• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:07 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    André

    "Oeh gevoelig plekje?" Lach ik. Al snel voel ik Maya's hart snel kloppen, ze gaat met haar hand over mijn buik.
    Het lachen word een serieus gezicht en ik druk mijn lippen op de hare.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Denk je," grinnikt Michael terwijl hij de kraan uitdraait.
    Hij gooit me een handdoek toe en begint zichzelf af te drogen ik doe hetzelfde terwijl ik hem nauwkeurig in de gaten hou. Als hij klaar is slaat hij zijn handdoek om zijn middel en gaat op de bandrand zitten. Ik grinnik terwijl ik me verder afdroog.
    "Mooi zicht," zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Ik bind nu ook mijn handdoek rond mijn lichaam en loop naar de kamer om mijn kam uit mijn tas te halen. Ik ga voor de spiegel staan in de badkamer en kam mijn haren, er beginnen alweer krulletjes in te komen. Mijn reflectie lacht even naar Michael.

    Arion

    Ze glimlacht naar me om dan vervolgens weer op haar lip te bijten.
    Waarom ben je zo sexy als je dat doet?
    "I-is er iets?" vraagt ze met een verontschuldigende blik. Onder de dekens ga ik op zoek naar haar hand met de ring. Ik stoot op beide handen.
    "Ik probeer me aan mijn belofte te houden," zeg ik zacht. "Alleen maak ik het mezelf soms moeilijk," voeg ik er met een schamper lachje aan toe.

    Irial

    Kyle kreunt nu ook mijn naam en zet zijn nagels in mijn rug, vrij hard zelfs maar dat deert niet. Integendeel. Ik grom van opwinding en bijt in Kyle's onderlip. Zo goed en zo kwaad mogelijk probeer ik hem om te draaien zodat hij op zijn buik ligt. Ik buig me over hem en fluister in zijn oor,
    "Ik hou van je."
    Ik blaas even in zijn oor en bijt dan in zijn hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik probeer me aan mijn belofte te houden. Alleen maak ik het mezelf soms moeilijk."
    Ik kijk hem niet-begrijpend aan, maar al snel snap ik het.
    "Oh, dat.."
    Ik glimlach even en kijk hem aan.
    "En ik begrijp het, ik voel het ook."
    Ik neem zijn hand vast en kijk in zijn ogen.
    "Dit voelt gewoon veel te goed," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Oh, dat.. En ik begrijp het, ik voel het ook. Dit voelt gewoon veel te goed," zegt ze zacht terwijl ze mijn hand vastneemt en me in de ogen kijkt. Ik slik een keer. Het is vast niet haar bedoeling, maar het komt heel verleidelijk over. Als dit een film was dan zou er nu een smachtende blik volgen, gevolgd door nog een aantal sexy gegevens die ik maar niet beschrijf.
    "Eh...ja," stamel ik een beetje van mijn melk af. "Goed."
    Ik trek een verontschuldigende grimas.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Eh ja, goed."
    Net een onzekere blik kijk ik hem aan.
    "Wat is er?"
    Ik laat zijn hand even los.
    "Heb ik iets verkeerds gezegd?"
    Ik schiet licht in paniek. Ik hoop toch niet dat ik iets verkeerds heb gezegd, maar je weet maar nooit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Wat is er?" Ze laat abrupt mijn hand los. "Heb ik iets verkeerds gezegd?"
    Geschrokken kijk ik haar aan. Ik schud mijn hoofd wild.
    "Maar eh..." zeg ik wanneer ik weer tot spreken in staat ben. "Kan je je misschien morgen ofzo wat lelijker opmaken? Dat je zo knap bent helpt er ook niet veel aan," grinnik ik.
    Ik verberg mijn hoofd een stukje onder de lakens.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Maar eh...Kan je je misschien morgen ofzo wat lelijker opmaken? Dat je zo knap bent helpt er ook niet veel aan."
    Grinnikend schud ik mijn hoofd.
    "Ongelooflijk gewoon," zeg ik lachend.
    Ik trek de dekens wat weg en kijk hem aan.
    "Dan moet je me 's ochtends eens zien. Dan ben ik echt op mijn charmantst. Dat is het enige dat ik je kan bieden."
    Ik grinnik nog eens.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ongelooflijk gewoon," zegt ze lachend terwijl ze de dekens weg trekt. "Dan moet je me 's ochtends eens zien. Dan ben ik echt op mijn charmantst. Dat is het enige dat ik je kan bieden."
    Ik bekijk haar even en dan verschijnt er een grijns op mijn gezicht. Met mijn handen haal ik haar haren overhoop en onverwachts druk ik een flinke kus op haar lippen. Dan bekijk ik haar even als ik met een kunstwerk bezig ben. Ik leg nog een plukje haar anders zodat het naar buiten wipt. De blik in haar ogen maakt het af.
    "Nou Mary Mary, als het enigszins hier op lijkt, dan vind ik je 's ochtens nog aantrekkelijker.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik begin te lachen wanneer hij mijn haar overhoop haalt, en kus hem liefdevol terug.
    "Nou Mary Mary, als het enigszins hier op lijkt, dan vind ik je 's ochtens nog aantrekkelijker."
    Ik grinnik en schud mijn hoofd, in de hoop dat het weer deftig valt.
    "Oh, die krijg je zo hard terug," zeg ik lachend.
    Ik ga ter controle met mijn hand door mijn haren, en lachend druk ik nog een kusje op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    Dat ze met haar hoofd schudt helpt de zaak ook niet veel vooruit. In mijn hoofd speelt zich een scene af van Mary die in een zwembad boven water komt en haar natte haren met een zwaai terug goed legt. Ik word ruw uit mijn gedachten gehaald.
    "Oh, die krijg je zo hard terug," lacht ze waarop ze ook door mijn haren gaat. Ik krijg nog een lacherig kusje. Stomverbaasd lig ik haar met mijn lippen getuit aan te kijken voor ik volledig besef wat er net gebeurde. Ik een grijns een beetje idioot.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Oké, die blik is echt eng."
    Ik zwaai even voor zijn ogen en grinnik.
    "Wat speelt er toch in dat mooie kopje van jou?"
    Glimlachend kijk ik hem aan, in afwachting op een antwoord.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Oké, die blik is echt eng." Ze zwaait even voor zijn ogen en grinnikt. "Wat speelt er toch in dat mooie kopje van jou?"
    Ik tover een grote glimlach op mijn gezicht, het ziet er vast niet veel beter uit. Nu is het mijn beurt om te grinniken.
    "Dat verschilt op dit moment niet zo heel veel van andere tienerjongens," geef ik eerlijk toe. "Heb je trouwens zin om morgen mijn auto te wassen?" vraag ik wenkbrauwwiebelend, verwijzend naar een clichéscene van een sexy blondine die in bikini tewerk gaat met wel zeer schuimige sponsen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Dat verschilt op dit moment niet zo heel veel van andere tienerjongens. Heb je trouwens zin om morgen mijn auto te wassen?"
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Ehm, allereerst, oké..."
    Ik grinnik even.
    "Het was jóuw beslissing," zeg ik plagerig.
    "En ten tweede, je auto wassen? Waar is dat goed voor?"
    Lachend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ehm, allereerst, oké. Het was jóuw beslissing. En ten tweede, je auto wassen? Waar is dat goed voor?"
    Ik barst in lachen uit tot ik besef dat ze mij de schuld geeft.
    "Iiiiiiik?" vraag ik verbaasd. "Jij was er anders ook niet op tegen om te wachten," breng ik een naar mijn mening zeer gevalideerd argument aan. Ik besluit dat van mijn auto wassen maar achterwege te laten, of ik kom nog in de problemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Iiiiiiik? Jij was er anders ook niet op tegen om te wachten."
    Ik grinnik.
    "Maar jij was wel de eerste om het voor te stellen. En daarbij, je kuste meisjes toch ook niet vlak na de eerste date?"
    Ik kan het niet laten hem lichtjes verleidelijk aan te kijken.
    "En nu heb je ook nog niet geantwoord op de auto-vraag."
    Grijnzend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.