• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:07 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Ik hou ontzettent veel van die onzekere, tere karakters. Niets liever."
    Ik grinnik.
    "Heb ik even geluk."
    Ik kus haar zacht en kijk verder naar de film.


    Mary

    Ik draai me lachend om en zie Arion op de grond zitten, op een groot laken in het midden van de weide. De geur van de bloemen dringt mijn neusgaten binnen, en het gras is groener dan ik ooit heb gezien. Ik druk een kus op zijn lippen en glimlachend kijk ik hem aan. "Arion, specialer en romantischer kan het gewoon niet," zeg ik dolverliefd. Mijn blik glijdt goedkeurend over zijn naakte bovenlichaam, en ik druk passioneel mijn lippen op de zijne. Zijn handen glijden over mijn rug en ritsen het zomerjurkje los. Alsof ik het gewend ben dat hij me zo ziet, trek ik het over mijn hoofd uit, en duw hem zachtjes achteruit zodat ik boven hem hang. Zijn kruis schuurt over het mijne.
    Diep in mijn slaap verzonken, ontsnapt er een kreun aan mijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Levi

    Ik stop met rennen en help de jongen omhoog op een bankje waar hij verder geholpen word. En zoek naar een ander apparaat om op te trainen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arion

    Ik lig net zachtjes over haar rug te wrijven wanneer ze haar lichaam tegen het mijn aandrukt. En niet alleen haar bovenlichaam.
    "Mary?" fluister ik een beetje verbaasd.
    Het enige antwoord dat ik krijg is een kreun.
    Oh mijn god, wat moet ik nu?
    Ik wil me omdraaien, maar ze ligt zo dicht tegen me aan en haar hoofd ligt op mijn schouder. Alsof dat nog niet erg genoeg was, besluit mijn lichaam ook nog eens haar kant te kiezen. Shitshitshit. Compleet radeloos neem ik een kussen en wurm het tussen ons lichamen in, zodat ze niet voel wat er bij mijn onderlichaam aan de hand is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik hoor hoe hij mijn naam fluistert, nadat we beiden helemaal zijn uitgekleed. Mijn onderbuik kriebelt helemaal van de opwinding, en ik kijk hem aan. Zacht knik ik en begin hem weer te kussen. Voorzichtig brengt hij eerst een, dan twee vingers bij me naar binnen, en ik kreun weer. Ik begin hem voorzichtig af te trekken, en druk mijn lippen op de zijne om mijn gekreun te smoren. Mijn opwinding wordt alleen maar groter. Na een tijdje laat ik me boven hem zakken, om hem in me te voelen. Zacht kreun ik zijn naam. Mijn ademhaling versnelt wat.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 22:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Het kussen wordt helemaal tegen me aangedrukt en hoewel het zacht is, vind ik het niet erg aangenaam. Ik moet iets doen om haar wakker te maken. Ze kreunt mijn naam en ik voel mijn bloed naar onder stromen. Ik bijt gekweld op mijn onderlip. Dan neem ik haar gezicht vast en druk mijn lippen op de hare in de hoop dat ze er wakker van wordt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (hm, jammer geen André... naja morgen dan maar.
    truste iedereen)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Mary

    Ik voel zijn lippen op de mijne en kom langzaam terug naar de realiteit. De opwinding zindert na in mijn ondebuik en ik open mijn ogen.
    "Wat is er?" vraag ik zacht.
    Ik voel een kussen tussen ons in, en kijk hem aan.
    "Oh nee," zeg ik stil met mijn hand voor mijn mond. Ik voel hoe ik rood word, en ik bijt op mijn lip. Zo rood ben ik lang niet geweest. De beelden van mijn droom spelen zich nog even voor mijn ogen af, en ik kan hem alleen maar verontschuldigend aankijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ik voel me opgelucht wanneer Mary haar ogen opent.
    "Wat is er?" vraagt ze zacht. Maar voor ik kan antwoorden zie ik aan haar blik en de rode kleur van haar wangen dat ze het zelf al doorheeft.
    "Oh nee," zegt ze terwijl ze een hand voor haar mond legt om me vervolgens verontschuldigend aan te kijken.
    "Oh, jawel," zeg ik met een al even verontschuldigende blik. Ik voel dat ook mijn wangen kleuren. Ik sla mijn ogen neer. Zij mag zich dan wel schamen, dat doe ik ook. Ik heb niet de geringste controle over mijn kleine vriend nu.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Oh jawel."
    Ik bijt op mijn lip.
    "W-wat deed ik? Hoe...?"
    Ik ga met mijn hand door mijn haren en schuif voorzichtig wat van hem vandaan en ga rechtzitten. Beschaamd draai ik mijn hoofd weg.
    "Sorry," zeg ik zacht.
    Nerveus draai ik wat aan het ringetje, en ik bijt zo hard op mijn lip dat ik bloed proef.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "W-wat deed ik? Hoe...? Sorry," zegt ze zacht.
    Ze schuift bij me vandaan en gaat rechtop zitten. Mijn hart breekt een beetje wanneer ze haar hoofd weg draait. Ik ga ook rechtopzitten en draai haar gezicht voorzichtig naar me toe terwijl ik met mijn andere hand het kussen op zijn plaats hou. Ik breng mijn lippen dichter bij de hare.
    "Kan gebeuren," fluister ik zacht.
    Ik druk mijn lippen licht op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Kan gebeuren."
    Ik knik zacht en kus hem teder terug. Ik kijk even naar het kussen.
    "W-wat wil je doen? Wachten, of...?"
    Voorzichtig kijk ik hem aan. Nog steeds draai ik nerveus aan de ring om mijn vinger. Die domme opwinding is er nog steeds, maar ik besteeds er niet veel aandacht aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ze kust me teder terug en kijkt dan naar het kussen.
    "W-wat wil je doen? Wachten, of...?"
    Ik heb er zelf geen idee van wat ik wil. Mijn lichaam zegt dit, mijn hersenen zeggen dat. Ik kijk even voor me uit terwijl ik nadenk. Dan ga ik liggen en trek Mary tegen me aan. Ik ga een beetje boven haar hangen en kus haar heel liefdevol.
    "Zeg gewoon stop, maakt niet uit wanneer. Ik ga niet verder dan je wilt," fluister ik tegen haar lippen aan. Ik slik een keer moeilijk voor ik haar weer kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kus hem liefdevol terug en kijk hem bezorgd aan.
    "Zeg gewoon stop, maakt niet uit wanneer. Ik ga niet verder dan je wilt."
    Ik zie hem nog even aarzelen voor hij me even kust. Ik kijk hem even aan. Voorzichtig druk ik mijn lippen op de zijne, en al even voorzichtig neem ik het kussen weg. Ik wacht even op een antwoord of protest, maar laat dan mijn handen langzaam over zijn bovenlichaam en armen gaan. Liefdevol druk ik mijn lippen op de zijne.
    "En ik ga niet verder dan jíj wilt," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Ze kust me terug en neemt het kussen weg. Het voelt even onwennig, maar ik laat haar begaan. Haar hand glijdt over mijn bovenlichaam en armen.
    "En ik ga niet verder dan jíj wilt," fluistert ze.
    Ik knik rustig.
    "Oké," weet ik nog uit te brengen. Terwijl ik haar weer kus laat ik een hand onder haar t-shirt glijden. Een beetje onzeker streel ik haar borsten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Oké."
    Op dit moment vind ik zijn onzekerheid echt zo schattig. Er gaat een rilling door me heen wanneer hij mijn borsten aanraakt, en ik sluit even mijn ogen. Langzaam trek ik mijn shirt uit, en ik kijk hem verliefd aan. Teder druk ik mijn lippen weer op de zijne en mijn handen glijden onder de stof van zijn shirt. Ik voel zijn spieren onder mijn vingers, en mijn handen glijden verder tot op zijn borst. Liefdevol blijf ik hem verder kussen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.