• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:07 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[ahah maar dat is toch vaag. ik bedoel een paar kunnen dan door en een paar weer niet]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Isabelle

Ik schudt mijn hoofd.
    "Sorry, ik ga liever meteen naar huis, mijn moeder is vandaag vrij. Ik wil bij haar zijn."
    Leg ik uit.

André

"Ik kan niet zonder je." Zegt Maya zacht.
    "Lieverd, ik zal zo lang als ik kan blijven." Zeg ik zacht terug en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Misschien wel langer."

Ich liebe dich 27.12.23

[Uitleg? In het weekend is toch altijd wat te doen?]

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik knik. "Dat snap ik. Tot maandag" Ik pak mijn jas uit mijn kluisje en zoek mijn fietssleutel

[niet altijd nee laat maar ik snap je al]

Arion

"Gaan we nú echt praten over mijn complexen?"
    Ze neemt mijn gezicht in haar handen en wrijft met haar duim over mijn wang om me vervolgens traag te zoenen. Maar al te graag beantwoord ik die kus. Voorzichtig laat ik mijn hand tussen haar benen glijden. Ik laat hem daar gewoon even rusten. We hebben tijd.

Irial

Ik ga van Kyle af om naast hem te gaan liggen.
    "Dat was super," zegt hij zacht.
    "Ik hou van je," herhaal ik nog een keer wat ik eerder zei. Ik druk mijn lippen liefdevol op de zijne. Als ik het goed heb, heeft hij nog geen climax gehad. Grijnzend kijk ik hem aan. "Zal ik jou nog even een handje helpen?" vraag ik dan.

Charlotte

Michael haalt een hand door mijn haren en drukt een kusje op mijn voorhoofd. Normaal kan ik er niet tegen als mensen aan mijn haren zitten, maar bij Michael kan ik er maar geen genoeg van krijgen. Ik kruip wat dichter tegen hem aan.
    "Zou je oma het fijn vinden als ik morgen een keertje kook?" vraag ik dan. Ik herinner met het recept van mijn moeder voor een lasagne met spinazie en ricotta. Daar aten we met ons drieën twee schalen van, zo heerlijk was hij.

[Nee hoor, zo'n groot huis :')]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Maya

"Lieverd, ik zal zo lang als ik kan blijven." Zegt hij zacht en ik voel een kusje op mijn voorhoofd. "Misschien wel langer." ik zucht diep en kijk hem treurig aan, dan trek ik hem naar me toe en omhels ik hem stevig.
    Ik snik zachtjes en aai zijn nek.

« The "earth" without "art" is just "eh." »

[miss. kunnen isa en lilly iets doen zaterdag dan]

Isabelle

"Oké, tot maandag." Glimlach ik naar Lilly en loop met haar mee naar buiten. Ik zwaai nog even en loop dan naar mijn auto en stap in, ik start de motor en rijd weg.

Kyle

"Ik hou van je."
    Ik kijk opzij naar Irial. "ik ook van jou."
    Hij drukt zijn lippen op de mijne, en daaran grijnst hij.
    "Zal ik jou nog even een handje helpen?" Vraagt hij dan.
    Ik knik opgewonde en kijk hem verlieft en glimlachend aan.

André

Maya zucht diep en kijtk me verdrietig aan, dan trekt ze me tegen zich aan en omhelst me.
    Ze snikt zacht en streelt mijn nek.
    "Lach," Zing ik zachtjes. "Lach elke dag, voor mij voor jou, voor ons." Zing ik door. Ik doe mijn armen ook om haar heen en wrijf zachtjes over haar rug.

Ich liebe dich 27.12.23

Levi

Hoe laat was het eigenlijk bedenk ik me als ik een half uur bezig ben met een soort van elastisch apparaat. Na Ik zou nog een uur door gaan en dan naar het huis van André gaan

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Lilly
    Ze zwaait nog even en ik ook en ze rijdt weg.
    Langzaam rijdt ik naar huis toe.
    Het was erg stil toen ik thuis kwam.
    "halo Roselien, mam?" riep ik door het huis maar geen reactie.
    Dan niet.

[Yo dan smst ze Lilly wel derekt. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

[sgoed. omg ik ben fck hyper]xDxDxD

Irial

Ik lach wanneer hij opgewonden knikt. Ik druk mijn lippen nog een keer op de zijne en laat mijn hand over zijn borstkas glijden. Voorzichtig maak ik mijn lippen los van de zijne om ze op zijn kaaklijn te plaatsen. Vervolgens zet ik ze in zijn hals en op zijn sleutelbeen. Ik kus me helemaal een weg naar beneden. Waarom alleen een handje? Net wanneer ik bijna bij zij penis ben ga ik weer boven zijn gezicht hangen.
    "Zal ik een tongpiercing laten zetten? Ik denk er al een tijdje over," zeg ik plagerig. De ondeugd schittert in mijn ogen. "Hoe zou dat voelen?"
    Ik kus me voor de tweede keer een weg naar beneden om hem stout een paar likjes over zijn lid te geven voor ik aan het klusje begin.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Lilly
    Ik zuchtte even. Weer eens alleen thuis.
    Dat was iets waar ik echt de hekel aan gekregen had.
    Ik zette MTV hard aan en zong mee met het nummer.
    Dansend liep ik naar de keuken en schonk wat in.
    Ik zag een fles staat met bacardi en gooide zonder natedenken er wat in.
    Vrolijk liep ik weer terug en nam een slok.