• Waarom houd ik van hem?
    Ik ben verliefd geworden op een (knappe) jongen van mijn klas. Ik ken hem al heel lang, maar nu ben ik pas verliefd geworden.
    Er is alleen een probleem. Hij kan niet zo goed relaties houden. Hij heeft al veel verschillende meisjes gehad en dat staat mij niet zo aan. Het maakt niet uit wie en wanneer hij het had met iemand, maar hij houdt het nooit lang uit met iemand.
    Waarom ben ik op hem verliefd geworden? Wat moet ik doen? Niks of het hem zeggen, gewoon niks doen en proberen zo normaal mogelijk te doen? Ik weet het allemaal niet meer kan iemand mij helpen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    :o Vandaag zei een goede vriendin van mij ( die niet weet dat ik op die jongen veliefd ben) tegen me dat zij verliefd is op die! Wat moet ik doen? Ik wil haar niet kwijt, maar ik wil ook niet dat zij met die jongen gaat. Dat zou ik niet aankunnen. Love sucks!

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 19:35 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik kan je helaas niet vertellen waarom je verliefd bent geworden. Die hormonen zijn heel vreemd.
    Ikzelf ben verliefd geworden op een gast die mij een tijd lastiggevallen heeft. So, I have no idea how to help you. Sorry.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Je weet nooit of jij hem verandert. Mijn vriend en ik zijn bijna 3 jaar samen en het duurde ook niet lang met zijn vorig lief, dus alles kan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Na een tijdje gaat de verliefdheid vanzelf weg. Doe jezelf 't niet aan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Yiruma schreef:
    Ik kan je helaas niet vertellen waarom je verliefd bent geworden. Die hormonen zijn heel vreemd. ...


    Wat ik wel kan vertellen (hoewel je daar niet veel aan hebt) is dat je moet doen wat voor jou gevoel het beste is. En wie zegt dat hij altijd korte relaties zal hebben. Misschien ben jij wel juist diegene die daar verandering in gaat brengen!

    Who knows (;


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Yiruma schreef:
    Ik kan je helaas niet vertellen waarom je verliefd bent geworden. Die hormonen zijn heel vreemd.
    Ikzelf ben verliefd geworden op een gast die mij een tijd lastiggevallen heeft. So, I have no idea how to help you. Sorry.


    Firm believer of all that is magic

    Dovahkiin schreef:
    Na een tijdje gaat de verliefdheid vanzelf weg. Doe jezelf 't niet aan.


    Dat kan wel, maar ik zie hem elke dag in de klas : (


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Britsanity schreef:
    (...)

    Wat ik wel kan vertellen (hoewel je daar niet veel aan hebt) is dat je moet doen wat voor jou gevoel het beste is. En wie zegt dat hij altijd korte relaties zal hebben. Misschien ben jij wel juist diegene die daar verandering in gaat brengen!

    Who knows (;


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Verliefd worden gebeurd eenmaal en daar kan je vaak gewoon helemaal niks aan doen. Je kiest er niet voor. Het overkomt je. Neem afstand van hem. Dan kan het vervagen, je gevoelens. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zelf ook voor zo'n jongen gevallen, heeft me uiteindelijk heel veel verdriet gedaan. Maar iedere situatie kan weer anders zijn :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wáárom zou je het niet proberen? Omdat je hart dan gebroken wordt? Als je alles safe speelt, heb je echt een saai leven. Ja, je hart wordt gebroken in je leven. Ja, je zult verdriet hebben. Maar hé, niet geschoten is altijd mis. Ik zou het een kans geven, misschien ben jij wel degene die ervoor zorgt dat het verandert (:


    To infinity and beyond •

    NewZaynland schreef:
    Wáárom zou je het niet proberen? Omdat je hart dan gebroken wordt? Als je alles safe speelt, heb je echt een saai leven. Ja, je hart wordt gebroken in je leven. Ja, je zult verdriet hebben. Maar hé, niet geschoten is altijd mis. Ik zou het een kans geven, misschien ben jij wel degene die ervoor zorgt dat het verandert (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Als je het niet leuk vindt dat hij al zoveel vriendinnen gehad heeft en je denkt dat je je er écht aan gaat storen, zou ik het niet doen. Dan ga je jezelf helemaal opvreten en je constant zorgen maken en zo.. En ik leid van je post af dat je dat niet wil, wel?
    Als je zo denkt, zou ik het geen kans geven. Anders: waarom niet? Je moet risico's nemen, anders ga je dingen missen.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Liefde sucks. Ikzelf ben verliefd op een gast met een enorm ego. :W