• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.

[ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:07 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Auw."
    Ik trek even een pijnlijk gezicht wanneer hij aan mijn haar trekt, en leg mijn hoofd even op de plek, om de pijn wat weg te wrijven. Hij verontschuldigt zich al snel, en ik kan al weer lachen. Er trekt een rilling door me heen wanneer zijn hand over mijn rug glijdt. Ik hou van het gevoel van onze twee lichamen tegen elkaar, alsof we gewoon bij elkaar horen, en het altijd zo is geweest. Aangezien ik niet veel zin heb zijn lippen los te laten, blijf ik kusjes plaatsen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Arion

Ik word gek van haar kleine kusjes en besluit mijn lippen stevig op de hare te drukken. Hierbij druk ik onbewust mijn lichaam nog harder tegen het hare aan. Zonder haar los te laten draai ik me op mijn rug, zodat ze half op me komt te liggen. Samen met haar kruip ik wat dieper onder de lakens.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Door zijn stevige kus en zijn lichaam dat tegen het mijne drukt, word ik nog gekker. Mijn lichaam tintelt, en het lijkt wel alsof ik zweef. Een kleine kreun ontsnapt aan mijn lippen wanneer hij ons wat omdraait, en ik half op hem lig. Ik leg mijn benen aan weerszijden van zijn heupen, zodat ik eigenlijk gewoon voorovergebogen op mijn knieen kan zitten, zonder zijn lippen los te laten. Onbewust ga ik even met mijn hand door zijn haren, en ik houd nog steeds mijn ogen gesloten. Zacht kriebel ik wat in zijn hals met mijn vingers, en druk er zacht enkele kusjes. Geamuseerd kijk ik hem aan.
    "Vermaak je je een beetje?" fluister ik grijnzend.

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 15:52 ]

Donna

"Je bent echt mooi als je dat dort."
    Ik kijk hem liefdevol aan. Mijn ogen laten zich afleiden naar zijn lippen terwijl hij praat. Zachtjes druk ik er een klein kusje op. Ik leg mijn armen om zijn middel en laat mijn voorhoofd tegen de zijne rusten.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

Plots zit Mary op me. Ik kan niet zeggen dat ik het onprettig vind. Ze haalt haar handen door mijn haren en kriebelt mijn hals om me er vervolgens te kussen. Ik leg beide handen op haar onderrug en sluit mijn ogen tot ik haar lippen niet meer voel.
    "Vermaak je je een beetje?" fluistert Mary grijnzend.
    Ik lik een keer over mijn lippen en kijk haar dan geamuseerd aan.
    "Ik vermaak me prima, jij niet dan?" grinnik ik.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Jeremy

Teder kus ik haar terug en kijk haar glimlachend aan.
    "Geldt je aanbod nog?" vraag ik zacht.
    "Dat van die film, bedoel ik."

Mary

Ik kijk lipbijtend toe hoe hij even over zijn lippen likt, en me dan geamuseerd aankijkt.
    "Ik vermaak me prima, jij niet dan?"
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Tuurlijk vermaak ik me. Noem me een ding dat leuker is dan dit."
    Het laatste zeg ik fluisterend, en ik breng mijn hoofd weer naar het zijne om mijn lippen vederlicht en plagerig op de zijne te plaatsen.

Roane schreef:
    Charlotte

"Denk je," grinnikt Michael terwijl hij de kraan uitdraait.
    Hij gooit me een handdoek toe en begint zichzelf af te drogen ik doe hetzelfde terwijl ik hem nauwkeurig in de gaten hou. Als hij klaar is slaat hij zijn handdoek om zijn middel en gaat op de bandrand zitten. Ik grinnik terwijl ik me verder afdroog.
    "Mooi zicht," zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Ik bind nu ook mijn handdoek rond mijn lichaam en loop naar de kamer om mijn kam uit mijn tas te halen. Ik ga voor de spiegel staan in de badkamer en kam mijn haren, er beginnen alweer krulletjes in te komen. Mijn reflectie lacht even naar Michael.

Michael

Charlotte grinnikt even terwijl ze zich afdroogt. Met een lachje trek ik vragend mijn wenkbrauw omhoog maar besluit er niet op in te gaan.
    "Mooi zicht," verklaart ze haar gegrinnik.
    Lachend schud ik met mijn hoofd. Ze loopt even weg en komt niet veel later terug met een kam. De krulletjes springen alweer vrolijk in haar haren. In de reflectie van de spiegel zie ik haar lachen. Ik werp haar een luchtkusje toe en sta ik. Op een relaxt tempo loop ik richting de slaapkamer waar ik me omkleed.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Maya

André

"Oeh gevoelig plekje?" Lacht hij, ik knik zielig en dan krijgt hij een serieus gezicht, even kijkt hij me raar aan en dan voel ik plots zijn lippen op de mijne.
    Verrast ga ik mee in de zoen en glij ik zacht met mijn hand over zijn sixpack.
    dat streel ik dan zacht.

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Arion

"Tuurlijk vermaak ik me. Noem me een ding dat leuker is dan dit."
    Ze brengt haar hoofd dichter tegen het mijne en houdt haar lippen heel zacht tegen de mijne aan. Glimlachend kijk ik haar in de ogen om vervolgens mijn lippen op de hare te drukken. Verder doe ik niets, nu is het weer haar beurt. Ik laat mijn handen op en neer gaan over haar rug. Op haar vraag antwoord ik niet omdat ik niks kan bedenken.

Charlotte

Ik glimlach breed wanneer Michael een luchtkusje toewerpt. Vervolgens loopt hij de badkamer uit. Ik heb nog even werk om alle knopen uit mijn haar te krijgen, maar wanneer het gelukt is loop ik, nog steeds met de handdoek om mijn lichaam, de slaapkamer terug in. Ik doe mijn kleren terug aan en laat me dan op het bed vallen. Tevreden sluit ik mijn ogen.
    "Je bent geweldig, weet je dat? Fantastisch, adembenemend, ongelooflijk, moet ik doorgaan?" zeg ik lachend tegen Michael.

Mary

Ik bijt heel zachtjes op zijn lip, en kijk intussen in zijn ogen. De vlinders in mijn buik gaan weer wild tekeer, en het wordt alleen maar erger wanneer hij zijn handen over mijn rug beweegt. Ik krom mijn rug even, en kijk hem lipbijtend aan. Teder druk ik kusjes waar ik maar kan. Op zijn neus, zijn wang, net onder zijn oor, zijn mondhoek, en ik kus me een weg naar zijn hals. Grijnzend ga ik weer met mijn gezicht boven hem hangen, en laat mijn lippen enkele centimeters boven de zijne zweven.

MisPattinson schreef:
    Lilly
    Ik zie een glimlach op haar geziht.
    "Zeker al zul je wel snappen dat er nog moeilijke momenten voor ons beide komen"

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Kyle

Irial grinnikt even en geeft me een kus in mijn nek die me echt wel gek maakt.
    "Irial." Kreun ik zijn naam een aantal keer, ik grijp de deken nog strakker vast en kreun weer.

Isabelle

"Voor jou het meeste, maar ik help je er wel doorheen."
    Zeg ik met een glimlachje.

André

"Maya." Zeg ik zacht.
    "Je bent mijn eerste en allerliefste vriendinnetje."
    Grinnik ik gemeend en kijk haar met een verliefde blik aan.

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 16:35 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik glimlach. "Dankje heb je zin om me te helpen met mijn kluisje?" ik houd mijn doos lachend omhoog.

[wanneer start een nieuwe schooldag. want bijna iedereen is al thuis]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Donna

"Geldt je aanbod nog? Dat van die film, bedoel ik."
    Ik trek lachend één wenkbrauw omhoog.
    "Tuurlijk geldt die nog," lach ik.
    "In de kast liggen wat films," zeg ik terwijl ik naar een kast in de hoek van mijn kamer wijs.
    "Zoek maar iets uit."

Michael

"Je bent geweldig, weet je dat? Fantastisch, adembenemend, ongelooflijk, moet ik doorgaan?"
    Ik grinnik.
    "Nee, ik weet het," grap ik en ik laat me naast haar op bed vallen.
    "En over jou kan ik niets anders zeggen."
    Ik knipoog en ga tegen de wand van mijn bed zitten. Even kijk ik de kamer rond en zucht zachtjes.

Arion

Terwijl ik haar lippen overal voel sluit ik mijn ogen en slik even. Dit alleen al voelt veel te goed. Wanneer ze bij mijn hals is houdt ze op. Ik open mijn ogen en zie haar grijnzend boven me hangen. Ze blijft uitdagend boven me hangen. Ik laat mijn handen omhoog glijden tot ik haar gezicht vast heb. Ik trek haar naar me toe en druk mijn lippen passievol op de hare.

Irial

"Irial," kreunt Kyle een paar keer. Ik raak er alleen maar meer opgewonden van. Ik ben weer iets minder voorzichtig, maar dit keer hou ik er niet mee op. Ik zet het puntje van mijn tong op Kyle's ruggengraat en ga zo een paar keer op en neer. Dan druk ik kleine kusjes op zijn rug.