ik voel haar lichaam opnieuw dichter tegen het mijne en haak de vingers van mijn vrije hand in haar haren.
    "Echt lief dat je zo om me geeft," fluistert ze tegen mijn lippen aan. Voor zover het lukt lig ik naar haar lippen te staren. Ik glimlach een duivels lachje.
    "Oh, maar het is echt geen moeite hoor," fluister ik op mijn beurt. Plagerig hou ik mijn lippen tegen de hare aan zonder haar te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Oh, maar het is echt geen moeite hoor."
    Ik grinnik weer en kus hem zacht.
    "Plaag me toch niet zo," fluister ik lachend.
    Ik bijt zacht en voorzichtig op zijn lip.
    "Of ik ga jou ook plagen," zeg ik dreigend.
    Geamuseerd kijk ik hem aan, en kus hem teder. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen, en druk verschillende kusjes op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Plaag me toch niet zo," fluistert ze met een fantastische lach. Ze bijt heel zachtjes op mijn onderlip. "Of ik ga jou ook plagen."
    Ik lig nog steeds naar haar lippen te staren. Het is me nog niet eerder opgevallen hoe mooi ze die beweegt als ze praat, hoe mooi ze werkelijk lacht. Ze kust me even heel teder en drukt dan kleine kusjes op mijn lippen.
    "Hmm, deed je dat dan nog niet?" vraag ik geamuseerd. Ik bijt even op mijn onderlip en druk ze dan weer heel zacht op de hare. Mijn lippen blijven warm een beetje aan die van Mary kleven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik zie een glimlach op haar geziht.
    "Zeker al zul je wel snappen dat er nog moeilijke momenten voor ons beide komen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Hmm, deed je dat dan nog niet?"
    Ik grinnik tegen zijn lippen aan.
    "Nee, hoezo dat nu weer?"
    Ik leg mijn armen om zijn hals en ben van plan de kus uren te laten duren. Ik sluit mijn ogen en druk zachte kusjes op zijn lippen. Mijn voorhoofd leunt even tegen het zijne, en ik wrijf met mijn neus langs die van hem. Ik open mijn ogen en kijk in de zijne, en automatisch moet ik glimlachen. Mijn blik dwaalt af naar zijn lippen, en ik druk de mijne erop, zo liefdevol als ik maar kan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Nee, hoezo dat nu weer?"
    Terwijl ze haar armen om mijn hals legt, haal ik mijn hand uit haar haren. Ik blijf even haken en verontschuldig me zacht. Ik laat mijn hand langs haar nek, over haar ruggengraat tot haar onderrug glijden. Daar laat ik hem rusten. Ondertussen staart Mary me glimlachend in de ogen. Haar ogen glijden naar beneden en ik voel haar zachte lippen tegen de mijne. Alsof ze elk moment kan verdwijnen hou ik haar stevig tegen me aan. Heel liefdevol kus ik haar terug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.