• Mijn Abolijst is nogal kort en de meeste verhalen die erop staan schrijven niet zo heel veel de laatste tijd, dus: Drop hier je 16+ Stories, alles mag; buiten Justin Bieber & Tokio Hotel.
    Geef ook een korte beschrijving van je verhaal, dan kan ik daarop beslissen of ik een kijkje neem en een abo.
    Ook alsjeblieft verhalen die nog niet afgelopen zijn.
    (:

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 22:14 ]


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.




    Ze zijn samen,
    Al hadden ze dat niet mogen zijn.
    Spijt hebben ze niet.
    Nog niet.










    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door Instagram
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Departed heeft een aantal heel goede (wel korte) stories ;]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Remembering Dark Days (16+)
    http://www.quizlet.nl/stories/96248/remembering-dark-days-16/

    Onbekende personen, drama, romantiek, reality based, geen fantasy.


    "Trust no one, tell your secrets to nobody and no one will ever betray you."

    "The worst part about being lied to is knowing that you weren't worth the truth."


    Inmiddels vijf jaar na meerdere keren misbruikt te zijn door een 'goeie vriend' heeft de zeventienjarige Julie Sommers nog steeds vertrouwensproblemen. Nu ze opnieuw gevoelens voor een van haar beste vrienden ontwikkelt heeft ze moeite om toe te geven. Als haar moeizaam opbloeiende hoop dan ook nog eens ruw de grond in wordt geboord zal ze moeten kiezen. Vertrouwen of verlaten?


    Nieuwe story die nog steeds bezig is!
    Hope u like!!
    Love kudo, abo of reactie ;$
    X


    “When people see good, they expect good. And I don’t wanna have to live up anyone’s expectations” - Damon Salvatore

    Loverboy || Zayn Malik




    "How could i be so stupid.."


    • Bevat:
    - Geweld
    - Sex
    - Drugs
    • Megan Jordan Deluci and Jessica Aimee Jones
    • Zayn Javadd Malik
    © Calisia



    If boys don't like you, they're gay...